Bekijk originele versie : Outlandish
Esperanta
02-04-2003, 22:42
Wie kent ze?
Graag jullie mening over de hip-hop band Outlandish (formatie van 3 jongens waaronder 1 marokkaan Isam Bachiri). Een groep zonder faam en naar mening ten onrechte.
Wie heeft wel eens naar hun muziek geluisterd en wat vinden jullie ervan? Ze zijn te vinden op Kazaa vooral de nummers Guantanamo, Love Joint en Aicha (gecovered van Khalid) zijn erg mooi.
Ik hoor graag wat jullie van Outlandish vinden.....
bye the way 1 van de weinige engelse websites : http://www.outlandmoro.dk/com/index.htm
groeten,
Esperanta
Ja ik vind ze top :goedzo:
Ik heb een paar van ze gehoord..
Maar ff een vraagje, ik weet niet of jij het weet maar wie zingt er bij die cover van Aicha?
Er veel sites maar dan moet je deens kunnen lezen!
Ik heb wel deze site voor je die is ook in engels
http://www.geocities.com/the_land_of_the_moros/
Origineel gepost door Feziefez
Ja ik vind ze top :goedzo:
Ik heb een paar van ze gehoord..
Maar ff een vraagje, ik weet niet of jij het weet maar wie zingt er bij die cover van Aicha?
Isam Bachiri hij is marokkaans
Hij is de vocalist van Outlandish ;)
Leipemocro
03-04-2003, 09:20
Ik volg die groep nu al 2 jaar en ze verdienen zeker meer aandacht, want hun stijl is moeilijkkkk!!!
:D
stardust
07-04-2003, 14:03
Ik zag ze gister op tv bij The Lick en ze waren echt goed..Ik vind dat nummer van Aicha wat minder...origineel ook, dus waarschijnlijk daarom.
Hele goede groep...zeker...dat nummer Guantanamo is echt goed.
Ps die Isam zag er echt goed uit!!!!! mmmmmm :Iluvu:
Marokkanen zitten echt overal zelfs in Denemarken hihihi ;)
Shining_Star
07-04-2003, 16:31
ik zag ze gister bij mtv late lick echt goeie muziek hebben die gasten :goedzo: ze hebben ook een mooi lied die over een meisje gaat die 21 is en die nu moet trouwen echt een mooi lied :Iluvu: enne 1 van hun is een Marokkaan :hoera: :hihi:
Shining_Star
07-04-2003, 17:02
Origineel gepost door princenaseem
Een van hun is paki!! yippie!!!!!!!
:hihi: :rolleyes:
Origineel gepost door real_jeblia
ik zag ze gister bij mtv late lick echt goeie muziek hebben die gasten :goedzo: ze hebben ook een mooi lied die over een meisje gaat die 21 is en die nu moet trouwen echt een mooi lied :Iluvu: enne 1 van hun is een Marokkaan :hoera: :hihi:
Fatima's hand is de naam van die liedje.
Esperanta
18-04-2003, 00:51
Origineel gepost door real_jeblia
Shit, heb ik dat: ik heb ze gewoon gemist op MTV! :confused:
Bedankt voor jullie reakties by the way. Kan nog steeds niet geloven dat ze niet bekend zijn in Nederland.............
Doperwten (peace) to all of ya....!
Esperanta :zwaai:
TarikAwad
18-04-2003, 01:15
Ali Kazim, de maker van die film Pizza King waar hun een single voor maakte had Outlandish opgehooked met Cilvaringz (Marokkaanse rapper en producent van Wu-Tang Clan uit Nederland) in Malmo, Zweden toen ie daar afgelopen maand optrad. Hij heeft een nummer met ze opgenomen dat hoogstwaarschijnlijk op de soundtrack komt van de nieuwe Ali Kazim film. Ze zijn wel dope ja...
Zo te zien loop ik weer achter in de scene,..... ik ga binnenkort effe een kleine opfriscursus halen bij Ad Visser om me in te lichten over outlandish.
Ik kom namelijk nog uit de tijd van NWA weet je.
Cheers!
Esperanta
28-04-2003, 00:11
Mooi sjoow Machido, ;)!
Je muzikale horizon verbreden is altijd cool.
Dan geef ik je t nummer Saturday Night als tip. Zo rol je in Outlandish-muziek zonder al te veel uit de NWA scene gerukt te worden.....!
Hoewel...nothing beats Benson :D
Groeten aan Ad :zwaai:
Esperanta
Origineel gepost door Machido
Zo te zien loop ik weer achter in de scene,..... ik ga binnenkort effe een kleine opfriscursus halen bij Ad Visser om me in te lichten over outlandish.
Ik kom namelijk nog uit de tijd van NWA weet je.
Cheers!
esmaatjuuh
29-04-2003, 19:03
Jah ik ken ze
Wajjooooooooow
ze hebben shi Mooie Nummers......
Prachtig gewooooooooooooooooooon
:Iluvu:
En die Nummer van Aicha ben ik al helemaal gek op!!!!!!!!!!!!!!!!!
heheheheh eindelijk zijn er meerderen die ze ook te gek vinden!!! ik dacht dat ik de enige was die ze cool vonden... maar inderdaad de een is mocro de ander pakistaan en de andere weer cubaan! ik vind het alleen jammer dat Isam zelf niet een liedje heeft uitgebracht met marokkaanse/spaanse en hindoestaanse rap als mix!! zou gaaf zijn! ewa ja.. ik ben niet de producer!! weet je welk liedjes geinig zijn...Peelo en Walou!! verder MOET je alle liedjes van ze downloeden ( Kazaa lite) want guantanamo is niets vergeleken met de andere liedjes!!! bye bye moros's!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.