Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn vriendin die pas geleden verkracht is lees dit en help!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Diamandgirl
10-09-2005, 17:56

hallo lieve dames hier volgt een verhaal over een vriendin van mij ik zal haar sarah in het verhaaltje noemen....je weet anoniem.. Sarah is op een dag verkracht door de toen in die tijd de beste vriend van haar broer..haar broer en die ene vriend dus die hadden een conflict met elkaar die vriend van de broer van sarah zweerde dat hij dus die broer van sarah zou trg pakken met iets heel ergs waarvan hij kapot zou zijn....De zomervakantie was onderweg en die vriend van de broer van sarah die wist dat zij op vakantie zouden gaan en hij hoorde van een vriendin van hem dat sarah dit jaar hier zou blijven en alleen thuis.....inverband met werk...op late avond hoorde ze de bel en deed dus open want hij zei dat hij haar neef was mo je weet via intercom..en ze deed de deur beneden open....even later werd er aangeklopt ze deed open en voor ze het wist werd ze vast gepakt uitgekleed en helemaal kapot verkracht.Sarah werd een beetje misselijke en duizelig omdat ze al dat bloed over de grond zag vloeien.....Toen hij dus klaar was gekomen op haar liep hij naar de keuken en pakte een grote vleesmes hij hield het voor haar keel en zei dat als ze haar mond open zou open trekken er dat met haar zou gebeuren en dat haar hele familie eraan zou gaan..en dus besloot ze haar mond te houden...Even later ging mijn telefoon om een uur of kwart over 10 af ik nam heel spontaan op maar ik hoorde dat het aan de andere kant niet zo gezellig was ik hoorde haar schreeuwen en huilen dat ze verkracht was...ik begon te lachen en zei dat ze weer eens een leuke grap maakte hahahah want dat deed ze namelijk vaker..ze zei dat het echt was en dus begon ik te twijfelen...ik werd er bang van ik wilde naar haar toe ik vertelde aan me moeder dat sarah bang was en dat ik naar toe zou gaan en me ma die begreep dat want een meisje van 17 die helemaal alleen thuis was echt erg man...ze zei ja is goed maar niet te laat he....ik rende naar mn auto en reed richting haar huis....ik belde en de deur ging open en even later dat ik boven was zat de deur op een kiertje open...toen ik naar binnen liep werd ik misselijk ik rook kots en zag al dat bloed...ik rende naar de woonkamer ze lag daar op de grond met een grote mes aan haar zij...ik d8 dat ze gestoken was ik begon te huilen en wilde 112 bellen maar dat mocht niet van haar...ze vertelde het hele verhaal...het was echt erg dames echt waar...ik tilde haar op en bracht haar naar de douche ik ben haar gaan wassen en heb maandverband in haar ondergoed gedaan..heb haar in bed gezet en heb tot 1uur in de nacht het hele huis schoongemaakt...ik belde me moeder en vertelde het en mijn moeder stelde voor om naar huis te komen met sarah...ze vertrouwde het hier niet...Ik heb haar opgetild ik had een witte rok aan en die zat echt onder de bloed...thuis aangekomen begon mijn moeder te huile en omhelste haar..we legde haar in mijn bed me moeder gaf haar pijnstillers en zette thee voor haar...Maar sarah is nu al om de hand gevraagd door haar neef...haar ouders wilde dit zo graag omdat het een goeie jongen was met een goede baan en een goed innerlijk...ze weigerde dus niet en knikte ja want ze d8 beter iemand van de familie jah zou ik denk ik ook wel gedaan hebben ze vertrouwde namelijk helemaal niemand!!!!ze gaan aankomende zomer trouwen 2006 en nu zit ze dus met die probleem..en mijn vraag is of jullie weten waar zij een maagdevlies operatie kan plegen????????????het moet wel anders zou het een schande zijn voor haar familie..dames help ons als jullie een adresje hebben voor het te laat is en wat het ongeveer zou kosten en sarah zelf woont in denhaag....alleen sirieuze reacties thanxxxxx :jammer:

MocroRomanticus
10-09-2005, 18:14
Ahhhhhhhh wat erg meskiena Ik ben wel geen dame Maar ik zal effe voor je navragen Maar ik vroeg me wel wat ? Toen dr ouders kwamen Geloofde ze het hele verhaal ? Want je kent die ouders ?

yasmine_1
10-09-2005, 18:37
ik haat dat woord verkrachting, ik vind het echt erg voor jou en helemaal jouw vriendin, maar weet zuster dat Allah weet dat het haar schuld niet is, Allah zal die jongen op een dag straffen, zuster ga alsjeblieft naar die broer toe van haar, en vertel het hem, hij moet het weten, en misschien dan naar de moeder, maar stel herstel operatie uit, als je moeder of broer het pas goedkeurt, je zult je dan ook beter voelen meid Insha allah komt alles goed, ik wil het beste voor Alle Zusters en broeders in de islam, en ook voor jou. en als je wil praten erover of je vriendin je mag me pm-en voor mijn msn ik wens jou en je vriendin het allerbeste, en Insha allah komt alles goed, maar je moet het niet voor je eigen houden ma3a salaam

KaNaFaKa
10-09-2005, 18:40
hallo lieve dames hier volgt een verhaal over een vriendin van mij ik zal haar sarah in het verhaaltje noemen....je weet anoniem.. Sarah is op een dag verkracht door de toen in die tijd de beste vriend van haar broer..haar broer en die ene vriend dus die hadden een conflict met elkaar die vriend van de broer van sarah zweerde dat hij dus die broer van sarah zou trg pakken met iets heel ergs waarvan hij kapot zou zijn....De zomervakantie was onderweg en die vriend van de broer van sarah die wist dat zij op vakantie zouden gaan en hij hoorde van een vriendin van hem dat sarah dit jaar hier zou blijven en alleen thuis.....inverband met werk...op late avond hoorde ze de bel en deed dus open want hij zei dat hij haar neef was mo je weet via intercom..en ze deed de deur beneden open....even later werd er aangeklopt ze deed open en voor ze het wist werd ze vast gepakt uitgekleed en helemaal kapot verkracht.Sarah werd een beetje misselijke en duizelig omdat ze al dat bloed over de grond zag vloeien.....Toen hij dus klaar was gekomen op haar liep hij naar de keuken en pakte een grote vleesmes hij hield het voor haar keel en zei dat als ze haar mond open zou open trekken er dat met haar zou gebeuren en dat haar hele familie eraan zou gaan..en dus besloot ze haar mond te houden...Even later ging mijn telefoon om een uur of kwart over 10 af ik nam heel spontaan op maar ik hoorde dat het aan de andere kant niet zo gezellig was ik hoorde haar schreeuwen en huilen dat ze verkracht was...ik begon te lachen en zei dat ze weer eens een leuke grap maakte hahahah want dat deed ze namelijk vaker..ze zei dat het echt was en dus begon ik te twijfelen...ik werd er bang van ik wilde naar haar toe ik vertelde aan me moeder dat sarah bang was en dat ik naar toe zou gaan en me ma die begreep dat want een meisje van 17 die helemaal alleen thuis was echt erg man...ze zei ja is goed maar niet te laat he....ik rende naar mn auto en reed richting haar huis....ik belde en de deur ging open en even later dat ik boven was zat de deur op een kiertje open...toen ik naar binnen liep werd ik misselijk ik rook kots en zag al dat bloed...ik rende naar de woonkamer ze lag daar op de grond met een grote mes aan haar zij...ik d8 dat ze gestoken was ik begon te huilen en wilde 112 bellen maar dat mocht niet van haar...ze vertelde het hele verhaal...het was echt erg dames echt waar...ik tilde haar op en bracht haar naar de douche ik ben haar gaan wassen en heb maandverband in haar ondergoed gedaan..heb haar in bed gezet en heb tot 1uur in de nacht het hele huis schoongemaakt...ik belde me moeder en vertelde het en mijn moeder stelde voor om naar huis te komen met sarah...ze vertrouwde het hier niet...Ik heb haar opgetild ik had een witte rok aan en die zat echt onder de bloed...thuis aangekomen begon mijn moeder te huile en omhelste haar..we legde haar in mijn bed me moeder gaf haar pijnstillers en zette thee voor haar...Maar sarah is nu al om de hand gevraagd door haar neef...haar ouders wilde dit zo graag omdat het een goeie jongen was met een goede baan en een goed innerlijk...ze weigerde dus niet en knikte ja want ze d8 beter iemand van de familie jah zou ik denk ik ook wel gedaan hebben ze vertrouwde namelijk helemaal niemand!!!!ze gaan aankomende zomer trouwen 2006 en nu zit ze dus met die probleem..en mijn vraag is of jullie weten waar zij een maagdevlies operatie kan plegen????????????het moet wel anders zou het een schande zijn voor haar familie..dames help ons als jullie een adresje hebben voor het te laat is en wat het ongeveer zou kosten en sarah zelf woont in denhaag....alleen sirieuze reacties thanxxxxx :jammer: ik vind het zeer zielig voor haar en voor de mensen om haar heen.. Ik vind het ook zeer stupid van de ouders om haar alleen thuis te laten als 17 jarige meid.. :jammer: wat ik nog erger vind is dat die broer verkeerd bezig was/is en zo zijn eigen mensen in gevaar bracht.. De broer van Sarah zal wel iets ergs aan 'de verkrachter' hebben aangericht.. het ging zeker niet om 1000 euros, maar ja niemand heeft het recht om zoiets te doen.... :( Dit is voor de mensen die verkeed bezig zijn, kijk goed uit want je brengt niet alleen je zelf in gevaar maar ook de mensen die jij lief hebt.. ;) Als laatst wil ik nog ff zeggen dat ze heel eerlijk tegen haar neef moet zijn en geen maagdenvlies operatie moet ondergaan om nog eens tegen haar zelf te liegen.. Zou zij de rest van haar leven met het geheim kunnen leven? Haar man voor de gek houden? Haar zelf voor de gek houden? Ik denk het niet maar ja you never know.. :traan1: Insha Allah wordt zij ooit nog gelukkig....

Diamandgirl
10-09-2005, 22:14

als je wil heel graag het is echt erg haar ouders en familie weten het niet....hij heeft haar bedreigd haar te vermoorde die jongen is echt tot alles in staat toe....wil je het alsjealsje blieft na vragen...xxxx

Diamandgirl
10-09-2005, 22:16
Mensen dit moet gebeuren ik moet weten waaar je die operatie kan doen....mijn vriendin zal er anders einde aan maken help me mensen ik weet namelijk niet waar ik het anders kan vragen xxxxxxxxxvoor jullie

Diamandgirl
10-09-2005, 22:22
Mensen bedankt voor jullie steun allemaal jullie zijn echt schatjes

Le-Sud
10-09-2005, 22:33
Wat erg :eek:, Maar ze moet zeker geen operatie doen... dit heeft zij niet zo gewild... heeft zij het nu nog niet verteld ?? aan ouders, broer? Het is beter dat haar aanstaande het weet, zodat ie rustig aan doet met haar .. en er rekening mee houdt. Ik zou haar adviseren haar aanstaande het te vertellen en vooral GEEN Operatie te laten doen. Allah 3awnha !

SABRI_Y
10-09-2005, 22:39
life is a bitch aint it? dit is gewoon een lul-verhaaltje

kuifje
10-09-2005, 22:51
Maagdenvlies is een sprookje en zeker wat betreft het bloed aan het laken. Bijna niemand bloed tijdens de "ontmaagding" en zeker niet als men het rustig aan doet. Maar goed ik lees net dat maar één van de 13 vrouwen van de profeet Mohamed maagd was toen men trouwde dus als hij niet verder met je wil dan kan hij de pot op lijkt mij.

kuifje
10-09-2005, 22:54
Nog iets: ze had aangifte moeten doen hoe moeilijk dat ook zou zijn geweest.

islamforever
10-09-2005, 23:19
Mensen dit moet gebeuren ik moet weten waaar je die operatie kan doen....mijn vriendin zal er anders einde aan maken help me mensen ik weet namelijk niet waar ik het anders kan vragen xxxxxxxxxvoor jullie Meid ik zou je niet kunnen adviseren, maar vindt wel heel erg wat er gebeurt is!! Ik hoop Inshallah dat alles goed komt met haar... :kus:

islamforever
10-09-2005, 23:21
Nog iets: ze had aangifte moeten doen hoe moeilijk dat ook zou zijn geweest. Je weet maar nooit hoe bang ze was..Als je het niet zelf heb meegemaakt, moeten we niet zo makkelijk praten :jammer:

Souraya_Versace
10-09-2005, 23:27
Ze vraagt niet wat ze wel wil doen of niet ze vraagt waar je zo'n operatie kan laten doen! Meid ik zou je heel graag willen helpen, maar heb daar echt geen verstand van! Ik wens je alle sterkte toe! ps : sommige hier zeggen, vertel het je broer, vertel het je aanstaande... jullie weten donders zo goed hoe marokkanen zijn, die geloven er tog geen barst van! Allah i3ounek Insallah!

Geitenhoeder007
10-09-2005, 23:28

Ik kan het niet lezen, ik word ziek van zulke verhalen, die smeerlappen die meiden verkrachten moeten ze levend in stukjes snijden en aan de leeuwen voeren. :confused:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8