Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Misskraam

oemsmahane
09-09-2005, 21:08

Asalamoe alaikoum dames, Ik vind het leuk hoe er gereageerd wordt ik heb niet alle verhalen gelezen. Veel vrouwen willen zwanger worden ik hoop dat het goed komt Inshaallah en de vrouwen die al zwanger zijn wil ik feliciteren. Ik zal ook mijn verhaal vertellen ik ben 3 jaar getrouwd en heb een dochtertje van 20 maanden vorig jaar was ik zwanger met vele complicaties eind mei van dit jaar zou ik uitgerekend zijn maar helaas is ons zoontje begin mei overleden in mijn buik. Na een periode van verdiet wou ik weer zwanger worden want ik had echt een hechte band met ons zoontje van mijn vorige zwangerschap en dat miste ik. Eind augustus was ik zwanger maar gisteren werd er ontdekt dat ik een miskraam had. Wat ik wil zeggen is dat tegen mij is gezegd dat in de eerste 3 maanden 10% van de vrouwen een miskraam kan oplopen helaas had heb ik ontdekt dat dit ook in een verdere stadium van een zwangerschap dit kan gebeuren zoals er met mijn zoontje was gebeurd. De verloskundigen namen mij niet serieus ik wil niet veel in details overgaan maar wat ik aan jullie wil vertellen als je kind niet voelt of iets niet vertrouwt laat een echo maken. Vertrouw je de verloskundigen niet of gaat het niet zoals je denkt dat het moet laat je dan begeleiden door een gynecoloog. Er loopt nu een onderzoek hoe het kon gebeuren dat mijn zoontje overleden was en waarom volgens de verloskundigen alles goed was. Wasalaam Oem Smahane

OemAbdoellah
09-09-2005, 21:11
OemSmahane.. Moge ALlaah swt je pijn verzachten Ik sta altijd voor je klaar..

oemsmahane
09-09-2005, 21:17
asslamoe 3liekoem oemIshaag 1 mand pas heb ik gehoord :traan1: :traan1: :traan1: wasslam oemsmahane

OemAbdoellah
09-09-2005, 21:22
was je pas 1mnd zwanger toen je een miskraam kreeg? hoe weet je dat het een jongentje was dan? sorry,misschien ben ik lastig met vragen haar 1e zwangerschap was een voldragen kind. 9 maanden met 1 maand bedoeld ze de 2e miskraam

badparel
09-09-2005, 21:30

meskiena ik hoop dat je gauw weer word verblijd inschallah met een kindje die gezond op de wereld zal komen,geef de moed niet op lieverd!!!

OemAbdoellah
09-09-2005, 21:37
Zusters De zuster heeft 3 zwangerschappen gehad heeft 1 dochter 2e zwangerschap van 9 maanden.. is misgegaan.. een zoontje die overleden is allaahie ra7moe en 3e zwangerschap dat bedoeld ze met 1 maand