Bekijk originele versie : Voorstelhoekje voor de nw leden op positie van de Marokkaanse vrouw
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
HoneyBee
09-09-2005, 15:29
Hallo,
kom jij ook net kijken op positie van de Marokkaanse vrouw, dan kun jij je hier aan ons voorstellen. Het is wel fijn om te weten met wie we in discussie gaan :hihi:
Vertel ons wie je bent, wat je doet, hoe oud, getrouwd, verliefd, verloofd, hoeveel kinderen, je afkomst etc...
Natuurlijk mag jezelf weten wat je wel en wat je niet vertelt.
Nou welkom alvast.
groetjes een_Rotterdamse
minous21
09-09-2005, 15:31
Minousje, 24 jaar oud, Beleidsontwikkelaar/ medewerker Semi overheid, getrouwd (pas), oosten des lands.....geen kindjes (komt wel inscha allah)...afkomst Taza (half berbers half arabisch..spreek geen woord berbers)
tangia21
09-09-2005, 15:36
tangia bijna 23 jaar...getrouwd en heb 2 monsters in huis :moe:..huisvrouw half berbers half arabsich (kspreek arabisch)
ik woon in het noorden van NL en ook van marokko.:moe:
o shit...ikben niet nieuw :lol:
21 (bijna 22) jaar. Ben rechtenstudent en werk daarnaast bij een incassobedrijf voor telecomaanbieders. Ben niet getrouwd en woon nog altijd bij mijn ouders. Verder ben ik een berberse uit Nador maar ben in het noorden van Nederland geboren en woon er tot op heden nog.
Groet,
NooR
Welkom meiden, allemaal...
miss_rif21
09-09-2005, 15:56
ik ben karima. ben 22jaar! ben 4jaar getrouwt. heb geen kinderen. woon in frankrijk. marokko tanger en temsamen! ben puur berber!
HoneyBee
09-09-2005, 15:57
tangia bijna 23 jaar...getrouwd en heb 2 monsters in huis :moe:..huisvrouw half berbers half arabsich (kspreek arabisch)
trutje, ik wou net zeggen. :hihi:
:hihi:
:lekkerpuh :p :p :lekkerpuh :lekkerpuh
HoneyBee
09-09-2005, 15:58
ik ben karima. ben 22jaar! ben 4jaar getrouwt. heb geen kinderen. woon in frankrijk. marokko tanger en temsamen! ben puur berber!
Hey wat leuk. Ben je met iemand die uit Frankerijk komt getrouwd?
Effe nieuwsgierig (zul je denk ik nog effe aan moeten wennen) waar heb je hem leren kennen? ;)
chemicha
09-09-2005, 15:58
Bijna 22jr oud en werkfultime voor een internationale bedrijf en ben getrouwd heb nog geen kinderen en ben een soussia en kom uit het zuiden van Marokko en in NL woon ik in de provincie Z-H
Hoef je niet in de keuken te staan, grietje :hadj: :hadj: :hadj:
miss_rif21
09-09-2005, 16:02
Hey wat leuk. Ben je met iemand die uit Frankerijk komt getrouwd?
Effe nieuwsgierig (zul je denk ik nog effe aan moeten wennen) waar heb je hem leren kennen? ;)
ahhaha
is niet erg hoor ik ben zelf ook nieugierig!!
ben getrouwt met me neef!!
ik heb hem vaak op bruiloften daar leren goed kennen!! want hed bijna elke 3maanden wel een feest daar :banana:
ik ben alintje, 23jaar bijna 24, ik ben al een jaartje getrouwd, ik heb nog geen kindjes maar dat komt wel InschAllah....ik woon in belgiƫ en werk bij de overheid.
bedankt om ons op deze manier te verwelkomen! Ik vind dat hier over wat interassente zaken wordt gediscusieerd!
Nadorbabygirl
09-09-2005, 16:03
Hoi ben 30 jaar oud,gescheiden na een hel meegemaakt te hebben geen kinderen werk als verpleegkundige en kom uit belgie(ik hoop dat ik niet de enige ben)en ben berberse:zwaai:
Hallo ff voorstellen,
Ik ben Snoopie , ben 22 jaar oud, ben in maart getrouwd met en man, heb nog geen kids.
Ik werk bij een internationaal opererend full-service vak-fotografisch
serviceburo.
Mochten jullie meer willen weten twijfel dan niet en vraag het gewoon.:D :D
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.