Bekijk originele versie : Rare Gewoonte????
NaDoR.ZiNa
02-04-2003, 18:58
Ik vraag me af of mensen wel eens rare gewoontes hebben wat niet iedereen heeft.
Zoals ik kan bijvoorbeeld niet bij iemand anders thuis op het werk of op school naar de wc ik vind dat niet hygienisch ik weet ook niet maar vind het vies. Bij familie of vrienden ofzo natuurlijk wel maar als ik de mensen niet goed ken doe ik het niet.
En als ik bij iemand ben die een hond ofzo heeft wil ik ook nooit iets drinken of eten want ik was een keer bij een meisje haar verjaardag zij hadden een hond en in me glas cola zaten allemaal honden haren en in de zelfgebakken taart van die moeder ook egt tfoeee vies!!!
jullie ook zoiets??
slimiatje
02-04-2003, 19:00
nee :D
Corleone
02-04-2003, 19:01
:rolleyes:
:maf:
Miss_Hannane
02-04-2003, 19:53
ja ik heb dat ook precies wat jij zegt ik ga nooit bij iemand anders naar de toilet,vindt het ook onhygienis. meisje ik weet precies wat jij bedoelt
euh...ik drink en eet nooit bij mensen die ik niet goed ken :D
Bario_Woman
02-04-2003, 20:32
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Ik vraag me af of mensen wel eens rare gewoontes hebben wat niet iedereen heeft.
Zoals ik kan bijvoorbeeld niet bij iemand anders thuis op het werk of op school naar de wc ik vind dat niet hygienisch ik weet ook niet maar vind het vies. Bij familie of vrienden ofzo natuurlijk wel maar als ik de mensen niet goed ken doe ik het niet.
En als ik bij iemand ben die een hond ofzo heeft wil ik ook nooit iets drinken of eten want ik was een keer bij een meisje haar verjaardag zij hadden een hond en in me glas cola zaten allemaal honden haren en in de zelfgebakken taart van die moeder ook egt tfoeee vies!!!
jullie ook zoiets??
Hygiene is geen rare gewoonte. Het is een 'voorzorgsmaatregel'die je jezelf opstelt. niks mis mee hoor.
Ik heb wel rare gewoontes. Maar dan bedoel ik echt rare gewoontes.
Soms, als ik me ergens aan irriteer ga ik met mijn kaken op en neer. Het is dan heel goed te zien. Ik krijg daar ook veel reacties op..so van...he..ben je kwaad ofzo.
Verder heb k vaak de neiging om met mijn neusvleugels te 'dansen'. Ik kan ze bewegen...en als ik ergens een goede beat hoor kan het maar zo zijn dat mijn neusvleugels mee gaan doen. echt waar...Stom maar waar.
GrandCherokee :zwaai:
Origineel gepost door GrandCherokee
Hygiene is geen rare gewoonte. Het is een 'voorzorgsmaatregel'die je jezelf opstelt. niks mis mee hoor.
Ik heb wel rare gewoontes. Maar dan bedoel ik echt rare gewoontes.
Soms, als ik me ergens aan irriteer ga ik met mijn kaken op en neer. Het is dan heel goed te zien. Ik krijg daar ook veel reacties op..so van...he..ben je kwaad ofzo.
Verder heb k vaak de neiging om met mijn neusvleugels te 'dansen'. Ik kan ze bewegen...en als ik ergens een goede beat hoor kan het maar zo zijn dat mijn neusvleugels mee gaan doen. echt waar...Stom maar waar.
hahahah ik lig echt stukkkk hahahaha neusvleugels hahaha :lol:
ik met mijn kippevleugels :maf2:
tatoezientah
03-04-2003, 09:33
gatverdamme ik haat honden en vooral als ze samen met hun baasje van het avondeten genieten.... dan aait het baasje hem en eet gerust weer verder :eek: :schrik:
Lady_moi
03-04-2003, 10:10
hmm rare gewoontjes zeg je he?zie ik ben helemaal raar mensen vinden me maar een vreemde wat dacht je daarvan
Bario_Woman
03-04-2003, 16:09
Origineel gepost door Masriya
hahahah ik lig echt stukkkk hahahaha neusvleugels hahaha :lol:
ik met mijn kippevleugels :maf2:
hahaha.....het is raar maar waar...ik kanhet. Soms ben ik het me niet eens van bewust :( weet je wel. dan zit je in de music store ofzo en dan hoor je een leuke beat...ga je meeswingen...en voordat ik er erg in heb doen mijn neusvleugels enthousiast mee :rolleyes:
Ik ben blij dat jij erom kan lache...mocht je in de toekomst iemand tegen komen die dat ook heeft...LET ME KNOW!
Groet,
Origineel gepost door GrandCherokee
hahaha.....het is raar maar waar...ik kanhet. Soms ben ik het me niet eens van bewust :( weet je wel. dan zit je in de music store ofzo en dan hoor je een leuke beat...ga je meeswingen...en voordat ik er erg in heb doen mijn neusvleugels enthousiast mee :rolleyes:
Ik ben blij dat jij erom kan lache...mocht je in de toekomst iemand tegen komen die dat ook heeft...LET ME KNOW!
Groet,
hahaha ik kan het ook hoor, maar alleen doe ik het wanneer ik grappig probeer te zijn :maf2:
en mijn oren bewegen kan ik ook :bril:
haha is goed ik zal je wel laten weten, als ik ooit zo een iemand tegen kom ;)
Kuss Masriya
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.