Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft er al eens gespijbeld?...!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

Marocca
02-04-2003, 18:53

Wie heeft dit wel eens gedaan? En wat ben je dan gaan doen? :hihi: Ikzelf heb het een keer gedaan...3 jaar geleden :rolleyes: Gewoon omdat ik naar huis wou gaan! :( Ik voelde mij niet goed en dus mocht ik van de directie,de school niet verlaten. Ik ben gewoon weggegaan..:engel: Nothing wrong with this... :rolleyes: En jullie? :cool:

EMIEN
02-04-2003, 18:55
Pas drie jaar geleden :eek:? Ik vandaag nog....:D:cool: Maar t was toch een les van niet...:D....als ik niet in de katine bleef praten en nixen deed ik het in die les....:hihi:

Corleone
Wie heeft er weleens niet gespijbeld? :hihi: Ik ga braaf naar school :engel: :D

slimiatje
1 keertje hahaha om naar de film te gaan

ATLANTICA
02-04-2003, 18:56

Ik 1 keer gelukkig maar (ze3ma heilig): Ook zeker een paar jaartjes terug. Had een toets en had nie geleerd en was naar een vriendin gegaan. Maar heb mn ma opgebeld, omdat ik me onwijs schuldig voelde en voelde ik me weer :D

Sundous
02-04-2003, 18:56
ik had eergister gespijbeld had gewoon geen zin in de les :rolleyes: ik ging gewoon in de kantine zitten praten en lachen:D maar dat was wel ongeveer de 2de keer ofzo dit jaar :zwaai:

Dreamlover
02-04-2003, 19:01
Kheb weleens gespijbeld > geen zin in de les > kging naar huis en zei gewoon dat ik die uurtjes vrij had :melig:

Marocca
02-04-2003, 19:05
Origineel gepost door EMIEN Pas drie jaar geleden :eek:? Ik vandaag nog....:D:cool: Maar t was toch een les van niet...:D....als ik niet in de katine bleef praten en nixen deed ik het in die les....:hihi: vandaag nog? :D wiejawwww...:jammer: maar je weet...ik ben een :engel: dus het is geen dagelijkse routine voor mij om te spijbelen... :cool:

Marocca
02-04-2003, 19:06
Origineel gepost door Corleone Wie heeft er weleens niet gespijbeld? :hihi: Ik ga braaf naar school :engel: :D NOT dus....:hihi: Dan vraag ik me af:hoeveel dagen per week ga jij dan WEL naar school? :rolleyes:

Chaimaa
02-04-2003, 19:06
ik bijna elke dag :D (niet denken dat ik grapje maak ofzo :rolleyes: )

Marocca
02-04-2003, 19:10
Origineel gepost door ATLANTICA Ik 1 keer gelukkig maar (ze3ma heilig): Ook zeker een paar jaartjes terug. Had een toets en had nie geleerd en was naar een vriendin gegaan. Maar heb mn ma opgebeld, omdat ik me onwijs schuldig voelde en voelde ik me weer :D 1keer had ik een toets die ik niet op voorhand geleerd had...Toen ik 's morgens opstond,twijfelde ik: of ik zou gaan of niet... mijn beslissing was:nee... :D dus ben ik gewoon thuis gebleven :rolleyes: Eerst heb ik mijn moeder ervan overtuigd dat ik me niet zo goed voelde..:hihi: hshoema.:jammer:

jawhara1
02-04-2003, 19:10
Amai ik weet dus echt niet hoeveel keer dat ik gespijbeld heb.http://smilies.networkessence.net/s/contrib/tweetz/headshake.gif

Corleone
02-04-2003, 19:11
Origineel gepost door Marocca NOT dus....:hihi: Dan vraag ik me af:hoeveel dagen per week ga jij dan WEL naar school? :rolleyes: Euhmm... :rolleyes: Dat ga ik je niet vertellen :lekkerpuh

Marocca
02-04-2003, 19:12
Origineel gepost door Chaimaa ik bijna elke dag :D (niet denken dat ik grapje maak ofzo :rolleyes: ) Elke dag? :confused: wiejawww...jij bent erg...:hihi: Me not...Ik ga altijd braaf naar school...:engel: tenzij jah..bijna altijd te laat op school maar jah..never mind... :D

Marocca
02-04-2003, 19:13

Origineel gepost door Sundous ik had eergister gespijbeld had gewoon geen zin in de les :rolleyes: ik ging gewoon in de kantine zitten praten en lachen:D maar dat was wel ongeveer de 2de keer ofzo dit jaar :zwaai: "maar" de tweede keer? :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9