Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor getrouwde stellen

Pagina's : [1] 2

oemmie
09-09-2005, 12:21

salaam oe aleykoem getrouwde vrouwen..wat doen jullie altijd in het weekend? blijf je lekker thuis of gaan jullie weg en als je thuis blijft wat doe je dan en als je weg gaat waar ga je dan naar toe? ik probeer bijna elk weekend weg te gaan ben bijna heel de week thuis met mijn kleintje dus de weekende wil ik lekker weg

tangia21
09-09-2005, 12:23
ik wil dan ook weg altijd...helaas werkt mijn man ook in weekenden (tot 14:00 uur meestal) meestal gaan we dan weg..maar niet altijd

oemmie
09-09-2005, 12:24
jah ken het tangia!! maar als je weg gaat waar ga je dan doen? bijvoorbeeld ik ga of naar mijn ouders of we gaan winkels af of we gaan wat rondreiden in de auto en dan zien we van zelf wel...

kaftanmode
09-09-2005, 12:25
Hangt van weekend tot weekend af, de ene keer zitten we thuis gezellig in de zetel wat dvd'tjes te kijken en te niksen en de andere keer zijn we waar eens op stap, afgelopen weekend zijn we met z'n tweetjes gaan wandelen in het park van Brussel, gewoon genietn van de momenten dat je alleen bent, aangezien we beide werken, je kan vanalles doen, uiteraard wordt het iets moeilijker als er kinderen zijn, wat bij ons nog nit het geval is, weggaan hoeft niet persé duur te zijn, iets gaan eten, bioscoop, weekendje holland en noem maar op.

tangia21
09-09-2005, 12:26

jah ken het tangia!! maar als je weg gaat waar ga je dan doen? bijvoorbeeld ik ga of naar mijn ouders of we gaan winkels af of we gaan wat rondreiden in de auto en dan zien we van zelf wel... wij gaan dan ook familie/vrienden bezoek...naar beverwijk zwartemarkt..centrums enz

oemtarik
09-09-2005, 12:26
we gaan overdag vaak boodschappen doen en soms lekker winkelen en in de avond gaan we of naar mijn ouders of zijn ouders

faarah
09-09-2005, 12:31
als ik en mijn man vrij zijn doen we van alles. we gaan vaak zwemmen,bios,sporten in het park, en we gaan naar leuke clubs waar we flink uit onze dak gaan :banana: wat ik wel jammer vind is dat we niet vaak uit eten gaan. ik geniet er nu volop van want zodra je kinderen hebt is het afgelopen. groetjes faarah

oemtarik
09-09-2005, 12:35
he faraah moet je echt doen hoor lekker genieten met je mannetje want als de kids er zijn is het indd afgelopen als je uit eten wil moet je eerst oppas regelen en als je een keer een avondje naar theater of zo wil moet je ook weer die oppas zien te vinden voor dat we getrouwd waren deden echt van alles en nu ben ik blij als we een keer met zijn alle gaan winkelen dan is het nog een hooop geregel: flesjes, luiers, doekjes, poedermelk, extra schone kleding en 2 kinderwagens.pfffffffffffff voor dat je zover bent heb je geen zin meer in

TouriTouri
09-09-2005, 12:36
De zaterdagochtend is bij ons altijd opruimdag. Daarna gaan we meestal even winkelen, geen boodschappen die doen we doordeweeks. In de avond is het vaak familiebezoek! Zondag is vaak thuis luieren en in de namiddag wandelen of even naar het strand.

Magrebia
09-09-2005, 14:25
Zaterdag is het boodschappen doen en winkelen, in ieder geval niet thuis zitten. Zondag zit ik meestal thuis, doe dan zoveel mogelijk huishouden want werk fulltime

boyengirl
09-09-2005, 14:43
in het weekend doet mijn mannetje bootschapen we gaan meestal naar een van zijn zussen of naar mijn ouders of ceuta ik zie haar elkedag hahahaha of we gaan naar beverwijk gewoon om tewandelen of naar een dierenpark voor de kids we gaan bijna altijd weg anders gaan we knus op de bank dvdtje kijken maar meestals is er iemand hier ja dames die nog geen kids hebben geniet er van wij gingen elke week naar de bois of uit eeten maar dat zit er nu niet meer in en mis het ook niet hoor moet ik zeggen maar heb wel genooten voor dat de kinderen kwamen heb 3 jaar mee ge w8

oemmie
09-09-2005, 15:44
oww ik ervaar dat helemaal niet zo sinds ons kleintje er is lijkt het juist of we meer doen!! we gaan naar woonboulevaars of picknicken of naar de stad en ons zoontje vind dat ook heerlijk om er uit te zin ook al is hij nog maar zo klein

Manal01
09-09-2005, 15:50
mijn man werkt 1 weekend wel en dan het andere weekend is hij vrij...dan proberen we altijd wel de deur uit te gaan, gewoon winkelen of naar het strand of op bezoek bij familie of vrienden. we gaan minstens 1 keer in de maand naar brussel. en soms als we een hele drukke week hebben gehad dan is het heerlijk om gewoon thuis te luieren :nijn:

houda99
09-09-2005, 16:34
Voor de geboorte van mijn zoontje gingen we bijna elke weekend wel leuke dignen doen. Nu niet meer zo vaak. Nu ga ik meestal alleen met me zoontje naar een vriendin (lekkker thuis babbelen en lekker koken) Als we samen weg gaan dan is het of naar familie of weekend bij mijn ouders. Vind het overgens best wel jammer, want op zulke momenten kom je toch nader tot elkaar. En hoe langer je getrouwd ben hoe belangrijker zulke momenten (echt samen zijn) worden.

OemAbdoellah
09-09-2005, 16:48

oww ik ervaar dat helemaal niet zo sinds ons kleintje er is lijkt het juist of we meer doen!! we gaan naar woonboulevaars of picknicken of naar de stad en ons zoontje vind dat ook heerlijk om er uit te zin ook al is hij nog maar zo klein Dat ervaar ik ook zo, sinds de kleine er is.. constant weg :hihi: :hihi: :hihi:

Pagina's : [1] 2