Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Reflect the projection

Leviathan
02-04-2003, 18:11

Laatst keek ik uit het raam en zag ik mijn spiegelbeeld, gereflecteerd door de zon in het water. Ik keek nog eens goed en ik herkende mezelf nauwelijks. Na 20 seconden draaide ik me om en was het verdwenen? Wat is de oplossing o slimme mensen van deze mysterieuze raadsel?

T-ManiaC
02-04-2003, 18:15
Het was jou reflectie niet... :rolleyes: maar van een voorbijganger... Goed of niet?????

Lady_moi
02-04-2003, 18:15
dat je niet meer in je reflectie keek

Leviathan
02-04-2003, 18:18
Origineel gepost door TouriaTetouania Het was jou reflectie niet... :rolleyes: maar van een voorbijganger... Goed of niet????? Close .. NOT REALLY Je moet iets harder je best doen, Things Are Not What They Look :zwaai:

Leviathan
02-04-2003, 18:20

Origineel gepost door lady_moi dat je niet meer in je reflectie keek Nee helaas :p Dat is het ook niet, hoe moeilijker je gaat denken hoe lastiger het gaat worden :D

T-ManiaC
02-04-2003, 18:31
Origineel gepost door Anouar24 JE BENT LELIJK En jij ook... :rolleyes:

Sundous
02-04-2003, 18:33
je keek niet meer in je spiegelbeeld :D

Asri
02-04-2003, 18:36
Origineel gepost door Leviathan Laatst keek ik uit het raam en zag ik mijn spiegelbeeld, gereflecteerd door de zon in het water. Ik keek nog eens goed en ik herkende mezelf nauwelijks. Na 20 seconden draaide ik me om en was het verdwenen? Wat is de oplossing o slimme mensen van deze mysterieuze raadsel? Het was een regendruppel op het raam dat gecondenseerd is door de zon -Y-

Sundous
02-04-2003, 18:51
ga je nog het goede antwoord geven of niet????????;)

slimiatje
02-04-2003, 19:15
k weet niet

Leviathan
02-04-2003, 19:24
Origineel gepost door Asri Het was een regendruppel op het raam dat gecondenseerd is door de zon -Y- Ongelooflijk Als je het zelf bedacht hebt dan mag je jezelf een schouderklopje geven, want zelfs een aantal natuurkundige wetenschappers konden het goede antwoord niet geven. Er zijn duizenden complexe theorien over deze raadsel uiteengezet. Het mysterie Reflect the Projection werd bekend en genoot alom bewondering van bekende theologen als L. Bahmut. Volgens mij heb je hier al eerder van gehoord, want anders is het praktisch onmogelijk om bij een eerste reactie gelijk het goede antwoord te geven. In dat geval zou je, je moeten schamen :kwaad: Maar aan de andere kant zou je ook weleens een genie kunnen zijn :)

Asri
03-04-2003, 18:09
Origineel gepost door Leviathan Ongelooflijk Als je het zelf bedacht hebt dan mag je jezelf een schouderklopje geven, want zelfs een aantal natuurkundige wetenschappers konden het goede antwoord niet geven. Er zijn duizenden complexe theorien over deze raadsel uiteengezet. Het mysterie Reflect the Projection werd bekend en genoot alom bewondering van bekende theologen als L. Bahmut. Volgens mij heb je hier al eerder van gehoord, want anders is het praktisch onmogelijk om bij een eerste reactie gelijk het goede antwoord te geven. In dat geval zou je, je moeten schamen :kwaad: Maar aan de andere kant zou je ook weleens een genie kunnen zijn :) Hahaha... Ik ben gewoon moeilUk! :bril: :boogie: Wallah ma ik wist het antwoord van te voren...Het is toch eigenlijk voor de hand liggend ...of niet :confused: Of was het The Tsaw Tsaw Powerrrrrrr? Who knows... -Y-