Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een ding moet je vooral niet doen.......

Pagina's : [1] 2

LZN
02-04-2003, 18:06

...........in discussie gaan met je Vader. WAjjoo wajjjooo. Al weet ik 100% zeker dat ik gelijk heb, mijn vader wil toch zijn zin krijgen. Echt altijd, pff soms word ik gek. Ik blijf doorgaan en vasthouden aan mijn gelijk, maar als ik zie dat hij ff stil is geworden (dan zit hij in de overgang naar fysiek geweld) dan trek ik me terug en geef ik hem zijn gelijk Egt als je tegen hem zegt dat PINDAKAAS gemaakt wordt van pinda's zegt hij nee, en je weet het 100% zeker, ook al kom je met de etiquete van de pot, met de ingredienten. Hij blijft het ontkennen Ik heb af en toe van die discussies met mijn vader, die echt nergens over gaan. P.S. trouwens dat over de pindakaas was een voorbeeld. HE HOE ZIT HET MET JULLIE.

samira_el
02-04-2003, 18:08
Mijn vader is wel relaxt... Geeft ook snel zijn fout toe, geeft zelfs soms onterecht zijn fout toe als ik doorzeik :D Maar mijn mama... Damzz... Die zou een goed koppel met je vader zijn

Lady_moi
02-04-2003, 18:08
tzelfde meestal geeft die mij gelijk :D

bint_duh_bledie
02-04-2003, 18:20
mijn vader is er ook zo eentje maar ik zo echt niet zonder hem kunnen weetje wanneer mijn pa relaxte is als er afspraakjes zijn op school komt die leraar alle negatieve dingetjes vertelen en dan spreekt mijn vader hem altijd tegen hey niet zo over mijn dochter praten ik weet dat zij dat niet doet ik heb niet voor niets een lieve dochter mijn pa is 1 keer gegaan safie mijn mentor hoeft geen afspraakjes te maken hihihi dat is wel een voordeel van slimme zhema vaders

Masriya
02-04-2003, 20:37

Origineel gepost door Anouar24 ...........in discussie gaan met je Vader. WAjjoo wajjjooo. Al weet ik 100% zeker dat ik gelijk heb, mijn vader wil toch zijn zin krijgen. Echt altijd, pff soms word ik gek. Ik blijf doorgaan en vasthouden aan mijn gelijk, maar als ik zie dat hij ff stil is geworden (dan zit hij in de overgang naar fysiek geweld) dan trek ik me terug en geef ik hem zijn gelijk Egt als je tegen hem zegt dat PINDAKAAS gemaakt wordt van pinda's zegt hij nee, en je weet het 100% zeker, ook al kom je met de etiquete van de pot, met de ingredienten. Hij blijft het ontkennen Ik heb af en toe van die discussies met mijn vader, die echt nergens over gaan. P.S. trouwens dat over de pindakaas was een voorbeeld. HE HOE ZIT HET MET JULLIE mijn vader is PRECIES ZO, als ik in discussie ga en hem dan soms afbok ooooooooh hij word boos :boos: daarom laat ik hem ook altijd

rahmona
02-04-2003, 20:40
hahaha ja vaders he....ewa jah de mijne geeft af en toe zijn ongelijk....maar het is echt vreselijk een dicussie met hem beginnen is een derde wereld oorlog beginnen.....:D

Masriya
02-04-2003, 20:40
Origineel gepost door rahmona hahaha ja vaders he....ewa jah de mijne geeft af en toe zijn ongelijk....maar het is echt vreselijk een dicussie met hem beginnen is een derde wereld oorlog beginnen.....:D haha ja derde wereld oorlog :D

SaraZena
02-04-2003, 21:15
het heeft absoluut geen zin om met me pa in discussie te gaan....hij heeft toch altijd gelijk (denkt ie).

SaMiax
02-04-2003, 21:50
wajouwwwww.. mijn pa is koppig en k ben nog koppiger... soms hebben we echt ruzie om nixx.... alleen maar omdat we allebei gelijk willen hebben.. mijn ma moet ons echt uit elkaar halen man :hihi:

Masriya
02-04-2003, 21:52
Origineel gepost door OujDaChicK wajouwwwww.. mijn pa is koppig en k ben nog koppiger... soms hebben we echt ruzie om nixx.... alleen maar omdat we allebei gelijk willen hebben.. mijn ma moet ons echt uit elkaar halen man :hihi: haha ja mijn moeder moet ons ook soms uit elkaar halen maar mijn vader he als hij zijn zin niet krijgt begint hij net te schreeuwen als een baby, en te schelden, wejow die scheldwoorden die hij gebruikt :schrik2:

SaMiax
02-04-2003, 21:55
Origineel gepost door Masriya haha ja mijn moeder moet ons ook soms uit elkaar halen maar mijn vader he als hij zijn zin niet krijgt begint hij net te schreeuwen als een baby, en te schelden, wejow die scheldwoorden die hij gebruikt :schrik2: hahahaha erg voor je.... nee mijn pa zegt altijd : tka3di 3lija... derki alieja wazhek.... Nederlandse vertaling: Sta op ik wil je gezicht niet meer zieN.. :o dan word ik nog :boos: er

Masriya
02-04-2003, 21:56
Origineel gepost door OujDaChicK hahahaha erg voor je.... nee mijn pa zegt altijd : tka3di 3lija... derki alieja wazhek.... Nederlandse vertaling: Sta op ik wil je gezicht niet meer zieN.. :o dan word ik nog :boos: er haha nee mijn vader zegt de ergste dingen in het Egyptisch, maar ik denk zo van zielige man laat hem maar tegen het plafond praten, ik geef hem dan lucht :ego:

masterabdel
02-04-2003, 22:00
[QUOTE]Origineel gepost door samira_el [B]Mijn vader is wel relaxt... geeft zelfs soms onterecht zijn fout toe als ik doorzeik :D ja togggggggggggggggg. :bril:

SaMiax
02-04-2003, 22:02
Origineel gepost door Masriya haha nee mijn vader zegt de ergste dingen in het Egyptisch, maar ik denk zo van zielige man laat hem maar tegen het plafond praten, ik geef hem dan lucht :ego: vroeger was er een gezegde: Talk To My Hand :zwaai: :hihi: oh oh oh.. die goeie ouwe tijden.... :(

Pagina's : [1] 2