Bekijk originele versie : "Politie verplichtte meisjes borsten te tonen in ruil voor hulp"
Katrina-horror: "Politie verplichtte meisjes borsten te tonen in ruil voor hulp"
Ordediensten maken misbruik van de situatie in New Orleans.
De horrorverhalen uit New Orleans blijven maar toestromen en ze worden almaar erger. Volgens Skynews werd een groepje vrouwelijke overlevenden van de orkaan Katrina door de ordediensten zelfs verplicht hun borsten te tonen in ruil voor hulp.
"Toon ons wat jullie te bieden hebben"
Ged Scott, een Britse vakantieganger, was getuige van het gebeuren. Hij bevond zich met zijn vrouw in het Ramada-hotel toen het water pijlsnel begon te stijgen. "Op een bepaald moment zaten er een heleboel meisjes op het dak van het hotel. Ze vroegen hulp aan voorbijvarende politieagenten, maar in plaats van de handen uit de mouwen te steken, antwoordden die enkel: 'Toon ons wat jullie te bieden hebben', begeleid met niet mis te verstane gebaren om hun t-shirts omhoog te trekken. De meisjes weigerden. 'Zoals jullie willen', luidde het antwoord van de agenten en ze vaarden gewoon verder."
"Foto's waren belangrijker dan hulp"
Volgens Scott stelde de reddingsactie helemaal niets voor. "De politie was er meer op uit om foto's te nemen van de enorme ravage en van wuivende mensen in nood dan om ons te helpen. Ze dachten enkel maar aan hun fotoalbum. Deze ervaring heeft mijn ogen geopend. Mijn waardering voor de autoriteiten, van de gewonen politieman in de straat tot George Bush, heeft echt het dieptepunt bereikt. Het was uiteindelijk het Amerikaanse volk dat ons komen redden is. Ik wou dat ik hetzelfde van de Amerikaanse autoriteiten kon zeggen", besluit Scott
bron: www.hln.be (http://www.hln.be) juiste bron (http://www.hln.be/hln/cch/det/art_121730.html)
Borsten laten zien is een courante praktijk in bezet Irak. Klaarblijkelijk behoort dit onderdeel tot de opleiding van deze heldhaftige Marines !
Sword
Als dit waar zou zijn is het schandalig. Ik heb het echter nog nergens anders gelezen.
Hoessein28
09-09-2005, 10:05
Katrina-horror: "Politie verplichtte meisjes borsten te tonen in ruil voor hulp"
Ordediensten maken misbruik van de situatie in New Orleans.
De horrorverhalen uit New Orleans blijven maar toestromen en ze worden almaar erger. Volgens Skynews werd een groepje vrouwelijke overlevenden van de orkaan Katrina door de ordediensten zelfs verplicht hun borsten te tonen in ruil voor hulp.
"Toon ons wat jullie te bieden hebben"
Ged Scott, een Britse vakantieganger, was getuige van het gebeuren. Hij bevond zich met zijn vrouw in het Ramada-hotel toen het water pijlsnel begon te stijgen. "Op een bepaald moment zaten er een heleboel meisjes op het dak van het hotel. Ze vroegen hulp aan voorbijvarende politieagenten, maar in plaats van de handen uit de mouwen te steken, antwoordden die enkel: 'Toon ons wat jullie te bieden hebben', begeleid met niet mis te verstane gebaren om hun t-shirts omhoog te trekken. De meisjes weigerden. 'Zoals jullie willen', luidde het antwoord van de agenten en ze vaarden gewoon verder."
"Foto's waren belangrijker dan hulp"
Volgens Scott stelde de reddingsactie helemaal niets voor. "De politie was er meer op uit om foto's te nemen van de enorme ravage en van wuivende mensen in nood dan om ons te helpen. Ze dachten enkel maar aan hun fotoalbum. Deze ervaring heeft mijn ogen geopend. Mijn waardering voor de autoriteiten, van de gewonen politieman in de straat tot George Bush, heeft echt het dieptepunt bereikt. Het was uiteindelijk het Amerikaanse volk dat ons komen redden is. Ik wou dat ik hetzelfde van de Amerikaanse autoriteiten kon zeggen", besluit Scott
bron: www.hln.be (http://www.hln.be/)
Borsten laten zien is een courante praktijk in bezet Irak. Klaarblijkelijk behoort dit onderdeel tot de opleiding van deze heldhaftige Marines !
Sword
Bron ?
Redouan_CASA
09-09-2005, 11:13
Inderdaad.. staat geen directe link naar de bron.. ;)
Daarbij: er komen steeds meer (broodje aap??) verhalen bij..
Zeker is wel: Bush staat onder grote druk momenteel.. en terecht.. ;)
Een groep vrouwelijke overlevenden van de orkaan Katrina zouden zijn verplicht door ordediensten om hun borsten te tonen. Zouden ze dat niet doen werden ze niet gered. Dit meldde Skynews.
Ged Scott, een Britse vakantieganger, heeft het allemaal zien gebeuren. Hij verbleef samen met zijn vrouw in het Ramadahotel toen het water erg snel begon te stijgen. "Op een gegeven moment zaten er een aantal meisjes op het dak van het hotel. Ze vroegen om hulp bij voorbijvarende agenten, maar in plaats van gelijk hulp te bieden antwoordden ze alleen met: 'Toon ons wat jullie te bieden hebben',begeleid met gebaren om hun t-shirts omhoog te trekken. De meisjes gingen er niet op in. 'Zoals jullie willen', luidde het antwoord van de agenten en ze vaarden gewoon verder."
De reddingsactie was, volgens Scott, helemaal geen echte reddingsactie. "De politie was er meer op uit om foto's te nemen van de enorme ravage en van wuivende mensen in nood dan om ons te helpen. Ze dachten enkel maar aan hun fotoalbum. Deze ervaring heeft mijn ogen geopend. Mijn waardering voor de autoriteiten, van de gewone politieman in de straat tot George Bush, heeft echt het dieptepunt bereikt. Het was uiteindelijk het Amerikaanse volk dat ons gered heeft. Ik wou dat ik hetzelfde van de Amerikaanse autoriteiten kon zeggen", aldus de getuige.
bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/57523
miss_farida
09-09-2005, 13:18
Wow.....het grote voorbeeld van Nederland....ben benieuwd hoe Balkenende dit zal interpreteren of juist NIET zal interpreteren...
FAITHLESS
09-09-2005, 13:38
Wow.....het grote voorbeeld van Nederland....ben benieuwd hoe Balkenende dit zal interpreteren of juist NIET zal interpreteren...Dat die gasten het voorbeeld volgen van hun Irak idolen ( lees: guantanamo bay ) (http://www.google.nl/search?hl=nl&hs=WB1&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl-NL:official&q=guantanamo+bay&spell=1):rolleyes:
miss_farida
09-09-2005, 13:48
Dat die gasten het voorbeeld volgen van hun Irak idolen ( lees: guantanamo bay ) (http://www.google.nl/search?hl=nl&hs=WB1&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl-NL:official&q=guantanamo+bay&spell=1):rolleyes:
Om nog maar te zwijgen over Vietnam.... Helaas willen de Amerikanen hun lesje niet leren...ruim 30% van hun eigen bevolking leeft onder de armoedegrens en in plaats van daar geld in te investeren, investeren ze het in "defentie, defentie en nog eens defentie"...al zou ik het meer "attack" noemen dan "defentie" :rolleyes: ... Amerika is ze3ma voorbereid op terrorisme, maar de kracht van de natuur valt helaas niet te herroepen op de Islam....jammer, anders hadden ze deze keer weer een goed smoesje gehad om ergens in het Midden-Oosten een andere oorlog beginnen... Maar goed...met Bush weet je het maar nooit.... Over het rampgebied vliegen in zijn veilige helicoptertje....belachelijk gewoon!
Ze bemoeien zich met alle landen van de wereld & kunnen nog niet es hun eigen staat helpen in nood.
Abu_Charafedine
10-09-2005, 01:39
niets schandalig . gewoon "the american way " :hihi:
Hamza-killer
10-09-2005, 01:46
Als mensen de ware aard van Bush/gemid. Amerikaan nog niet doorhebben, dan weet ik het niet meer..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.