Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat erg

Pagina's : [1] 2

tatouania_025
08-09-2005, 23:25

wat vinden jullie hiervan misschien is het wel oud nieuws maar ik las het net pas voor het eerst en ik moet zeggen ik ben echt :wow: :maf: :( :kwaad: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GPGGS706

oem_mujahid2
08-09-2005, 23:35
Subhanallah ja heel erg inderdaad :traan1:

badparel
09-09-2005, 00:25
shockerend gewoon,walgelijk!moge allah swt hen leiden inschallah!

missTanger20
09-09-2005, 02:07
awilie dit is een vernedering voor ons volk, ik wil in de grond kruipen :confused:

may
09-09-2005, 08:17

Echt erg gewoon, en dan nog wel en een Nederlandse krant. Waarom vertellen marokkaanen deze dingen?

Ouissam
09-09-2005, 08:23
La Hawla Wa La Quwatta Illa Billah Dit is echt schandalig..:jammer:

OumYAssine
09-09-2005, 08:39
La Hawla Wa La Quwatta Illa Billah

tangia21
09-09-2005, 08:53
En zo is het ook ... had eerst echt grote vraagtekens staan ... tot ik het dit jaar met eigen ogen heb gezien ...... Een man die mijn moeder " versierde" en effe langslopen en " vieze woorden in haar oor fluisterde....... En laat ik het niet hebben over de veelzijdige meiden die ... maar al te graag naast mijn man in de rij wilden staan...... Vrouwen die hun eigen dochters voorstellen ... Veel ouders weten heel goed van hun dochters uitspoken : Wat doet een vrouw ... 's avond laat alleen met vriendinen in de stad, op het strand, in disco's....... Net of die ouders zelf nooit over straat lopen ... Mijn zusjes moeten het eens wagen om alleen maar een blokje om te lopen in de nacht ... laat staan met vriendinnen stappen .... :jammer: Marokko is heel erg veranderd.. tegenwoordig hellemaal geen respect voor het andere geslacht ... vroeger deden de mannen de ogen neerslaan ( ok de vrouwen ) en al hellemaal al het een gerouwd iemand was....... Maar nu ... " iedereen" doet lekker mee .... :jammer: De koning moet HARD optreden tegen dit soort zaken ...... daar weet ik ook alles van. Mijn man heeft een ex en die komt uit marokko.Die tijd ging ze vreemd met iemand anders uit frankrijk (voor papieren) toen heeft die jongen haar gedumpt.Intussentijd was ik al getrouwd met mijn man en was ik zwanger van mijn 1e.Ging ze de hele tijd de tante van mijn man in marokko lastig vallen van mag ik zijn nummer en emailadres (van mijn man dus)...ze zeiden tegen haar dat hij al getrouwd is en krijgt een kind...zij zegt nou en..hij is van mij :maf: ...ging ze ze3ma een hoofddoek aantrekken enz zodat hij dat te horen krijgt ze3ma :haha: lachwekkend :jammer: ik hoef maar haar smoel te zien en ze wordt niet meer jarig

boyengirl
09-09-2005, 08:59
dit is wel de waarheid al vindt ik dat ze het niet zo moeten publiceeren schandalig is dat die meiden doen tegen woordig alles om naar hier tekomen is toch tegek voor woorden ze doen net of ze mannen zijn en een heel famillie moeten onder houden laatst zag ik een meid die was getrouwt met een belg ik zij nou nou wat ze alle maal niet doen voor die papieren zij zon meid hij is moslim ik moet daar mijn twijfels bij zetten maar dat is niet mijn probleem maar als ze nu een meid van hier met een nederlander die echt moslim is geworden dan roddelen ze me wat dat het niet kan enzzzzzzzzz maar als iemand van daar een nederlander of belg aan de haak slaat nou dan is ze een miskina tessssssssssssssss een h,,r ja dat zijn ze sorry daar wordt ik dan zo kwaad om

tangia21
09-09-2005, 09:05
zo heb ik er ook een paar ( zelf aanbevolgen bruid ) die maar al te graag langs de voordeur van mijn schoonmoeder paraderen als onze auto er stond...... ze hadden zeer zeker gehoopt op een glimp van hun " eerder zogenaamde toekomstige man " ... die glimp hebben ze zeer zeker kunnen krijgen ( met mij ernaast :hihi: ) Dat sommige vrouwen/meiden zich niet schamen ..... Buurvrouwen die kijken hoe het gaar met hun " oude" buurjongen ( opzich geen enkel probleem , maar neem dan niet elke keer een opgedutte dochter van je mee :moe: net of ik niet kan nadenken ) hahahahaahhahahahah ik ken er genoeg :hihi: :hihi:

tangia21
09-09-2005, 09:13
:hihi: Ze krijgen dan ook zeer zeker de aandacht die ze willen ....... :hihi: Mijn man kon het dit jaar heel goed met mijn oom uit Marokko vinden..... Mijn man had hem eens goed aangekleed en meegenomen de stad in .... je wilt niet weten hoe veel " kansen" hij had........ ze moetsen alleen eens weten dat mijn oom in Marokko woonde en niet in de EU........ :eek: precies hetzelfde gebeurd met mijn man en zijn oom hoorde je die wijven :Rahoema lekwa3et zjaw :hihi: :moe:

serenity
09-09-2005, 09:15
3la fdiha.....nog een reden voor mij om er niet meer heen te gaan...ik kan dat soort dingen echt niet zien!

Safah83
09-09-2005, 09:18
La hawla waa la qoewata illa bilaah....Waar gaat dit heen :(

tangia21
09-09-2005, 09:19
en een keer heel lang geleden. (nog niet getrouwd) gingen we ik,mijn vader mijn moeder en zusjes en broertje (6 kinderen in totaal :hihi: ) met onze busje naar het strand....komt wa7ed trut (van in de 30) :jammer: met een hele strakke roze broek (je zag haar string duidelijk) en half naakte borsten...10 kg make-up.Gaat ze midden op de weg lopen (bij zo'n grote rotonde in Tanger) mijn vader stopte even en kwam die bitch opduiken.Zegt ze, he ik ben bla bla en stak ze haar hand uit.Zegt ze...heb je een vuurtje? Mijn vader zei: ga opdonderen anders steek ik jou in de fik :haha: ...mijn moeder zat notabene naast hem.Geen schaamte niks :jammer:

saadia29
09-09-2005, 09:36

en een keer heel lang geleden. (nog niet getrouwd) gingen we ik,mijn vader mijn moeder en zusjes en broertje (6 kinderen in totaal :hihi: ) met onze busje naar het strand....komt wa7ed trut (van in de 30) :jammer: met een hele strakke roze broek (je zag haar string duidelijk) en half naakte borsten...10 kg make-up.Gaat ze midden op de weg lopen (bij zo'n grote rotonde in Tanger) mijn vader stopte even en kwam die bitch opduiken.Zegt ze, he ik ben bla bla en stak ze haar hand uit.Zegt ze...heb je een vuurtje? Mijn vader zei: ga opdonderen anders steek ik jou in de fik :haha: ...mijn moeder zat notabene naast hem.Geen schaamte niks :jammer: :hihi:

Pagina's : [1] 2