Bekijk originele versie : weet iemand waar bezoeker99182 is gebleven?
KoRnOnTheCops
02-04-2003, 16:45
Weet iemand waar bezoeker99182 is gebleven?
Het is me opgevallen dat hij er al een paar maanden niet meer is, terwijl hij zo goed kon discussieren
haileselassie
02-04-2003, 21:49
hij was toch een "bezoeker"?
ik heb 'm een beetje gevolgd, en ik vond 'm wel leuk; maar hij kreeg toch elke keer weer een bak ellende over zich heen gestort, als ie gewoon met vragen of opmerkingen kwam, die op zich best reeel waren.
op een gegeven moment denk je gewoon, "bekijk het maar, ik ga me energie ergens anders in stoppen", en gelijk heeft ie!
Je blijf geen water naar de zee dragen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Origineel gepost door Soraya18
bezoeker99182
Een wijze uit het westen
Offline Lid sinds: 31-10-2002
Geslacht: Man
Aantal berichten: 2580
(Bericht #)
Maak je niet al te druk om die 'teringlijers'
102. At-Takaasor
In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.
1. Jacht naar vermeerdering van rijkdom (en kinderen) maakt u onachtzaam,
2. Totdat gij in uw graven nederdaalt.
3. Neen - gij zult weldra te weten komen,
4. Nogmaals neen! Gij zult weldra te weten komen.
5. Waarlijk, indien gij de zekerheid van kennis bezit -
6. Zult gij zeker de hel zien.
7. Ja, dan zult gij haar met zekerheid van blik zien.
8. Op die Dag zult gij worden ondervraagd over de gaven.
Meld dit bericht bij de beheerder | IP: Gelogd
24-02-2003 02:31
zijn laatste berichtje...
Denken jullie wat ik denk...... :eek:
Bezoeker99182 is Saddam Hoessein :eek:
VanBasten
03-04-2003, 00:43
Origineel gepost door KoRnOnTheCops
Het is me opgevallen dat hij er al een paar maanden niet meer is, terwijl hij zo goed kon discussieren
Ja, hij kon heel goed discusieren...Maar niet heus. Het is je zeker niet opgevallen dat hij veelal de persoonlijke aanval hanteerde en mensen wiens hete adem in zijn nek brandde, uitschold voor Jood. Alhoewel hij met dat laatste miet echt uitzonderlijk was op dit forum.
Maar goed, ik weet dat hij zich heeft bekeerd tot de Islam, dus misschien is 'ie wel ergens op de wereld om zijn moslimsbroeders te helpen tegen het zionistische kwaad.
Origineel gepost door VanBasten
Ja, hij kon heel goed discusieren...Maar niet heus. Het is je zeker niet opgevallen dat hij veelal de persoonlijke aanval hanteerde en mensen wiens hete adem in zijn nek brandde, uitschold voor Jood. Alhoewel hij met dat laatste miet echt uitzonderlijk was op dit forum.
Maar goed, ik weet dat hij zich heeft bekeerd tot de Islam, dus misschien is 'ie wel ergens op de wereld om zijn moslimsbroeders te helpen tegen het zionistische kwaad.
Heb jij er al over gehoord om je te bekeren VanBasten.
Denk er over na zou ik zeggen...
ALi Z
VanBasten
03-04-2003, 00:59
Origineel gepost door Ali_Z
Heb jij er al over gehoord om je te bekeren VanBasten.
Denk er over na zou ik zeggen...
ALi Z
Beste Ali Z,
Ik heb er geen moment aan gedacht. Ieder heeft zijn geloof en laten we dat vooral zo houden, maar de islam is niet dat van mij. Ik voel me er gewoon niet door aangesproken. Daarnaast ben ik van huis uit christen en dat heeft mijn kijk op de islam natuurlijk voor een groot deel bepaald.
Maar nogmaals, niets mis met de islam. Ik ben er in geinteresseerd, zoals ik geinteresseerd ben in iedere visie op de wereld en '' het goddelijke''.
Daarom zit ik ook op dit forum, om wat meer te weten te komen over de manier van denken van moslims. Helaas stemt me dit vaker treurig, als ik kijk naar alle haat die van mijn beeldscherm afspat, dan dat ik er vrolijk van wordt. Ach, misschien heb ik de ware aard van de islam nog niet mogen zien.
BintElmagreb
04-04-2003, 12:15
Allah weet wel waar hij is.
SweetLady
04-04-2003, 12:22
Origineel gepost door KoRnOnTheCops
Tsjaaa die heb ik een een hele tijd niet gehoort ?????
he is gone with the wind...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.