Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zenuwachtig !!!

Pagina's : [1] 2

MoCrOcHiCa
02-04-2003, 16:07

Moet morgen naar het ziekenhuis :D ben egt heeeeeeeeel erg zenuwachtig, wilt er iemand mee voor morele steun :D

00karima00
02-04-2003, 16:08
ik ga wel mee hoor ;)

MoCrOcHiCa
02-04-2003, 16:11
karima vind ik heel aardig van je, maar zodra je hoort hoe laat ik daar moet zijn haak je af :p moet daar om half negen zijn , die mensen zijn gek , alsof ik geen leven heb ofsooow :D

00karima00
02-04-2003, 16:14
gehehehheheheheh neej mang voor jou kom ik zelfs om 7 uur ;)

MoCrOcHiCa
02-04-2003, 16:20

:lol: en jij denkt dat ik marokkanen ga vertrouwen :D neey hoor meid, jou vertrouw ik wel :D, tot morgen 7 uur voor de deur van het amphia ziekenhuis in breda :p

slimiatje
02-04-2003, 16:22
waar voor moet je gaan?

00karima00
02-04-2003, 16:26
Origineel gepost door MoCrOcHiCa :lol: en jij denkt dat ik marokkanen ga vertrouwen :D neey hoor meid, jou vertrouw ik wel :D, tot morgen 7 uur voor de deur van het amphia ziekenhuis in breda :p \ okeyZZzzz effe opschrijven blablabla......bla...ballabbllaaa........uhmmMmm.. ..jaahhh....bijna...wacht..effe.....blabla......ef fe denken hoor...bla..blabla.... okey opgeschreven :D

MoCrOcHiCa
02-04-2003, 16:26
Origineel gepost door slankiebaby waar voor moet je gaan? thanx for asking meid, de rest intereseerde het blijkbaar niet want niemand vroeg ernaar :D anyway , ik heb de laatste maandne heel veel last van hoofdpijn, en morgen wordt er dus een hersenfilm gemaakt om te kijken of er iets verkeerd is :D insalah is alles goed

MoCrOcHiCa
02-04-2003, 16:27
Origineel gepost door 00karima00 \ okeyZZzzz effe opschrijven blablabla......bla...ballabbllaaa........uhmmMmm.. ..jaahhh....bijna...wacht..effe.....blabla......ef fe denken hoor...bla..blabla.... okey opgeschreven :D ik vertrouw het niet maar jah :D zal wel liggen aan het feit dat je marokkaan bent :lekkerpuh als je er nie bent morgen stuur ik de nazzi's op je af :D

Hafsat
02-04-2003, 16:27
Origineel gepost door MoCrOcHiCa thanx for asking meid, de rest intereseerde het blijkbaar niet want niemand vroeg ernaar :D anyway , ik heb de laatste maandne heel veel last van hoofdpijn, en morgen wordt er dus een hersenfilm gemaakt om te kijken of er iets verkeerd is :D insalah is alles goed Zooooooooooo :eek: Hoop voor je dat het niet ernstig is :)

slimiatje
02-04-2003, 16:28
Origineel gepost door MoCrOcHiCa thanx for asking meid, de rest intereseerde het blijkbaar niet want niemand vroeg ernaar :D anyway , ik heb de laatste maandne heel veel last van hoofdpijn, en morgen wordt er dus een hersenfilm gemaakt om te kijken of er iets verkeerd is :D insalah is alles goed inshalah is alles oke veel succes

00karima00
02-04-2003, 16:30
Origineel gepost door MoCrOcHiCa ik vertrouw het niet maar jah :D zal wel liggen aan het feit dat je marokkaan bent :lekkerpuh als je er nie bent morgen stuur ik de nazzi's op je af :D vertrouw je marokkanen niej dus my ook nie...:tranen: jaahhh dang blijft er maar een ding over ik blijf thuis!!!!!!!!!!....... en als je echt echt echt echt wil dat ik kom dang...... krijg je dit gratis erbij :stomp:

MoCrOcHiCa
02-04-2003, 16:32
:lol hahahahah okeey okeey okeeey ik vertrouw je :rolleyes: ik waag het er maar op maar als je niet komt he :D ben je doooooooooooooood en slankiebaby thanx :D

00karima00
02-04-2003, 16:34
whuahahahahahhahahahha ik kom ik kom ik kom!!!!!!!!! oja solly dat ik je niej vroeg waarom je naar het ziekenhuis ging 1000x solly....:(

slimiatje
02-04-2003, 16:35

your welkom :D tja ik wil ook 1000 berichten :D

Pagina's : [1] 2