Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : --Ik mis jullie--

Pagina's : [1] 2

smurfi
08-09-2005, 14:28

...zit sinds 2 weken bij mijn ouders in Deutsland en mis jullie ondanks dat ik het hier heel erg naar mn zin heb :o Oum Abdellah, is je verhuizing al rond? f-mouslima, hoe gaat met mn schoondochtertje? ...en de rest...nog nieuws? Het is hier PRACHTIG weer!!! Amine heeft hier al een heeboel vriendjes gemaakt (f-mouslima, geen zorgen...hij gaat niet vreemd :hihi: ) en kan bijna al lopen... :nijn: Dikke kus aan iedereen :kus: en tot schrijfs! (kom over 2 weken weer terug ;) )

boyengirl
08-09-2005, 14:29
he smurf zen is al voor mij dat je even weet

smurfi
08-09-2005, 14:31
he smurf zen is al voor mij dat je even weet ja, jou heb ik ook gemist :moe:

Samira_C
08-09-2005, 14:32
We hebben je gemist!!!!

OemAbdoellah
08-09-2005, 14:34

Heb je gemist! Jaa ik ben al klaar :D

miss_rif21
08-09-2005, 14:37
...zit sinds 2 weken bij mijn ouders in Deutsland en mis jullie ondanks dat ik het hier heel erg naar mn zin heb :o Oum Abdellah, is je verhuizing al rond? f-mouslima, hoe gaat met mn schoondochtertje? ...en de rest...nog nieuws? Het is hier PRACHTIG weer!!! Amine heeft hier al een heeboel vriendjes gemaakt (f-mouslima, geen zorgen...hij gaat niet vreemd :hihi: ) en kan bijna al lopen... :nijn: Dikke kus aan iedereen :kus: en tot schrijfs! (kom over 2 weken weer terug ;) ) hahahahah heb je ook gemist!! nou al een sgoondochter!! :hihi:

smurfi
08-09-2005, 14:46
We hebben je gemist!!!! :kus:

boyengirl
08-09-2005, 14:47
hahhahahhah ja smurfi er is concurensie hahhahahah

smurfi
08-09-2005, 14:48
Heb je gemist! Jaa ik ben al klaar :D al een beetje aan het huis gewend?

smurfi
08-09-2005, 14:51
hahahahah heb je ook gemist!! nou al een sgoondochter!! :hihi: je moet tegenwoordig vroeg bijzijn, he :D

Shnieula
08-09-2005, 15:45
He smurfi! Ben blij dat je het naar je zin hebt bij je familie. Geniet ervan! Geef die knulletje van je een dikke kus! :kus: Ik ben al sinds een paar dagen al terug van Turkije en moest gelijk aan de slag. Ben bezig met de verhuizing. Ben bijna klaar. Zenjiiiiiiiii is al van mij hoor. Ik weet niet waarover jullie praten maar safie ik heb al een kado (kleinigheid voor sadaq) aan haar gegeven. Ze is BEZET voor MIJN zoon (Die moet ff nog geboren worden, ben hard bezig). :hihi: Ik ben zelfs in de buurt gaan wonen. Dus dames jullie maken geen kans! He smurfi geniet ervan en als je terug bent wil ik een verslag! :kus:

Old_Oem_Ishaaq
08-09-2005, 16:40
Geniet van je vakantie en van je ouders natuurlijk!

miss_rif21
08-09-2005, 17:28
je moet tegenwoordig vroeg bijzijn, he :D ahhahahahahha en maar hopen later dat jullie kinderen het ook met elkaar kunnen vinden!! maar wie weet he!! alles is elmektab :D

smurfi
08-09-2005, 17:52
He smurfi! Ben blij dat je het naar je zin hebt bij je familie. Geniet ervan! Geef die knulletje van je een dikke kus! :kus: Ik ben al sinds een paar dagen al terug van Turkije en moest gelijk aan de slag. Ben bezig met de verhuizing. Ben bijna klaar. Zenjiiiiiiiii is al van mij hoor. Ik weet niet waarover jullie praten maar safie ik heb al een kado (kleinigheid voor sadaq) aan haar gegeven. Ze is BEZET voor MIJN zoon (Die moet ff nog geboren worden, ben hard bezig). :hihi: Ik ben zelfs in de buurt gaan wonen. Dus dames jullie maken geen kans! He smurfi geniet ervan en als je terug bent wil ik een verslag! :kus: Ben je al terug????!!!! En ik dacht dat je nog van de turkse zon aan het genieten bent... en vertel, hoe was het???

smurfi
08-09-2005, 17:54

ahhahahahahha en maar hopen later dat jullie kinderen het ook met elkaar kunnen vinden!! maar wie weet he!! alles is elmektab :D die hebben het met elkaar goed te vinden, basta :hadj:

Pagina's : [1] 2