Bekijk originele versie : *********
tatouania_025
08-09-2005, 11:52
Wie van jullie werkt er vanuit huis of kent wel iemand die het doet. Ik heb er wel vaker over gehoord maar meestal alleen negatieve ervaringen via internet.
Ik ben benieuwd of er iemand positieve ervaring mee heeft en wat voor werk het zoal is en waar je dat kan vinden.
boyengirl
08-09-2005, 12:18
ik ben ook op zoek naar zo iets maar vaak hoden ze je voor de gek of is het internet sex
wilieeeeeeeeeeee lehfed zie me al voor die wab cam
tatouania_025
08-09-2005, 12:24
ik ben ook op zoek naar zo iets maar vaak hoden ze je voor de gek of is het internet sex
wilieeeeeeeeeeee lehfed zie me al voor die wab cam
:hihi: :hihi: :hihi:
tatouania_025
08-09-2005, 12:29
Er is ook veel inpakwerk te vinden hoor voor thuis. Moet je in de krant effe een kijkje nemen.
Ik doe ook *********,maar dan accountancywerk,deels thuis en deels op kantoor. Is heerlijk moet ik je zeggen,ik kan mijn eigen tijd indelen. De laatste tijd krijg ik geen slaap s'nachts omdat het zo benauwd is, ik pak dan mijn laptop en mijn mappen en werk dan lekker door.
nee ik wil geen inpak werk
ik wil ook computerwerk enzo zoiets als wat jij doet hoe kom je eraan
tatouania_025
08-09-2005, 12:40
Via mijn andere baan waar ik voorheen 2 jaar gewerkt heb kwam ik deze bedrijf tegen. Ik werk deels thuis omdat ik ernaast nog studeer,s'avonds heb ik alle tijd om een paar uur ongestoord te werken. In het begin deden ze moeilijk omdat ze bang waren dat ik mijn werk thuis zou verwaarlozen vanwege mijn kind ,maar ik heb ze bewezen dat het juist beter is om thuis te werken voor mij. Ik heb mijn opdrachten altijd netjes op tijd af en daar zijn ze blij mee ;)
Wat goed zeg dat is echt ideaal zo´n baan ik hoop dat ik insaalah ook zo iets vind
Mozhima1
08-09-2005, 12:46
Salem,
Mijn schoonzus doet al jaren *********. Ze heeft een hele periode lang pleisters ingepakt. Dat waren echt allerlei soorten pleisters die ze dan moest tellen inpakken.
De eerste dat ik het zag, dacht ik: wat een puinhoop!
Heel haar huiskamer was bomvol met doosjes, pleisters, plakband, echt van alles.
Ze heeft ook tijdschriften gedaan. Door middel van samen bundelen in zo een plastic mapje.
Op zich verdient het wel goed.
Hoe ze hier aan kwam? In onze regionale krant stond een oproep voor ********* en ze stond al ingeschreven bij andere bedrijven in onze woonplaats welke ********* aanbieden.
Je kunt kijken in de krant en kijken in het telefoonboek in je woonplaats op *********.
Heel veel succes.
Wasalem,
Een zuster
tatouania_025
08-09-2005, 12:48
Salem,
Mijn schoonzus doet al jaren thuis *********. Ze heeft een hele periode lang pleisters ingepakt. Dat waren echt allerlei soorten pleisters die ze dan moest tellen inpakken.
De eerste dat ik het zag, dacht ik: wat een puinhoop!
Heel haar huiskamer was bombvol met doosjes, pleisters, plakband, echt van alles.
Ze heeft ook tijdschriften gedaan. Door middel van samen bundelen in zo een plastic mapje.
Op zich verdient het wel goed.
Hoe ze hier aan kwam? In onze regionale krant stond een oproep voor ********* en ze stond al ingeschreven bij andere bedrijven in onze woonplaats welke ********* aanbieden.
Je kunt kijken in de krant en kijken in het telefoonboek in je woonplaats op *********.
Heel veel succes.
Wasalem,
Een zuster
soukran
mag ik vragen of je schoonzus kinderen heeft en hoe deed ze het werk dan in combinatie met de kinderen
Mozhima1
08-09-2005, 12:55
soukran
mag ik vragen of je schoonzus kinderen heeft en hoe deed ze het werk dan in combinatie met de kinderen
Salem,
Mijn schoonzus heeft een jongetje, hij is nu 4 1/2 en gaat naar school. Maar toen ze eraan begon, was hij er al. Het was wel grappig, want hij wou overal aan zitten etc.
Op een gegeven moment was hij eraan gewend en wist hij dat hij er niet aan mocht komen en probeerde zelfs doosjes pleisters te stapelen (zehma zijn moeder na doen). Dat was een lief gezicht :likje:
Je moet je kinderen aanleren dat ze er niet aan mogen zitten. Het ging bij mijn neefje ook niet makkelijk, want ze vinden het natuurlijk leuk en interessant, maar na een tijdje wist hij het.
Heb je kinderen en wil je vanuit huis zoiets doen?
Het is echt goed te combineren hoor. Ik ken zoveel mensen hier die zulk werk doen. Mijn nicht die werkt al jaren thuis voor een naaiatelier. Ze maakt hoezen voor kinderwagens (beschermhoezen).
Zij heeft vier kinderen! En de oudste is iets van 10 en ze heeft 2 peuters. En toch werkt ze!
Succes!
Wasalem,
Een zuster
Classy.Lady
08-09-2005, 13:26
Ik wil ook..:huil:
HaagseHafida
08-09-2005, 13:41
Pff ik ben ook op zoek naar werk....
dignity1980
08-09-2005, 13:49
Via mijn andere baan waar ik voorheen 2 jaar gewerkt heb kwam ik deze bedrijf tegen. Ik werk deels thuis omdat ik ernaast nog studeer,s'avonds heb ik alle tijd om een paar uur ongestoord te werken. In het begin deden ze moeilijk omdat ze bang waren dat ik mijn werk thuis zou verwaarlozen vanwege mijn kind ,maar ik heb ze bewezen dat het juist beter is om thuis te werken voor mij. Ik heb mijn opdrachten altijd netjes op tijd af en daar zijn ze blij mee ;)
Salaam a3leikoum,
Zuster kan jij niets aanbevelen? Ik heb werk, maar na de bevalling (na mijn zwangerschapsverlof) wil ik weer gaan werken. Niet full-time ik wil ook voor mijn eigen kind zorgen.
Heb jij misschien info? Telefoonnummer? Internet site? Adres?
Alles is welkom. Alvast bedankt!
Wa a3leikoum assalaam
tatouania_025
09-09-2005, 12:40
ik heb deze site van iemand doorgekregen over *********
http://www.*********site.nl/
Skoen_Ana
09-09-2005, 12:56
http://www.*********-jobs.nl
Skoen_Ana
09-09-2005, 13:00
http://www.produktiewerk.nl/homepage.htm
tatouania_025
09-09-2005, 13:03
:hihi: :hihi: er zijn genoeg van zulke sites zo te zien
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.