Bekijk originele versie : ETNA zilverkleurige RVS fornuis! Hoe schoon te maken?!!!
Shnieula
08-09-2005, 09:44
Dames ik heb sinds bijna 4 maanden deze fornuis en ik krijg hem heel moeilijk schoon. Er blijven altijd van die vegen erop!
Hoe kan ik hem schoonmaken totdat ie glimt? Welke schoonmaakmiddel moet ik gebruiken?
Kom op met tips
Geen schoonmaakmiddel, sla-olie. Werkt perfect, krijg je alle vlekken mee weg.
Shnieula
08-09-2005, 09:47
Geen schoonmaakmiddel, sla-olie. Werkt perfect, krijg je alle vlekken mee weg.
Laatst gebruikte ik zo'n ontvetter. meid je wilt niet weten wat ik zag. Van die lelijke lichte plekjes. Ik gelijk met een natte doek erover heen.
Heb ook schoonmaakazijn geprobeerd maar t helt niet!
Shnieula
08-09-2005, 09:50
leuke pantalon shnieula :hihi:
:eek:
Gekke wijf, niet op alles letten! :kwaad:
Dat was mijn joggingbroek wat ik nu aanheb! :hihi:
Ben bezig met de verhuizing jah! :ego:
Mysticalia
08-09-2005, 09:55
Dames ik heb sinds bijna 4 maanden deze fornuis en ik krijg hem heel moeilijk schoon. Er blijven altijd van die vegen erop!
Hoe kan ik hem schoonmaken totdat ie glimt? Welke schoonmaakmiddel moet ik gebruiken?
Kom op met tips
http://img386.imageshack.us/img386/1572/img19351rt.th.jpg (http://img386.imageshack.us/my.php?image=img19351rt.jpg)
http://img96.imageshack.us/img96/2391/img19362nc.th.jpg (http://img96.imageshack.us/my.php?image=img19362nc.jpg)
Die zijn echt moeilijk :jammer: mn moeder heeft dat thuis ook. :moe:
Ben blij dat ie nu kapot is :D
boyengirl
08-09-2005, 09:57
je kan hem poesten met hoe heet ie ook al weer die geele spul van de wibra en dan met een drooge doek over heen gaan
ik heb er zelf ook een maar dan 5 pits
maar heb geen moeite na het afwassen meteen afdoen en klaar
Shnieula
08-09-2005, 10:03
je kan hem poesten met hoe heet ie ook al weer die geele spul van de wibra en dan met een drooge doek over heen gaan
ik heb er zelf ook een maar dan 5 pits
maar heb geen moeite na het afwassen meteen afdoen en klaar
Bedoel je dasty ontvetter?
Helpt niet :(
Shnieula
08-09-2005, 10:04
je bedoelt dasty
maakt wel schoon ja maar is wel agressief spul, alle tekeningen op mijn fornuis (aanwijzingen waar wlke pit zit bv) zijn helemaal weggevaagd door dasty. Alleen ik weet welke knop voor welke pit is hahaha onmogelijk om ooit door te verkopen.
Dus dames kijk uit waar je dat spul sproeit!
Dat heb ik dus gebruikt en ik kreeg van die vrage lichte plekjes.
Mijn hart ging te keer. Ik dacht: Daar gaat mn fornuis!
Sla olie is geen ontvetter. WIj hebben thuis alles van RVS en ik gebruik altijd sla-olie. Mocht dat bij jou niet werken. Je hebt special schoonmaakmiddel voor RVS. Werkt ook super. Kun je overal halen, ook bij een keukenverkoper. Succes
Maar wat ik niet begrijp he. Dan koop je zo'n mooi fornuis en dan ga je geel spul halen bij de WIBRA???
Shnieula
08-09-2005, 10:08
Sla olie is geen ontvetter. WIj hebben thuis alles van RVS en ik gebruik altijd sla-olie. Mocht dat bij jou niet werken. Je hebt special schoonmaakmiddel voor RVS. Werkt ook super. Kun je overal halen, ook bij een keukenverkoper. Succes
Sla-olie? Maar moet ik 'm eerst schoonmaken (al die etensresten etc.) dan pas met sla-olie schoonmaken?
Shnieula
08-09-2005, 10:10
Maar wat ik niet begrijp he. Dan koop je zo'n mooi fornuis en dan ga je geel spul halen bij de WIBRA???
Ja dom van me. Dat zei mn man ook!
Maar mn ma kwam met een tip en dacht laat mij dat ff proberen.
Ik heb niet alleen een een fornuis van RVS, maar ook de koelkast en de magnetron.
Nee sorry, de sla olie is alleen om hem mooi te laten glimmen en geen plekjes meer te zien. Gewoon afnemen met een natte doek, alle etensresten, enzo en dan mooi oppoetsen met sla olie. Maar je moet nooit van dat spul kopen bij de WIbra, is allemaal rotzooi. Je kan beter wat meer geld uitgeven aan echte RVS poets. Ik bedoel als de sla olie niet werkt, elke RVS apparaat is anders uiteraard.
Shnieula
08-09-2005, 10:14
Nee sorry, de sla olie is alleen om hem mooi te laten glimmen en geen plekjes meer te zien. Gewoon afnemen met een natte doek, alle etensresten, enzo en dan mooi oppoetsen met sla olie. Maar je moet nooit van dat spul kopen bij de WIbra, is allemaal rotzooi. Je kan beter wat meer geld uitgeven aan echte RVS poets. Ik bedoel als de sla olie niet werkt, elke RVS apparaat is anders uiteraard.
Ik had al aan mensen in mijn omgeving gevraagd van waar kan ik zo'n RVS-schoonmaakmiddel halen. Kreeg ik als antwoord, die bestaat niet!
boyengirl
08-09-2005, 10:16
waar om is wibra geen winkel dan iederen loopt daar na binnen
rijke mensen zelfs dus dat slaat nergens op wat je nu zegt
maar die dustie heb je nu ook in de gewone supper markte en is presies het zelfde allen is duurder en bij mij helpt het echt wel ik ga meteen met een droge doek er over heen en klaar
maar ja mischien bij jullie niet dat kan
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.