Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verloofde dames hoe vinden jullie..

sweet_riffia19
07-09-2005, 22:50

hoe vinden jullie het om te gaan trouwen??? Eng of niet??? is dit wat jullie ervan hadden verwacht?? hadden jullie verwacht zo vroeg of zo laat te gaan trouwen?

Atlas_Gebergte
07-09-2005, 23:04
Nou zal ik maar op reageren, ook al ben ik nu getrouwd hahahaha. Ik had niet veel verwacht van me huwelijk, ik dacht bij mezelf ik zie het allemaal wel, en vertrouw op Allah (swt), was wel spannend, want opeens ga je onder 1 dak met iemand wonen en je bent voor dingen verantwoordelijk enzo, en huishouden ook bij, in het begin was het wel moeilijk, ik miste me ouders zo, en de herrie bij ons ouderlijk huis (we waren met 4 meiden/ 4 jongens), maar in de loop van de tijd wen je erwel aan, en nu als ik bij me ouders thuis ben, dan wil ik wel heel snel naar me huisje en me mannetje (hoe graag ik ook bij me ouders ben), nu twee jaar terug, kan ik zeggen hamdoulillah.

Mysticalia
08-09-2005, 09:01
hoe vinden jullie het om te gaan trouwen??? Eng of niet??? is dit wat jullie ervan hadden verwacht?? hadden jullie verwacht zo vroeg of zo laat te gaan trouwen? Eng :maf2: Ik had de hoop al opgegeven :hihi: maar alghayr inshallah, juist als je denkt bij jezelf 'hoeft niet meer :moe: ' dan verschijnt de prins :Iluvu:

imaane911
08-09-2005, 10:04
hoe vinden jullie het om te gaan trouwen??? Eng of niet??? is dit wat jullie ervan hadden verwacht?? hadden jullie verwacht zo vroeg of zo laat te gaan trouwen? heel erg eng vooral na het lezen van de verhalen van getrouwde dames, hier op het forum :( maar gair ;)

Mysticalia
08-09-2005, 10:17

heel erg eng vooral na het lezen van de verhalen van getrouwde dames, hier op het forum :( maar gair ;) Inderdaad :(