Bekijk originele versie : Is dit raar?
Hallo dames. ik trouw insaallah van het weekend. en ik weet niet wat het is maar ik wil niet te lang wachten met kinderen. ben zelf 23 jaar. Is het raar dat ik na een paar maanden getrouwd te zijn zwanger wil worden? Me man en ik kennen elkaar al lang genoeg vind ik :D gr, sanae.
oem_mujahid2
07-09-2005, 20:17
Hallo dames. ik trouw insaallah van het weekend. en ik weet niet wat het is maar ik wil niet te lang wachten met kinderen. ben zelf 23 jaar. Is het raar dat ik na een paar maanden getrouwd te zijn zwanger wil worden? Me man en ik kennen elkaar al lang genoeg vind ik :D gr, sanae
salaam alaikoem,
Nee daar is niks mis mee, ik wou zelf ook meteen aan kinderen beginnen toen ik getrouwd was, toen duurde het nog 8 maanden voordat ik zwanger werd.
moge allah s.w.t je na je huwelijk snel verblijden met een zwangerschap amin. :kus:
HaagseHafida
07-09-2005, 20:19
Hallo dames. ik trouw insaallah van het weekend. en ik weet niet wat het is maar ik wil niet te lang wachten met kinderen. ben zelf 23 jaar. Is het raar dat ik na een paar maanden getrouwd te zijn zwanger wil worden? Me man en ik kennen elkaar al lang genoeg vind ik :D gr, sanae
Tuurlijk is dat niet raar, ik wil ook graag kinderen alleen ben nog niet getrouwd...
Allereerst van harte gefeliciteerd...Moge allah jullie huwelijk zegenen...
En nee is niet raar, jullie moeten het wel beiden willen ;)
miss_rif21
07-09-2005, 20:22
Tuurlijk is dat niet raar, ik wil ook graag kinderen alleen ben nog niet getrouwd...
hhihihihiihhi dan moet je gauw een mannetje zoeken en trouwen! :D
maar meid het is niet raar dat je nu kinderen wilt
oem_mujahid2
07-09-2005, 20:24
hallo ok blij om te horen. Me nichten raden me het af. :( Ze zeggen kinderen kan altijd nog. Eerst van elkaar genieten. :o maar insaallah. :kus: gr, sanae
Nee joh genieten kan ook met kinderen erbij, ik geniet nu veel meer van alles met mijn zoontje erbij.
HaagseHafida
07-09-2005, 20:30
hhihihihiihhi dan moet je gauw een mannetje zoeken en trouwen! :D
Ach ja wat komt dat komt...
Ik wacht "geduldig" af...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.