Bekijk originele versie : Waar ben je??
Iwa waar ben jij nu??
Ik weeeeeeet droge topic :o maar ik verveel me zwaaaaaaaaaaaaar:huil:
Oem_Lena
02-04-2003, 13:09
ik ben thuis achter mijn pc :zwaai:
tatoezientah
02-04-2003, 13:15
ik weet niet waar ik ben man... tfoe ik zit in zo'n kamer waar allemaal lekkere mannen zitten die me allemaal willen masseren... mah jah wat moet ik doen..:confused:
Verder allemaal lekker eten naast mij..... :zwaai:
keeeeej daN :zwaai: hebben jullie ook nog iets leuks te vertellen want ik verveel me dood:hammer:
Origineel gepost door tatoezientah
ik weet niet waar ik ben man... tfoe ik zit in zo'n kamer waar allemaal lekkere mannen zitten die me allemaal willen masseren... mah jah wat moet ik doen..:confused:
Verder allemaal lekker eten naast mij..... :zwaai:
wajoooooooo :schrik: WAAR BEN JE?? dan kom ik er ook naar toe:jeweetog:
Origineel gepost door independent
JA, IK HEB WEL IETS LEUKS TE VERTELLEN,
IK HEB NET GEHOORD DAT IK 2 ONVOLDOENDES HEB VOOR TOETSEN DIE IK NOOIT HEB GEMAAKT!!! OMDAT IK ZIEK NAAR HUIS WAS GEGAAN TERING SHOOL !!! :kwaad: :kwaad: :auw: :stomp:
Wajooo Sjo Faja :schok: je moet die leraren aanpakken hoor:auw::zweep:
Mag je ze niet inhalen??
JAWEL , MAAR DAT TELT DAN ALS EEN HERKANSING, :( EN IK MAG MAAR 2 X HERKANSEN PER JAAR EN IK HEB AL 1 VERSPILT :( :(
wajoooo zo erg voor je :toink::jammer:
Ik blijf dit jaar misschien zitten, ik heb al mijn tentamens en toetsen verknald :( effe kijken of ik ze kan ophalen:hammer:
ik hoop het niet voor je meid, ...
ik ben nog nooit blijven zitten, maar dit jaar ziet er niet echt bepaald rooskleurig voor me uit, allemaal door die nl trut van me klas, ze heeft me verraden , door haar heb ik die onvoldoendes en die herkansing gekregen.... :kwaad:
:( :kwaad: wajooo gierig van haar:jammer:
SweetRose
02-04-2003, 13:56
Ik ben thuis :D:D
en ik ga lekker slagen dit jaar en ik ga dan met nix op mijn geweten zes weken lang naar magreb :bril:
en meiden..khoop echt dat iedereen hierzo erdoor zal zijn :goedzo:
Origineel gepost door zin 'n midar
Ik ben thuis :D:D
en ik ga lekker slagen dit jaar en ik ga dan met nix op mijn geweten zes weken lang naar magreb :bril:
en meiden..khoop echt dat iedereen hierzo erdoor zal zijn :goedzo:
InsjAllah :goedzo::blauwkus:
ik haaat die schijnheil
:zweep: zogenaamd lief tegen me doen, tsss ...ik walg van haar
ik ken ook zulke mensen:jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.