Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 3e wereldoorlog!

LZN
02-04-2003, 12:49

Staat op het punt van uitbreken! Aangezien ook Zuid-korea troepen stuurt naar Irak. Noord-Korea kan dit natuurlijk niet over hun kant laten gaan, want dit betekent dat de zuid-koreanen kant kiezen voor de Amerikanen. Daarzo gaat dus binnenkort ook een oorlog woeden aangezien de Amerikanen maar al te graag ook noord-korea willen binnenvallen. Enz. enz. Als ik me niet vergis werd de derde werledoorlog al voorspelt door velen en het zou door iemand uit het midden-oosten als aanleiding worden gestart (nostradamus-voorspellingen) je weet wel de derde anti-christ zou uit het midden-oosten komen enzo (Saddam Hussein mischien?). Dusssss bereidt je maar voor :D De mens leert ook maar niet van fouten uit het verleden :(.

PerfectTangawia
02-04-2003, 12:56
Origineel gepost door temsamni Staat op het punt van uitbreken! Aangezien ook Zuid-korea troepen stuurt naar Irak. Noord-Korea kan dit natuurlijk niet over hun kant laten gaan, want dit betekent dat de zuid-koreanen kant kiezen voor de Amerikanen. Daarzo gaat dus binnenkort ook een oorlog woeden aangezien de Amerikanen maar al te graag ook noord-korea willen binnenvallen. Enz. enz. Als ik me niet vergis werd de derde werledoorlog al voorspelt door velen en het zou door iemand uit het midden-oosten als aanleiding worden gestart (nostradamus-voorspellingen) je weet wel de derde anti-christ zou uit het midden-oosten komen enzo (Saddam Hussein mischien?). Dusssss bereidt je maar voor :D De mens leert ook maar niet van fouten uit het verleden :( BEN ER NIET BANG VOOR HOOR... laat het maar gebeuren.. het staat toch vast wanneer je overlijdt.. TANGAWIA

shirien85
02-04-2003, 13:30
ja groot gelijk

SmoothScorpio
02-04-2003, 16:15
zuid korea stuurt helemaal geen troepen naar irak...waar heb je die info vandaan

qwatra
02-04-2003, 17:15

och wat moeten we nu doen, ik heb echt geen zin om een oorlog mee te maken, dat ze maar wachten tot ik sterf, ik heb al genoeg verhalen gehoord hoe het er aan toe gaat bij oorlogen, waar moeten ouderen heen, zwangere vrouwen, kleine kideren, ik neem dit echt serieus en geef echt eerlijk toe dat ik het niet mee wil maken,... maar toch ondanks alles, vele lieve xxxxxxx maha salama

House
02-04-2003, 17:33
Origineel gepost door SmoothScorpio zuid korea stuurt helemaal geen troepen naar irak...waar heb je die info vandaan Teletekst pagina 160 ;)