Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de jonges van a dam

Pagina's : [1] 2 3

fati16
02-04-2003, 11:52

ik vind de jonges van a dam niks ze zijn slecht dat vind ik dan ik hoor alleen maar slechte dingen over hun groetjes

The_Eyes
02-04-2003, 11:55
Origineel gepost door fati16 ik vind de jonges van a dam niks ze zijn slecht dat vind ik dan ik hoor alleen maar slechte dingen over hun groetjes HEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ niet allemaal over 1 kam scheren strx ontmoet ik nooit de vrouw van mn dromen door dit soort uitspraken ja!!!!!!!!!!!!!! :giechel: dus oppassen!!!!!!!!!!!!!! :giechel: en er zitten genoeg goede bij :giechel: :zwaai:

Masriya
02-04-2003, 11:59
Origineel gepost door The_Eyes HEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ niet allemaal over 1 kam scheren strx ontmoet ik nooit de vrouw van mn dromen door dit soort uitspraken ja!!!!!!!!!!!!!! :giechel: dus oppassen!!!!!!!!!!!!!! :giechel: en er zitten genoeg goede bij :giechel: :zwaai: Ben jij dat op die avater??? :Iluvu:

The_Eyes
02-04-2003, 12:03
Origineel gepost door Masriya Ben jij dat op die avater??? :Iluvu: YEP that`s me on the avatar. en wie me niet gelooft en zegt dat ik t ergens vandaan heb. kom de 19e naar sixflags dan ontmoet je me for real!!!!

Masriya
02-04-2003, 12:04

Origineel gepost door The_Eyes YEP that`s me on the avatar. en wie me niet gelooft en zegt dat ik t ergens vandaan heb. kom de 19e naar sixflags dan ontmoet je me for real!!!! grijze ogen :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

The_Eyes
02-04-2003, 12:06
Origineel gepost door Masriya grijze ogen :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: ik weet niet waar jij grijs ziet maar ik heb geen grijze ogen

Masriya
02-04-2003, 12:07
Origineel gepost door The_Eyes ik weet niet waar jij grijs ziet maar ik heb geen grijze ogen jawel ze zijn toch wel grijs :confused: of ben ik kleurenblind :D

The_Eyes
02-04-2003, 12:09
Origineel gepost door Masriya jawel ze zijn toch wel grijs :confused: of ben ik kleurenblind :D \ waarschijnlijk zie je de reflectie van de flits in mijn donkerbruine ogen en omdat ie zo klein is dat plaatje lijkt het dan zo.

Hafsat
02-04-2003, 12:11
Origineel gepost door Masriya jawel ze zijn toch wel grijs :confused: of ben ik kleurenblind :D Grijs :confused: Zo heb je die foto uitvergroot of zo :D Hoezo :Iluvu: :D

Masriya
02-04-2003, 12:12
Origineel gepost door Hafsat Grijs :confused: Zo heb je die foto uitvergroot of zo :D Hoezo :Iluvu: :D is een knappe jongen hoor :Iluvu:

The_Eyes
02-04-2003, 12:12
Origineel gepost door Hafsat Grijs :confused: Zo heb je die foto uitvergroot of zo :D Hoezo :Iluvu: :D HAHAHAHHAHAHAHAHAH juist. ik zat ook al te kijken GRIJS??????????? :wow: :zwaai:

Hafsat
02-04-2003, 12:14
Origineel gepost door Masriya is een knappe jongen hoor :Iluvu: Ik beweer ook niet anders :D

Hafsat
02-04-2003, 12:15
Origineel gepost door The_Eyes HAHAHAHHAHAHAHAHAH juist. ik zat ook al te kijken GRIJS??????????? :wow: :zwaai: Meskien, helemaal ik de war gebracht door masriya :D Nog effe goed in de spiegel gekeken :confused: :D :zwaai:

The_Eyes
02-04-2003, 12:17
Origineel gepost door Hafsat Meskien, helemaal ik de war gebracht door masriya :D Nog effe goed in de spiegel gekeken :confused: :D :zwaai: ik had al afspraak gemaakt buy de pearl opticien!!! maar net optijd onder ogen gezien dat t een vergissing moest zijn geweest

Hafsat
02-04-2003, 12:28

Origineel gepost door The_Eyes ik had al afspraak gemaakt buy de pearl opticien!!! maar net optijd onder ogen gezien dat t een vergissing moest zijn geweest Hahaha :hihi: Nee, niet die afspraak afzeggen, ga grijze lenzen kopen, maak een foto van jezelf, plaats hem hier en masriya gaat helemaal :Iluvu: :Iluvu: :hihi:

Pagina's : [1] 2 3