Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : achermijnpc!

tangia21
07-09-2005, 09:09

heb je al boodschappen gedaan?? :kwaad: :hihi: er is nog tijd zat meid :D

Maroc_Meissie
07-09-2005, 12:27
hahahahhahahah gek mens..

tangia21
07-09-2005, 12:30
huh :confused: What's happening? ik ga voor haar koekjes maken voor ramadan. :D vandaar :maf: deze topic of draai ik weer door keima el3ada :maf2:

tangia21
07-09-2005, 12:31
hahahahhahahah gek mens.. :ego: iewa saafie...mezyen tbarkellah...dabba ana gek? gamsa oe gmies 3lia....dastoor :hihi: :hihi:

achermijnpc
07-09-2005, 12:32

:rolleyes: ik voel me vereerd met een hele topic voor me :haha: zeg dan een datum trut dan haal ik alles voor je pfff

tangia21
07-09-2005, 12:35
:rolleyes: ik voel me vereerd met een hele topic voor me :haha: zeg dan een datum trut dan haal ik alles voor je pfff :lekkerpuh een datum???ik zei toch ongeveer een week voor de ramadan ga ik voor ons tweetjes maken :kwaad: ....nu alleen boodschappen doen :D of ben ik te vroeg :D :o Ik had je ook gezegd...welke koekjes soort jij wilt :moe: maar mevrouw antwoord niet :lekkerpuh anders maak ik foto's en zet ik het hierzo....dan kan jij kiezen :D TRUT

achermijnpc
07-09-2005, 12:36
ja zet dan fotos, ik wil niet veel hoor, gewoon shi 3 soorten ofzo voor tijdens de ramadan dan heb ik dat al. geef me een ingredientenlijst, ik wil graag brioat, die banaan soort ik weet niet hoe die heet. en dan shi koko soort ofzo ik weet niet ik laat het aan jouw over, stuur me gewoon een ingredientenlijst dan ga ik zaterdag boodschappen doen :rolleyes:

tangia21
07-09-2005, 12:38
ja zet dan fotos, ik wil niet veel hoor, gewoon shi 3 soorten ofzo voor tijdens de ramadan dan heb ik dat al. geef me een ingredientenlijst, ik wil graag brioat, die banaan soort ik weet niet hoe die heet. en dan shi koko soort ofzo ik weet niet ik laat het aan jouw over, stuur me gewoon een ingredientenlijst dan ga ik zaterdag boodschappen doen :rolleyes: waarom die :rolleyes: :ego: :hadj:

achermijnpc
en nu ga ik boenen, pff dan moet ook eens gebeuren pfff

achermijnpc
waarom die :rolleyes: :ego: :hadj: of shi andere kijk maar :kus:

tangia21
en nu ga ik boenen, pff dan moet ook eens gebeuren pfff je moet eens weten wat ik allemaal moet doen :moe: wat loop je de hele tijd te puffen jij :hihi: oma

xxamiraxx
07-09-2005, 12:39
:lekkerpuh een datum???ik zei toch ongeveer een week voor de ramadan ga ik voor ons tweetjes maken :kwaad: ....nu alleen boodschappen doen :D of ben ik te vroeg :D :o Ik had je ook gezegd...welke koekjes soort jij wilt :moe: maar mevrouw antwoord niet :lekkerpuh anders maak ik foto's en zet ik het hierzo....dan kan jij kiezen :D TRUT kan je ook voor mij maken :D hahah geintje,(tenzij je echt wil, maar dat betwijfel ik) ik wil wel graag de foto s zien kan ik inspiratie opdoen :hihi:

achermijnpc
07-09-2005, 12:40
je moet eens weten wat ik allemaal moet doen :moe: wat loop je de hele tijd te puffen jij :hihi: oma ik zeg al een uur dat ik moet boenen :moe: en ik heb nog niets gedaan, heel de slaapkamer zit op zijn kop omdat ik een document kwijt was dus ging mijn man alle laden onderste boven op het bed gooien :jammer: en nu moet ik alles opruimen :maf:

tangia21
07-09-2005, 12:42
ik zeg al een uur dat ik moet boenen :moe: en ik heb nog niets gedaan, heel de slaapkamer zit op zijn kop omdat ik een document kwijt was dus ging mijn man alle laden onderste boven op het bed gooien :jammer: en nu moet ik alles opruimen :maf: ja wij vrouwen kunnen alles doen :moe: schoonmaakze ik ga ook maar eens uitloggen :maf:

Maroc_Meissie
07-09-2005, 13:10

He ho stop maar en ik dan? mag ik ook meedoen troela's ik wil ook koekies :o