Bekijk originele versie : Uitzoeken van de jurk
hey dames,
Ik vroeg me wat af, ik weet dat het de gewoonte is bij marokkanen om meerdere jurken te dragen...bij ons is het gebruikelijk 1 mooie witte bruidsjurk te dragen en nu is het zo dat de verloofde nooit mee gaat.....
wie nemen jullie mee bij het zoeken van jullie bruidskledij? nemen jullie je verloofde mee...of is het een verassing wat hij zal zien op de trouwdag?
ikzelf zou men aanstaande echt wel meenemen bij het zoeken van een bruidsjurk, heb namelijk nogal een aparte smaak :ego: en zou wel heel graag willen dat hij het ook allemaal mooi vind..... :moe:
hoe hebben jullie dat gedaan of gaan jullie dat doen en waarom??
:D
SweetRose
07-09-2005, 08:39
hey dames,
Ik vroeg me wat af, ik weet dat het de gewoonte is bij marokkanen om meerdere jurken te dragen...bij ons is het gebruikelijk 1 mooie witte bruidsjurk te dragen en nu is het zo dat de verloofde nooit mee gaat.....
wie nemen jullie mee bij het zoeken van jullie bruidskledij? nemen jullie je verloofde mee...of is het een verassing wat hij zal zien op de trouwdag?
ikzelf zou men aanstaande echt wel meenemen bij het zoeken van een bruidsjurk, heb namelijk nogal een aparte smaak :ego: en zou wel heel graag willen dat hij het ook allemaal mooi vind..... :moe:
absoluuuut neen dat hij meegaat
tis en blijft een verrassing
kweet ongeveer zijn smaak dus ik zie wel dat zowel hij als ik het mooi vinden ;)
Mysticalia
07-09-2005, 08:58
hey dames,
Nee hij mag zeker niet mee :D alhoewel hij het heel graag zou willen :hihi:
Ik sleur mn zus mee :o
miss_hijab
07-09-2005, 18:42
Hmm ik ga ook met een vriendin, voor hem is het een verrassing :)
serenity
07-09-2005, 18:42
Natuurlijk mag hij de jurk niet voor de bruiloft zien! :kwaad:
Het moet een verrassing blijven!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Nee, uiteraard moet iedereen dat zelf weten, maar je kunt bv moeder, zussen/zusjes, nicht(je) of een goede vriendin meenemen.
SweetRose
07-09-2005, 18:43
Natuurlijk mag hij de jurk niet voor de bruiloft zien! :kwaad:
Het moet een verrassing blijven!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Nee, uiteraard moet iedereen dat zelf weten, maar je kunt bv moeder, zussen/zusjes of een goede vriendin meenemen.
Absoluut big sis :D
serenity
07-09-2005, 18:45
Absoluut big sis :D
Ja toch! :ego:
Nog 3 weekjes voor jou om je jurk dan toch te laten zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :banana:
SweetRose
07-09-2005, 18:48
Ja toch! :ego:
Nog 3 weekjes voor jou om je jurk dan toch te laten zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :banana:
ja ik weet het...kweet nog dat het twee maand geleden echt nog zoooooooo ver was..
ik dacht ach..kheb nog tijd :p
yeah right :maf:
tijd vliegt
en ik moet nog zoveel doen :maf2:
komt wel in orde incha Allah:D:D
serenity
07-09-2005, 18:52
Komt insha'allah in orde inderdaad.... :)
Geniet van deze tijd!
Jullie kunnen gelijk na de bruiloft beginnen met de Ramadan trouwens! :)
blijf on topic dames:hadj:
ik weet , ik ben zelf ook met vriendinnen meegeweest en ga zaterdag ook met mijn zus mee...maar stel voor dat je man het niet mooi vind dan? ik vind het eerlijk gezegd wel logisch dat hij het voor de bruiloft ziet....
SweetRose
07-09-2005, 19:01
Komt insha'allah in orde inderdaad.... :)
Geniet van deze tijd!
Jullie kunnen gelijk na de bruiloft beginnen met de Ramadan trouwens! :)
Incha Allah
ik kijk ernaar uit :D...:D:D
:hoera:
blijf on topic dames:hadj:
ik weet , ik ben zelf ook met vriendinnen meegeweest en ga zaterdag ook met mijn zus mee...maar stel voor dat je man het niet mooi vind dan? ik vind het eerlijk gezegd wel logisch dat hij het voor de bruiloft ziet....
Ja maar toch
als hij je graag ziet, maakt et toch ni uit welke jurk je kiest..
hij zegt toch dat et je prachtig staat (veronderstel k )
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.