Bekijk originele versie : trouwen
:Iluvu: Ik wil echt trouwen!!!!!!
midaria112
02-04-2003, 10:34
nou wie houd je tegen??
tatoezientah
02-04-2003, 10:44
:lol: :lol: :lol:
meissie..ik heb genoeg illi neven die willen trouwen... geef je nummer lekker ding ;)
heb veel problemen thuis. daarom wil ik trouwen
sahraouiaa
02-04-2003, 10:47
ah miskiena.................
Chatefemqemamu
02-04-2003, 10:47
wwiiieeeeeehhieeeeeeeee... trouwen..... :schok:
doe normaaaaal!!!!! ow behave!!!!
gebruik dit soort woorden niet meer in mijn omgeving! :ego:
ik wil niet trouwen!
ik wil niet trouwen!
ik wil niet trouwen!
ik wil niet trouwen!
tenzij ze een nieuw soort mannen uitvinden ofso... weinig kans dus.
:wijs:
tatoezientah
02-04-2003, 11:05
oohhh solly.... nou als je het thuis niet meer uithoudt moet je niet gaan trouwen... heb je geen familie waar je kunt wonen... tante oom... zus ..broer... je moet echt niet gaan trouwen want je moet pas trouwen met iemand waar je van houd.. serieus meid...
tatoezientah
02-04-2003, 11:19
:boogie:
mimi_tangaouia
02-04-2003, 11:24
Je moet niet weg gaan lopen voor je problemen door te gaan trouwen dat is geen goede reden
problemen moet je oplossen als je er voor weg gaat lopen dan blijven ze je volgen dus beter als je ze nu oplost dan als je getrouwd bent
trouwens trouwen vraagt veel verantwoordelijkheid dus denk er goed over na trouwen doe je niet iedere dag dus trouw ook met iemand waar het mee de moeite waard is
midaria112
02-04-2003, 11:32
denk je echt dat je je problemen oplost door te trouwen!!!!!!
denk ff na, zeg
mimi_tangaouia
02-04-2003, 11:53
Origineel gepost door mereyem
wat voor problemen zijn het als ik mag vragen.misschien dat we je hier kunnen helpen zonder dat je daarvoor moet gaan trouwen,is toch mooi meegenomen.
wat als je problemen met je man krijgt,zal je dan ook gaan rennen of het probleem aanpakken en oplossen,denk effe na meid ,er is best wel een oplossing.
ja dat is een hele goede misschien kunnen wij je helpen??
Ik wil trouwen om te ******, dan doe ik het tenminste legaal en niet illigaal :maf2:
mimi_tangaouia
02-04-2003, 12:03
Origineel gepost door Masriya
Ik wil trouwen om te ******, dan doe ik het tenminste legaal en niet illigaal :maf2:
zo een antwoord had ik al van jou verwacht vroeg me ook af waarom je zo lang wegbleef!!
tatoezientah
02-04-2003, 12:03
solly mah voor het huwelijk je weet wellen is niet illigaal maart Haram en das iets anders :rolleyes: :D:D
Origineel gepost door mimi_tangaouia
zo een antwoord had ik al van jou verwacht vroeg me ook af waarom je zo lang wegbleef!!
haha ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.