Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hebben jullie advies/tips?????????????

Pagina's : [1] 2

tatouania_025
06-09-2005, 22:39

Kunnen jullie me helpen? Mijn dochtertje van twee wil absoluut niet in haar eigen bedje slapen zodra ik haar erin leg begint ze te huilen en wil ze bij mij in bed slapen zelfs al is ze in slaap gevallen wordt ze een uurtje later schreeuwend wakker en dan blijf ik soms wel een uur bij haar liggen en dan nog slaapt ze niet. Ik weet niet meer wat ik moet doen met haar want ik heb nog een dochtertje van vijf maanden en die vraagt natuurlijk ook alle aandacht en daarnaast werkt mijn man elke avond dus ik sta er alleen voor. Weten jullie misschien hoe ik haar kan leren om in haar eigen bedje in slaap te vallen en dat ze dan ook gewoon door blijft slapen tot de ochtend en niet elke keer weer opnieuw wakker wordt. Tips van de super nanny heb ik al uitgeprobeerd maar helaas helpt het niet ze schreeuwt gewoon de hele buurt bij elkaar als ik haar in haar bed doe en dan wegloop.

Selly
06-09-2005, 22:43
Blijven weglopen (niiet in stukjes maar in 1 keer en resoluut zeggen dat ze moet slapen) en vooral volhouden. Niet toegeven, laten schreeuwen . Geloof me het werkt, het is heel erg moeilijk voor je maar je moet , anders blijf je dit houden en wordt je gek. Bij mij was het een week lang elke avond schreeuwen en huilen maar daarna ging het in 1 keer goed. Ik kan haar nu gewoon in bed doen terwijl ze klaarwakker is, de deur dicht en een half uurtje later slaapt ze.

faizaatje79
06-09-2005, 22:45
lieve meid.. ik ben zwanger maar heb nog geen kids dus ik kan je persoonlijk niet adviseren maar op ned 1 of 2 komt een programma en dat heet: schatjes Gaat over ouders met dezelfde problemen en dit probleem heb ik daar al 3x voorbij zien komen met een super oplossing.. dus kijk eens in de gids en misschien dat je daar wat aan hebt.. die moeders werd aageraden consequent te zijn en stug volhouden die kids in hun eigen bed te laten, hoe moeilijk t ook is.. die kids janken en schreeuwen en vanalles maar je moest t volhouden en na 2/3 weken merkte je resultaat en uiteindelijk sliepen die kids in hun eigen bedje.. conclusie was dus dat hoe jong ze ook zijn, ze wisten dat mama of papa hun wel uit bed zouden halen en bij de ouders in bed zolang ze maar deden huilen.. hoop dat je er iets aan hebt.. succes..

tatouania_025
06-09-2005, 22:59
bedankt voor jullie reacties ik heb het een paar keer geprobeerd dat weglopen en laten huilen maar dan gaat ze zo hard schreeuwen en hoesten en dan bijna overgeven en dan kan ik haar niet zo laten ik weet misschien doet ze gewoon alsof zodat ik haar oppak

Selly
06-09-2005, 23:03

ja die van mij gaf ook vaak over. Dat doen ze expres, is een chantage middel. Je moet niet laten zien dat je schrikt van dat overgeven of gehoest, hoe klein ze ook zijn ze hebben het door hoor. Mocht ze overgeven, blijf kalm, maak haar schoon, geef haar een schoon bedje, onderwijl rustig tegen haar praten zodat ze kalmeert en begin weer van voor af aan met haar in bed stoppen en zeggen dat ze nu moet slapen en weglopen. Het lijkt eindeloos, oh als ik er nog aan terugdenk, maar op een gegeven moment werpt het echt zijn vruchten af hoor.

faizaatje79
06-09-2005, 23:04
bedankt voor jullie reacties ik heb het een paar keer geprobeerd dat weglopen en laten huilen maar dan gaat ze zo hard schreeuwen en hoesten en dan bijna overgeven en dan kan ik haar niet zo laten ik weet misschien doet ze gewoon alsof zodat ik haar oppak Die moeders in dat programma hadden dat ook bijna allemaal.. is ook normaal want het is niet leuk om je kindje zo te horen natuurlijk.. maar toch werd het advies gegeven om vooral NIET TE REAGEREN en uiteindelijk hielp dat toch maar ok ik heb makkelijk praten haha, ik zit er nog niet in he? ;)

tatouania_025
06-09-2005, 23:32
Die moeders in dat programma hadden dat ook bijna allemaal.. is ook normaal want het is niet leuk om je kindje zo te horen natuurlijk.. maar toch werd het advies gegeven om vooral NIET TE REAGEREN en uiteindelijk hielp dat toch maar ok ik heb makkelijk praten haha, ik zit er nog niet in he? ;) haha ik hoop voor je dat je er ook niet in komt te zitten je moet jou kindje insaalah van begin af aan aanleren om in haar of zijn eigen bedje te slapen dat doe ik nu ook bij mijn dochtertje van vijf maanden want dit wil ik niet nog een keer meemaken

tatouania_025
06-09-2005, 23:34
ja die van mij gaf ook vaak over. Dat doen ze expres, is een chantage middel. Je moet niet laten zien dat je schrikt van dat overgeven of gehoest, hoe klein ze ook zijn ze hebben het door hoor. Mocht ze overgeven, blijf kalm, maak haar schoon, geef haar een schoon bedje, onderwijl rustig tegen haar praten zodat ze kalmeert en begin weer van voor af aan met haar in bed stoppen en zeggen dat ze nu moet slapen en weglopen. Het lijkt eindeloos, oh als ik er nog aan terugdenk, maar op een gegeven moment werpt het echt zijn vruchten af hoor. oh mij god ik moet dan zeker tot duizend tellen want zoveel geduld heb ik niet om rustig dan op te ruimen en weer van voor af aan te beginnen ik word nou al gek hoelang heeft het bij jou geduurd en hoe oud was jou kindje toe

Destiny
07-09-2005, 00:39
wejo ik heb dezelfde probleem bij mn dochtertje die begin oktobeer drie word inschallah.bij d eeerste twee ging het perfekt en bij de derde is het mn eigen schuld geweest ;ik hield haar altijd bij me als ze ging slapen en nu zit ik met de gebakken peren!pas als ze slaapt zet ik haar in haar bedje en dan word ze s'nachts nog wakker en blijft huilen tot ze weer bij mij in bed mag!!ik weet ik moet het haar afleren maar ze houd niet op met huilen en ik kan echt niet meer tegen dat gejank.maar dr zijn ook nachten dat ze gewoon doorslaapt hoor.maar ja ik raad elke moeder aan niet haar kind te laten wennen om samen te slapen want anders kunnen ze niet meer zonder je!

tangia21
07-09-2005, 08:25
ik had het zelfde probleem....maar ik heb het opgelost door gewoon laten huilen.En ze slapen nu allebei elke dag dezelfde tijdstip. :D tuurlijk worden ze af en toe wakker snachts...maar ik ga dan niet naar hen (behalve als er iets is..maar dat hoor ja aan de manier van hun gehuil).

sweet_moslima
07-09-2005, 08:32
ik heb zelf geen kinderen ofzo, maar met mijn kleine broertje was het ook zo... als je hem in zijn bedje legde en wegliep begon hij ook altijd te huilen. Mijn moeder wist niet meer wat ze moest doen..dus ze kocht een lampje in een vorm van een actiepop.. ze legde die naast zijn bedje op de kast. en toen bleef hij gewoon rustig. De reden was dus dat hij gewoon bang was alleen in de donkere kamer.

oem_mujahid2
07-09-2005, 08:33
salaam alaikoem, Mijn zoontje is pas 4 maanden en soms denk ik ja ik neem hem bij mij in bed dat vind ik zo fijn en hij ook, maar dan denk ik nee dan gaat ie dalijk al wennen en wil hij niet meer in zijn eigen bedje slapen. Ik leg hem dus nooit bij mij in bed hooguit 15 min voordat we opstaan even. Als hij zijn flesje in de ochtend krijgt, verschoon ik hem en leg hem direct weer terug dan slaapt hij nog een paar uurtjes en dan neem ik hem mee naar beneden. Ik hoop dat je snel een oplossing vind en dat je kindje snel in haar eigen bedje slaapt insha Allah wasalaam

zainab1
07-09-2005, 09:35
In haar bedje neerleggen, naast haar gaan zitten tot ze in slaap valt. Niet tegen haar gaan praten en als ze uit bed probeert te klimmen haar gewoon weer terug laten leggen. Als ze gaat schreeuwen gewoon laten schreeuwen (dus niet tegen haar praten). Het kan een zeer lange tijd duren maar na een geruime tijd zal het zijn vruchten afwerpen insha Allah. Ik had dit bij de ned nanny gezien van ned 1 daar was een kleine jongetje die ook alles bij elkaar schreeuwde. Misschien kan je het programma nog terug vinden op het internet.

boyengirl
07-09-2005, 09:45
mijn zoontje sliep la van afzijn geboorte aleen toen hij 11 maanden was ging ik voor anderhalve week naar marokko aleen zonde rmijn man en er was daar geen bedje voor hem hij kon kruipen dus moets bij hem liggen om hem in slaap tekrijgen thuis zette ik hem in zijn ledikant hij speelde wat en was vertrokken nou toen ik een mala terug was van marokko moest ik hem weer terug aleen laaten slaapen nou dat heft me meer als een maand geduurt in het begin legde ik een matras op zijn kamer naast zijn bedje ging ik er naast liggen 3 dagen lang daar na als hij in slapa viel ging ik naar mijn eiegen bed weer even later haalde ik het matras weg en ging ik naast zijn ledikant zitten en daarna hoefde het niet meer ja is mijn schuld jullie ouder verwennen hun dus je moet het ook langzaam af bouwen kijk ik ben de baas en ik heb door gezet is me gelukt naar een maand dus heb ook een beetje gedult want 2 jaar heb je niks gezegt en nu in een keer moeten ze maar gaan huilen dat kan natuurlijk ook niet je moet wel laaten zien dat je het meent veel succes

faizaatje79
07-09-2005, 21:02

haha ik hoop voor je dat je er ook niet in komt te zitten je moet jou kindje insaalah van begin af aan aanleren om in haar of zijn eigen bedje te slapen dat doe ik nu ook bij mijn dochtertje van vijf maanden want dit wil ik niet nog een keer meemaken Hihi.. hou op zeg.. begin me nu al zorgen te maken en niet zozeer om mij maar om mijn man.. die gaat haar zeker verwennen :hihi: Nee ik begrijp t helemaal want ik zou t ook moeilijk vinden en je weet nooit tegen welke problemen je allemaal aanloopt.. heel veel succes en wie weet doe ik tegen die tijd wel een beroep op jouw deskundigheid :D

Pagina's : [1] 2