Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat doen???

LelyDames
02-04-2003, 08:36

assalaaam, ewaa mensjes wat gaan we allemaal dit weekend insallah doen??? ehm nou ik moet zaterdag werken :boos: nog steeds niet uitbetaald ff bij me baas langs, hem ff de waarheid vertellen :auw: .... ik bedoel onder 4 ogen spreken :D en ehm dan is het alweer zondag dan ga ik lekker het hele huis schoonmaken zoals elke andere zondag :rolleyes: dus NIET winkelen chocolade eten achter de tv neee :huil: okay en nu jullie wat gaan jullie doen :) hoor het snel van jullie bye bye

Oem_Lena
02-04-2003, 08:58
ik ga naar mijn yema toe :Iluvu:

LelyDames
02-04-2003, 19:32
boehoeboehoeboe :huil: ik heb net gebeld ik word pas volgende week uitbetaald wat is dat nou weer voor een regel:kwaad:

Fous
02-04-2003, 19:33
Dit weekend lekker feesten. Er is een bruiloft en een sboe3(=geboortefeest) dus dat wordt lekker :boogie:

LelyDames
02-04-2003, 22:26

nou :huil: ik wil ook feesten

LelyDames
06-04-2003, 23:23
allooo ik ben dit weekend tog niet thuis gebleven hahahahahahaha jeps ben weggeweest leuk he!!!!!!!! naaar de schuur om emmer en dweil te halen :kwaad:

donaldduk
07-04-2003, 20:47
en je dieet hoe gaat het daar mee heb je het gevolgt of niet het is wel moeilijk vind ik

LelyDames
13-04-2003, 12:18
jaaa echt heeeeeel moeilijk met alles wat ik doe en eet rekening houden echt erg en wanneer ik iets te veel eet naar mijn gevoel krijg ik zo'n rot schuld gevoel :huil: ik wil ook gewoon genieten van m'n maaltyd :kwaad: ewa ik kan niet meer genieten van m'n maaltyd dan verw8 ik ook een reslutaal hihihihi bye bye lelydames