Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vertel eens wat leuks???????????

mistarifest
01-04-2003, 22:26

Heee mensen ik wil lachen. dus plaats hier je mop of grap, of iets leuks wat je meegemaakt hebt. Mop >Mohammed een kleine Marokkaanse jongen zit op de lagere school en >wil graag Nederlander worden. Dus hij naar zijn meester en vraagt >aan >hem "Meester ik wil zo graag Nederlander worden." >Dus die meester zegt "Nou Mohammed je bent nu eenmaal Marokkaan dus >ik denk niet dat dat mogelijk is, maar, zegt de meester, als jij nou >voor Nederlands en rekenen minimaal een 9 haalt dan ben je voor mij >een >Nederlander." >Dus Mohammed leren, studeren, (hard) werken en uiteindelijk haalt ie >dan voor rekenen en Nederlands een 9 op zijn rapport vol trots laat >ie dat de meester zien en zegt... "Nu ben ik een Nederlander he?" >"Ja >hoor,zegt de meester, jij bent nu een Nederlander." Mohammed vol >trots naar >zijn huis(je) en laat het rapport aan zijn vader zien... vader >trots en hoort >tot zijn verbijstering dat Mohammed zegt... "Pa ik ben nu >Nederlander!" Waarop >zijn vader hem een paar rake hoeken geeft en zegt: "Praat niet zo >raar je bent >nog steeds een Marokkaan!" >Met een dik oog gaat Mohammed naar zijn moeder en laat ook haar zijn >rapport zien en zegt ook: "Mam ik ben nu Nederlander...!" Zijn >moeder geeft hem >nog een paar klappen en zegt : "Nietes je bent gewoon een >Marokkaan!" >Mohammed gaat woedend naar zijn kamer en denkt: "Ik ben nog geen 10 >minuten Nederlander en heb nu al een hekel aan Marokkanen!!!" >

mimi3000
01-04-2003, 22:47
Gaarheid roeleert :rolleyes:

SweetRose
01-04-2003, 22:48
kverveel me :verdriet: net of iedereen offline is :huil: where are you crazy peoples :(

mimi3000
01-04-2003, 22:50
Maar ff...was het zondag rond een uur of negen niet superdroog op het forum??? Alle lede ware op dat moment in BK :bril:

SweetRose
01-04-2003, 22:52

Jazeker...een moment om nooit te vergeten :rolleyes: ajow ik word er echt :maf2: van :(

mimi3000
01-04-2003, 22:54
:lekkerpuh Iedereen heeft een leve gevond :maf: Maar eeeeeeeej kga leruh :zwaai:

mistarifest
01-04-2003, 23:00
Is niemand online of zo. Ik verveel me echt zwaar.

ATLANTICA
01-04-2003, 23:03
Origineel gepost door zin 'n midar kverveel me :verdriet: net of iedereen offline is :huil: where are you crazy peoples :( :D

saidaaatje
01-04-2003, 23:03
lalalalaalla