Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Psychologische test! ( ik had hem goed )

ATLANTICA
01-04-2003, 22:07

Dit is een psychologische test en geen mop... Dit is het verhaal van een meisje. Ze bevond zich op de begrafenis van haar eigen moeder, en ze zag daar een man die ze niet kende. Het scheen haar dat deze man voor haar de man van haar leven zou kunnen zijn, en ze werd dezelfde dag stapelverliefd. Helaas verloor ze de man in het gedrang van de condoléance uit het oog. Enkele dagen later doodt ze haar eigen zuster. Wat is het motief voor deze moord? Denk even na. (Het antwoord staat hieronder) Dus nie naar beneden scrollen!!!!!!! Antwoord: Ze hoopte dat de man opnieuw aanwezig zou zijn op de begrafenis. Indien u correct antwoordde, denkt u als een psychopaat Dit is een test die komt van een gereputeerde Amerikaanse psycholoog, die het mogelijk maakt na te gaan of een persoon op dezelfde manier denkt als een moordenaar. Meerdere gearresteerde seriemoordenaars hebben deze test met succes doorstaan. Indien u niet correct antwoordde, des te beter voor u. Indien uw vrienden de test met succes afgerond hebben, stel ik u voor enige afstand te bewaren...

_h4T3d_sE7eN
01-04-2003, 22:09
dus nu ben ik een seriemoordenaar ?? :confused:

Fous
01-04-2003, 22:11
hahaha ik dacht percies het juiste antwoord.

PerfectTangawia
01-04-2003, 22:13
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN dus nu ben ik een seriemoordenaar ?? :confused: HAHAHAHA.. dat hadden we van jou wel verwacht.. ;) TANGAWIA

C_warrior
01-04-2003, 22:15

To Beat A killer Think like a killer :D

EMIEN
01-04-2003, 22:16
:( Ik ben geen moordenaar...:( Well live goes on :D:D:D

ATLANTICA
01-04-2003, 22:17
Ze3ma jullie hadden ´m ALLEMAAL goed? Ik zeg eerlijk: ik kwam er nie op hoor, ik ben gewoon te lief voor dit kwaadaardig wereldje :ego: :zwaai:

Wal
01-04-2003, 22:22
Origineel gepost door ATLANTICA Ze3ma jullie hadden ´m ALLEMAAL goed? Ik zeg eerlijk: ik kwam er nie op hoor, ik ben gewoon te lief voor dit kwaadaardig wereldje :ego: :zwaai: Ik had hem ook niet goed :) Dat maakt ons dus de enige normaal denkende mensen op marokko.nl.. :eek: Dat is bets gevaarlijk dan :D

ATLANTICA
01-04-2003, 22:28
Origineel gepost door Feziefez Ik had hem ook niet goed :) Dat maakt ons dus de enige normaal denkende mensen op marokko.nl.. :eek: Dat is bets gevaarlijk dan :D KENTIRA :bril:

sabryn
01-04-2003, 22:42
ik had em ook niet goed.. ik ben te nieuwsgierig, voordat ik het verhaaltje uit had gelezen scrolde ik naar beneden en ondertussen dacht ik zehma na over het antwoord

ATLANTICA
01-04-2003, 22:48
Origineel gepost door sabryn ik had em ook niet goed.. ik ben te nieuwsgierig, voordat ik het verhaaltje uit had gelezen scrolde ik naar beneden en ondertussen dacht ik zehma na over het antwoord Oooooooooo :jammer:

Wal
01-04-2003, 22:58
Origineel gepost door ATLANTICA KENTIRA :bril: :goedzo: :D

T-ManiaC
01-04-2003, 23:07
Ik had als motief over dat ze haar liefde van haar leven is kwijtgeraakt en haar moeder tegelijkertijd..... Dus ik ben geen pshyco thank god.. :D

ATLANTICA
01-04-2003, 23:11
Origineel gepost door Feziefez :goedzo: :D Standaard :bril: