Bekijk originele versie : Met De Bus Naar Marokko!
AHLEN CHICKIES,
IK HAD FF EEN VRAAGJE IK BEN PAS TERUGGEKOMEN VAN MAROKKO MET HET VLIEGTUIG. MAAR IK HAD TURBELANTIE OFZOIETS IK WERD OOK HELEMAAL GEK OP DAT MOMENT EN HAD OOK DAARNA GEZWOREN OM NOOIT MEER IN HET VLIEGTUIG TE STAPPEN. IK WIL DUS IN DE ZOMER MET DE BUS GAAN. MAAR WIE KENT EEN GOEDKOPE REISBURO DIE GOEDKOPE BUSTARIEVEN HEEFT IN AMSTERDAM EN IS ECHT ZO VERMOEIEND ALS HET LIJKT?
EWA SHOKRAN ALVAST!
O de bus naar Marokko nooit meer. Ik vond het verschrikkelijk. 3 dagen met een stel Marokkanen in een bus what was I thinking. Heen ging ik met de bus maar ik vond het echt zo erg dat ik met de vliegtuig terug kwam.
Mijn ticket heb ik via via gekregen in een moskee.
Waar woon je in Marokko dan?
Ik wil namelijk ook naar Marokko met de bus
Naar Tanger dan :)
Origineel gepost door flour
O de bus naar Marokko nooit meer. Ik vond het verschrikkelijk. 3 dagen met een stel Marokkanen in een bus what was I thinking. Heen ging ik met de bus maar ik vond het echt zo erg dat ik met de vliegtuig terug kwam.
Mijn ticket heb ik via via gekregen in een moskee.
Is het zo erg :confused:
Origineel gepost door Dezteny
Waar woon je in Marokko dan?
Ik wil namelijk ook naar Marokko met de bus
Naar Tanger dan :)
IK WOON IN CASA MAN, DUS HET LIEFST HEB IK ECHT EEN RECHTSTREEKS BUS VAN AMSTERDAM NAAR CASA.
Is het zo erg :confused:
Ik vond het erg ja, een ander kan het anders ervaren natuurlijk :)
Ga je vaak met de bus Samah?
Nee hoor, je hebt helemaal gelijk, wat een ramp was dat zeg :kwaad:
Mensen die overgaven en hun zak aan de leuning hingen, chauffeurs die ruzie maakten, paspoorten die kwijt waren, 10 (!) uur bij de douane gestaan omdat nieamnd iets af te geven had.........terwijl er koelkasten, brommers, tapijten en weet ik veel wat allemaal in de bus lagen.
Nee, voor mij geen bus meer. :kwaad:
En 3 dagen :(
Ik ga zeker met vliegtuig Insja Allah :)
Origineel gepost door Hafsat
Mensen die overgaven en hun zak aan de leuning hingen, chauffeurs die ruzie maakten, paspoorten die kwijt waren, 10 (!) uur bij de douane gestaan omdat nieamnd iets af te geven had.........terwijl er koelkasten, brommers, tapijten en weet ik veel wat allemaal in de bus lagen.
percies ;)
Origineel gepost door Hafsat
Vacantie a'la Maroc! :giechel:
Ga je vaak met de bus Samah?
EWILIE NEE MAN DAT WORDT ME EERSTE KEER, MAAR IK MOET WEL WANT IK HEB NU ECHT VLIEGANGST!
LelyDames
02-04-2003, 08:44
lalalalala lekker met de bus naar marokko
lalla koeskoes boesboes
met de bus joehoejoehoe
lalala komaan jajaja
lalala joejoe
ik reis de hele wereld rond koeskoes boesboes
met de bus
busbusbus
lalalalala joejoe
lalalala
toetoet zoom zoom
snel rijden maar
lalalalala
whuahahahaha leuk joh
veel suc6 joh
maar een tip
'kijk wel uit voor die reizigers
sommige zijn dieven ofzow
en kunnen je zo beroven
echt oppassen hoor
naa groetjes
gaat er oook iemand richting Nador??????
ik ben 2 jaar geleden met de bus gegaan, was wel gezellig zaten veel leeftijdsgenoten.
het is echt net maar met wie je in de bus zit!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.