Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Met De Bus Naar Marokko!

Pagina's : [1] 2

Samah
01-04-2003, 21:47

AHLEN CHICKIES, IK HAD FF EEN VRAAGJE IK BEN PAS TERUGGEKOMEN VAN MAROKKO MET HET VLIEGTUIG. MAAR IK HAD TURBELANTIE OFZOIETS IK WERD OOK HELEMAAL GEK OP DAT MOMENT EN HAD OOK DAARNA GEZWOREN OM NOOIT MEER IN HET VLIEGTUIG TE STAPPEN. IK WIL DUS IN DE ZOMER MET DE BUS GAAN. MAAR WIE KENT EEN GOEDKOPE REISBURO DIE GOEDKOPE BUSTARIEVEN HEEFT IN AMSTERDAM EN IS ECHT ZO VERMOEIEND ALS HET LIJKT? EWA SHOKRAN ALVAST!

Fous
01-04-2003, 21:50
O de bus naar Marokko nooit meer. Ik vond het verschrikkelijk. 3 dagen met een stel Marokkanen in een bus what was I thinking. Heen ging ik met de bus maar ik vond het echt zo erg dat ik met de vliegtuig terug kwam. Mijn ticket heb ik via via gekregen in een moskee.

Dezteny
01-04-2003, 21:50
Waar woon je in Marokko dan? Ik wil namelijk ook naar Marokko met de bus Naar Tanger dan :)

Dezteny
01-04-2003, 21:53
Origineel gepost door flour O de bus naar Marokko nooit meer. Ik vond het verschrikkelijk. 3 dagen met een stel Marokkanen in een bus what was I thinking. Heen ging ik met de bus maar ik vond het echt zo erg dat ik met de vliegtuig terug kwam. Mijn ticket heb ik via via gekregen in een moskee. Is het zo erg :confused:

Samah
01-04-2003, 21:54

Origineel gepost door Dezteny Waar woon je in Marokko dan? Ik wil namelijk ook naar Marokko met de bus Naar Tanger dan :) IK WOON IN CASA MAN, DUS HET LIEFST HEB IK ECHT EEN RECHTSTREEKS BUS VAN AMSTERDAM NAAR CASA.

Fous
01-04-2003, 21:56
Origineel gepost door Dezteny Is het zo erg :confused: Ik vond het erg ja, een ander kan het anders ervaren natuurlijk :)

Dezteny
01-04-2003, 21:56
Ga je vaak met de bus Samah?

Hafsat
01-04-2003, 22:00
Origineel gepost door flour Ik vond het erg ja, een ander kan het anders ervaren natuurlijk :) Nee hoor, je hebt helemaal gelijk, wat een ramp was dat zeg :kwaad: Mensen die overgaven en hun zak aan de leuning hingen, chauffeurs die ruzie maakten, paspoorten die kwijt waren, 10 (!) uur bij de douane gestaan omdat nieamnd iets af te geven had.........terwijl er koelkasten, brommers, tapijten en weet ik veel wat allemaal in de bus lagen. Nee, voor mij geen bus meer. :kwaad:

Dezteny
01-04-2003, 22:01
Origineel gepost door flour Ik vond het erg ja, een ander kan het anders ervaren natuurlijk :) En 3 dagen :( Ik ga zeker met vliegtuig Insja Allah :)

Fous
01-04-2003, 22:02
Origineel gepost door Hafsat Nee hoor, je hebt helemaal gelijk, wat een ramp was dat zeg :kwaad: Mensen die overgaven en hun zak aan de leuning hingen, chauffeurs die ruzie maakten, paspoorten die kwijt waren, 10 (!) uur bij de douane gestaan omdat nieamnd iets af te geven had.........terwijl er koelkasten, brommers, tapijten en weet ik veel wat allemaal in de bus lagen. Nee, voor mij geen bus meer. :kwaad: percies ;)

Dezteny
01-04-2003, 22:03
Origineel gepost door Hafsat Nee hoor, je hebt helemaal gelijk, wat een ramp was dat zeg :kwaad: Mensen die overgaven en hun zak aan de leuning hingen, chauffeurs die ruzie maakten, paspoorten die kwijt waren, 10 (!) uur bij de douane gestaan omdat nieamnd iets af te geven had.........terwijl er koelkasten, brommers, tapijten en weet ik veel wat allemaal in de bus lagen. Nee, voor mij geen bus meer. :kwaad: Vacantie a'la Maroc! :giechel:

Samah
01-04-2003, 22:04
Origineel gepost door Dezteny Ga je vaak met de bus Samah? EWILIE NEE MAN DAT WORDT ME EERSTE KEER, MAAR IK MOET WEL WANT IK HEB NU ECHT VLIEGANGST!

LelyDames
02-04-2003, 08:44
lalalalala lekker met de bus naar marokko lalla koeskoes boesboes met de bus joehoejoehoe lalala komaan jajaja lalala joejoe ik reis de hele wereld rond koeskoes boesboes met de bus busbusbus lalalalala joejoe lalalala toetoet zoom zoom snel rijden maar lalalalala whuahahahaha leuk joh veel suc6 joh maar een tip 'kijk wel uit voor die reizigers sommige zijn dieven ofzow en kunnen je zo beroven echt oppassen hoor naa groetjes

Liefste
02-04-2003, 11:53
gaat er oook iemand richting Nador??????

NCM1
02-04-2003, 15:48

ik ben 2 jaar geleden met de bus gegaan, was wel gezellig zaten veel leeftijdsgenoten. het is echt net maar met wie je in de bus zit!

Pagina's : [1] 2