Bekijk originele versie : het klinkt raar maar ik wil naar..
een psycholoog..ik heb er lang over nagedacht en ik wil het echt gaan doen.. ik heb het met een vriendin over gehad en ze vind het een goed idee..*nee k ben niet gestoord ofzo*..psycholoog komt met oplossingen die jij niet kunt vinden..je gaat jezelf meer begrijpen en leert je dingen die je nooit hebt geweten..and i can need some help..
SweetRose
01-04-2003, 21:44
Meisje..als jij je er beter bij gaat voelen moet je het zeker doen...;)
Kwens je het allerbeste toe...echt waar :goedzo:
Ik praat weleens met een psycholoog. School heeft het me aangeraden want het ging niet echt goed met me. Het is echt een opluchting, je kan over alles praten. Het gaat daardoor nu wat beter met me el7amdollilah
miss_roena
01-04-2003, 21:54
Nou meisie ik zou het doen als jij je er bij lekker en op je gemak bij voelt niemand houdt je tegen wat staat je nog te wachten ga ga ga ga
mokaltum zo hebben die mensen ook weer wat te doen :p
Origineel gepost door zin 'n midar
Meisje..als jij je er beter bij gaat voelen moet je het zeker doen...;)
Kwens je het allerbeste toe...echt waar :goedzo:
ik heb er goed over nagedacht..een nee heb je een ja kan je krijgen nietwaar? tnx sis your the best :verliefd: :blauwkus:
Origineel gepost door necromancer
uitkijken dat je niet gehypnotiseerd wordt...
:)
ik kan me nog die tekenfilmpjes herinneren :hihi:
Ik praat weleens met een psycholoog. School heeft het me aangeraden want het ging niet echt goed met me. Het is echt een opluchting, je kan over alles praten. Het gaat daardoor nu wat beter met me el7amdollilah
echt waar...ja t gaat al een tijdje niet goed met mij vooral op school niet ik ben 2 niveaus lager gegaan en ik dreig weer te blijven zitten..mijn thuissituatie doet me niet goed..
Origineel gepost door samira_jeblia
Jah so what, marokkanen zijn ook maar mensen met een gevoel Als je nu chinees of russisch bent. Ik ga me er niet voor schamen als ik naar een psycholoog wil of ga, heel de wereld mag het van me weten. Ik heb er zelf ook over nagedacht en denk bijna zeker dat ik ook ga, en dat met die rage, sorry maar chaimaa zit nu in een dip en daar probeer ik haar uit te halen. Als ze ook nog te horen krijgt dat het een "rage" is geworden, wat moet ze dan wel niet denken.
Chaimaa :Iluvu: Psycholoog here we come :Iluvu:
wallahila a zina we gaan samen wel :D die psycholoog word dan zelf psychooooo hahaha :maf2:
Origineel gepost door miss_roena
Nou meisie ik zou het doen als jij je er bij lekker en op je gemak bij voelt niemand houdt je tegen wat staat je nog te wachten ga ga ga ga
i'm on my way 2 the next step my dear :)
Origineel gepost door Chaimaa
ik kan me nog die tekenfilmpjes herinneren :hihi:
echt waar...ja t gaat al een tijdje niet goed met mij vooral op school niet ik ben 2 niveaus lager gegaan en ik dreig weer te blijven zitten..mijn thuissituatie doet me niet goed..
Je moet het echt doen want het helpt echt. We begonnen gewoon te praten over het weer. Want ik wilde niet praten. Maar geleidelijk gingen we steeds over emoionelere dingen praten. Ik heb zelfs bij een sessie zitten huilen. Echt ik raad het je echt aan als je problemen hebt.
saidaaatje
01-04-2003, 22:51
hey chaimaa.....
ik zou het doen als je er echt beter door gaat voelen....diegene zal je leven anders zien dan dat jij je leven ziet.....hij/zij kan er misschien voor zorgen dat je accepteert hoe je bent....wat er allemaal gebeurd is enz..
enne als je negatieve reacties krijgt f**** it....je bent ook maar een mens.....
je weet waar ik ben als je me nodig hebt....je hebt mijn nummer;)
mimi3000
01-04-2003, 22:53
Als je denkt dat dat je kan helpe dinge te verwerke en begrijpe....dan moet je het doen....:)
Maar ikzelf ben een soort dr. Phil :bril:
Dus meissie....Kom naar me toe....Kbeloof geen oplossinge,.....maar een luisterend oor ALTIJD!!
:blauwkus:
alsje zin hebt om ergens over te praten chaaima, ik kan goed luisteren en ik beloof je en goede advies te geven :)
we hebben hetzelfdemee gemaakt, ik denk dat we elkaar kunnen helpen !
samira_el
01-04-2003, 22:57
Neem mijn huisarts...
Huisartsen van Kanaleneiland zijn gewoon Tha Bomb
Ik ging naar hem toe, en hij verwees me door naar een psychiater..
Alleen maar omdat ik zei dat ik last had van vermoeidheid... :rolleyes:
Chatefemqemamu
01-04-2003, 23:22
hoe kan je nou bij een wildvreemde over je meest persoonlijke dingen gaan praten??
dat is dus echt een not-going-to-happen bij mij...
begin middelbare school moestmoest ik altijd stomme gesprekken voeren met de school-shrink... pfffff
-meis, je hebt een probleemm
--neehoorr... egt niet
-jawel, je hebt een probleem je moet het inzien...
--ow zullen we wedden van niet...
-nee, maar zo gaat het niet...
--IK HEB GEEN PROBLEMEN!!!!!!!
het enige wat die mensen bij mij veroorzaakten waren agressie-problemen...
C_OUJDIA
02-04-2003, 00:00
Doe wat jij denkt dat het beste is voor je zelf.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.