Bekijk originele versie : Rennen voor trein, tram, metro of BOES?
ATLANTICA
01-04-2003, 21:28
Hell now: ik nie!!
Vandaag echt super DRAAAMAAA: ATLANTICA had zich verslapen, dus gauw naar beneden en echt met HAAST mn bus halen (buschauffeur komt altijd te vroeg! :kwaad:
Gelukkig was mn trein er al, buschauffeur reed gelukkig hard! en ik kon nog ff leren in de trein, had me namelijk verslapen. Dus ik was aangekomen bij het station en moest daar mn metro pakken....
Maar opeens die stomme metro kwam er aan en die palen gaan naar beneden. Er was zo´n meisje en die ging RENNEN VOOR HAAR LEVEN om die stomme metro te halen en ik nie, ik ging ze3ma huppelen, maar tevergeefs metro was weg en ik kwam te laat voor mn tentamen :huil:
Ik bedoel rennen wie doet dat????
Stel je voor, het is toch 7ashma van het jaar als je rent en die stomme trein, tram, metro of bus rijdt weg. (ik lach die mensuh altijd kapot, heb medelijden met hun zeg :D)
ArabLady
01-04-2003, 21:39
ik ren als het moet op dat moment heb ik best wel schijt ik wil echt geen tentamen missen!!!!!!!
MocroPrinsesje
01-04-2003, 21:41
Hahahaha Ik Ren Nooit man....komt omdat mijn conditie zero tot noppes is:(:(:( dus ik mis altijd die stomme tram/bus/metro!!!:(:(:(
en dat is me tog schandelijk man!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pfff vooral als je er net bent je drukt op t knoppie en deur gaat niet open!!!
of helemaal erg je klopt tegen het raam aan en die viezerik van de chauffeur kijkt je aan en rijd weg!!! wejeeeejjjjjjj
Het kan me niets schelen of iemand kijkt. Ik ren alsof het mijn leven kost. Soms ren ik de bus twee straten achterna :hihi: Met mijn armen zwaaiend en al mijn boeken vallen... Het is erg als je rent en rent en de bus of whatever rijdt door, moet je dan terug gaan staan en al ide mensen zie je dan zo stieken lachen :boos:
ATLANTICA
01-04-2003, 21:42
Origineel gepost door ArabLady
ik ren als het moet op dat moment heb ik best wel schijt ik wil echt geen tentamen missen!!!!!!!
Ik was een paar minuten te laat, gelukkig maar heb het gewoon kunnen maken, wallah was wel blij toen :D
Ik ren altijd, eerst mijn bus, dan de trein en dan de metro :D En steeds red ik het precies :D Ik ben nu een ster in het wegduwen van mensen :D
Origineel gepost door Amira_s
Nope ik ren ook nooit.......dan maar op de volgende wachten
Maar als je wel de juiste conditie hebt en je gaat toch rennen ......maar helaas mis je het toch ......dan moet je gewoon door blijven rennen en net doen als of je de andere kant op ging......sta je misschien wat minder voor ***...........................
:hihi:
mimi_tangaouia
01-04-2003, 21:52
Ik ren altijd ongeacht wat ik moet toch mijn bus halen
ik heb dan echt schijt aan de mensen om mij heen op straat
maar ik moet wel zeggen dat het erg lachwekkend is als iemand achter zijn bus aan rent en dat de bus gewoon doodleuk doorrijd
maar ach ja beter lachen dan huilen
ATLANTICA
01-04-2003, 21:54
Origineel gepost door Amira_s
Nope ik ren ook nooit.......dan maar op de volgende wachten
Maar als je wel de juiste conditie hebt en je gaat toch rennen ......maar helaas mis je het toch ......dan moet je gewoon door blijven rennen en net doen als of je de andere kant op ging......sta je misschien wat minder voor ***...........................
Dat raad ik de mensuh ook altijd aan.
Er was een vriendin: oooooh my god, schande toen ze het vertelde! Ze ging rennen om de trein te halen. Het perron was glad...................
Ja ze gleed uit hard en iedereen keek en wat gebeurde er:
DIE TREIN REED WEG!!!! Hahahaha ik kom nog steeds nie bij van het lachen. Miskiena ging ze rennen voor nix en stond ze dubbel voor schut :giechel:
Ik ren niet :bril:
Ik sprint:D.......
Neej alleen als ik ECHT ECHT op tijd ergens moet zijn...:)
Dihyaatje
01-04-2003, 21:57
Ik had me voorgenomen om nooit meer voor dat vieze OV te rennen, maar ja hoor vanochtend miste ik m bijna en ging weer rennen, en guess what..................
Ik had m weer gemist :traan1: :traan1:
AnouarBlueEyes
01-04-2003, 21:57
Wallah ik rende vroeger alsof mijn leven ervan af hing had schijt aan iedereen.... maar meestal haalde ik m wel.... en als ik zag dat ik m niet zou halen rende ik gewoon door net of ik ergens anders naartoe rende....
Gelukkig hoef ik niet meer met het openbaar vervoer.... dat is echt een hel op aarde....
The_Eyes
01-04-2003, 21:58
EH................
ten eerste wat intereseert mij dat nou wat die mensen denken. f.uck hun allemaal.
ten 2e weet je waar ik me aan erger. dat is het WACHTEN OP DE VOLGENDE BUS/TRAM/METRO. das pas irritand.
en ten 3e stel je komt op 5 m van die bus Metro Tram Trein. en dan gaan de deurtjes dicht. dan baal je pas echt!!!! dan denk je shit als ik ff gerent had dan had ik m.
enuh ik ren VOOR BITTERE LEVEN. EN HAAL T ALTIJD!!!!!
ATLANTICA
01-04-2003, 22:00
Origineel gepost door The_Eyes
EH................
ten eerste wat intereseert mij dat nou wat die mensen denken. f.uck hun allemaal.
ten 2e weet je waar ik me aan erger. dat is het WACHTEN OP DE VOLGENDE BUS/TRAM/METRO. das pas irritand.
en ten 3e stel je komt op 5 m van die bus Metro Tram Trein. en dan gaan de deurtjes dicht. dan baal je pas echt!!!! dan denk je shit als ik ff gerent had dan had ik m.
enuh ik ren VOOR BITTERE LEVEN. EN HAAL T ALTIJD!!!!!
Het gaat nie om de mensen, maar om die dis / flash actie van de chauffeur. Dat is echt hard gewoon. Je trots daalt dan zwaar gewoon..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.