Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vliegtuig neergestort op Sumatra

Pagina's : [1] 2

Descartes
05-09-2005, 11:44

Vliegtuig neergestort op Sumatra September is nog maar net begonnen, of het eerste vliegtuig is alweer naar beneden komen zetten. Zo is op Sumatra een kist met 117 inzittenden neergestort bij de hoofdstad Medan. Het toestel, dat op weg was naar Jakarta, stortte 500 meter van de startbaan van het vliegveld van Medan neer, kort nadat het was opgestegen. Het kwam terecht midden in een woonwijk. Aan boord ook enkele vips zoals de gouverneur van Noord-Sumatra en de gouverneur van Atjeh. Gevreesd wordt dat naast alle inzittenden ook honderden mensen op de grond om het leven zijn gekomen. http://nieuws.geenstijl.nl/archives/2005/09/vliegtuig_neerg.html God haat het leven.

Descartes
05-09-2005, 12:00
Zal vast wel weer door enkele stakkers als een joods complot of een straf van god gezien worden. :moe: Dat dit het enige bericht in die vorm moge wezen :maf: :hihi: De joden hadden bewolking besteld.

rja
05-09-2005, 12:09
Vliegtuig neergestort op Sumatra September is nog maar net begonnen, of het eerste vliegtuig is alweer naar beneden komen zetten. Zo is op Sumatra een kist met 117 inzittenden neergestort bij de hoofdstad Medan. Het toestel, dat op weg was naar Jakarta, stortte 500 meter van de startbaan van het vliegveld van Medan neer, kort nadat het was opgestegen. Het kwam terecht midden in een woonwijk. Aan boord ook enkele vips zoals de gouverneur van Noord-Sumatra en de gouverneur van Atjeh. Gevreesd wordt dat naast alle inzittenden ook honderden mensen op de grond om het leven zijn gekomen. http://nieuws.geenstijl.nl/archives/2005/09/vliegtuig_neerg.html God haat het leven. Wat heeft God hiermee te maken ? Zal wel weer slecht onderhoud zijn, een Boeing 737 is heel oud, ik ben blij dat er voor de vliegtuigen die op Europa vliegen, hele strenge eisen zijn en die worden nog stenger, na de recente ongelukken.

peterc
05-09-2005, 12:20
Wat heeft God hiermee te maken ? Zal wel weer slecht onderhoud zijn, een Boeing 737 is heel oud, ik ben blij dat er voor de vliegtuigen die op Europa vliegen, hele strenge eisen zijn en die worden nog stenger, na de recente ongelukken. Een 737 kan oud zijn, is niet per definitie oud. Er is ook nog zoiets als onderhoud; klein en groot. Vernieuwen van motoren ... fouten van de piloot etc. Eisen worden denk ik ook niet strenger, maar er wordt wel strenger gecontroleerd.

Descartes
05-09-2005, 13:40

Zie hier,...de eerste stakker meld zich al, geweldig stoer hoor. 05-09-2005 13:18 Niet spotten met god. Afz. een Optimist! Optimist :hihi: de grootste bespotting van god zie je als je in de spiegel kijkt,..lulhannes :maf2: Het slijm hangt van angst uit je anus :jammer: Ik vond het wel grappig tot je over anussen en derrie begon. Vies hoor.

MichaelJackson
05-09-2005, 13:42
Ik ga binnenkort naar new york. Als dat maar goed gaat :hihi:

TurK__
05-09-2005, 13:42
Wat heeft God hiermee te maken ? Zal wel weer slecht onderhoud zijn, een Boeing 737 is heel oud, ik ben blij dat er voor de vliegtuigen die op Europa vliegen, hele strenge eisen zijn en die worden nog stenger, na de recente ongelukken. Hoorde op het nieuws dat het nog vrij nieuwe vliegtuigen waren die nog vele vlieguren tegaan hadden.. De oorspronkelijke oorzaak was vanochtend nog niet bekend.

TurK__
05-09-2005, 13:44
Zie hier,...de eerste stakker meld zich al, geweldig stoer hoor. http://media.marokko.nl/forums/reputation/reputation_neg.gif 05-09-2005 13:18 Niet spotten met god. Afz. een Optimist! Optimist :hihi: de grootste bespotting van god zie je als je in de spiegel kijkt,..lulhannes :maf2: Het slijm hangt van angst uit je anus :jammer: Ipv af te zeiken, waarom begrijp je niet dat men verwacht dat er respect word getoond voor elkaars opvatting. Als jij andermans god afzeikt, moet je wel verwachten dat hij/zij reactie heeft.

an3sdej
05-09-2005, 13:47
Ipv af te zeiken, waarom begrijp je niet dat men verwacht dat er respect word getoond voor elkaars opvatting. Als jij andermans god afzeikt, moet je wel verwachten dat hij/zij reactie heeft. Sinds wanneer is god iemands bezit :confused: :nerd:

TurK__
05-09-2005, 13:52
Sinds wanneer is god iemands bezit :confused: :nerd: Wat nou gaan we miernneuken.. :lekkerpuh God is geen bezit, maar een overtuiging een geloof.. En je begrijpt wel wat ik wil zeggen als ik zeg andermans God.

TurK__
05-09-2005, 14:09
Dit is nou weer een typisch kenmerk van achtergestelde malloten [/SIZE] Typisch een kenmerk van een zwak persoonlijkheid.. :moe:

Descartes
05-09-2005, 14:48
Conclusie,....jij begrijp al die simpele randmongolen die elke scheet als straf van god zien dus wel. Bijna bij elke topic zie je extremisten dat roepen, en kom je nu mij beschuldigen dat ik iemands god afzeik? Je hebt een lage realiteits besef denk ik, want als je mijn post GOED leest snapt elke kleuter dat ik niet IEMANDS god afzeik, maar juist probeer te voorkomen dat enkele zielepoten dat weer als een straf zien. Dit is nou weer een typisch kenmerk van achtergestelde malloten die elk woord wat iemand zegt totaal niet snapt of in eigen voordeel verdraaid. :jammer: Een beetje gefrustreerd? Een beetje maar? Klein beetje?? :hihi: Maar we get the point, ik in ieder geval.

TurK__
05-09-2005, 14:54
Conclusie,....jij begrijp al die simpele randmongolen die elke scheet als straf van god zien dus wel. Bijna bij elke topic zie je extremisten dat roepen, en kom je nu mij beschuldigen dat ik iemands god afzeik? Je hebt een lage realiteits besef denk ik, want als je mijn post GOED leest snapt elke kleuter dat ik niet IEMANDS god afzeik, maar juist probeer te voorkomen dat enkele zielepoten dat weer als een straf zien. Dit is nou weer een typisch kenmerk van achtergestelde malloten die elk woord wat iemand zegt totaal niet snapt of in eigen voordeel verdraaid. :jammer: Typisch een kenmerk van een zwak persoonlijkheid.. :moe: Volgens mij ben jij degene het woord Malloot, Kleuter, Zielepoot, achtergestelde malloot gebruikt.. En kijk daarna naar je laatste reactie.. Ben verheugd dat je laat zien dat je geen gegronde argumenten meer kunt aandragen om jouw beweringen over het spotten met iemands god kracht bij te zetten. Over gegronde argumenten gesproken, jonge je bent mijn tijd niet waard jij.. :moe:

rijmaran
05-09-2005, 18:37
En zo gaat het alweer over niets.

rianne
05-09-2005, 18:39

En zo gaat het alweer over niets. Gaat vaak zo toch ;)

Pagina's : [1] 2