Bekijk originele versie : ben je gestopt met...
met al die merken die de oorlog sponsoren??
(marlborro, mc Donalds, Nike, Cocacola, Nestle, enz.)
:engel: ikke eindelijk wel! :engel:
KOM OP MENSEN! jullie ook? zo nee..........doe mee! je kan t wel...net als ik...
geloof mij, er is geen grotere cola verslaafde dan ik en toch ben ik nu clean :cool: dus wat ik kan......kan jij ook.....gewoon stukje bij beetje.
DE ANDEREN DIE DE DUIVELSE MERKEN NIET GEBRUIKEN:
een dikke :goedzo:
en help mee om anderen te overtuigen! (ajrak 3and allah)
:zwaai:
HoneyBee
02-04-2003, 12:05
Ik doe dit al een hele tijd niet meer. En als alle moslims dit ook zouden
doen zou het helemaal mooi zijn.
Groetjes een_Rotterdamse
yasminne
02-04-2003, 18:54
Aan de rest doe ik niet echt mee, een keer in de zoveel tijden naar macy, maar cola la waloe ben er te verslaafd aan vooral in maroc een hele fles voor me zelf en heb het lef om een beker te pakken je haalt maar een ander.
YASMINNE....oelah zo dacht ik ook....nee ben te verslaafd :(, maar toch
:engel: is het me gelukt!!
jij kant ook...echt waar, weet je wat je moet doen? even naar aljazeera kijken of naar die vreselijke foto's van de moslims die worden afgemaakt :boos:....voel je je dan niet schuldig? :(
yasminne
03-04-2003, 16:05
TRust me meid ik zie die beelden elk dag maar je woont niet eens in je eigen land iwa ja dan kan je alles gaan boycotten, dus niet alleen cola en mac er zijn meerdere dingen.
maar als jij je er aan kan houden :goedzo:
Kan toh Lidl Cola kopen...
Origineel gepost door yasminne
TRust me meid ik zie die beelden elk dag maar je woont niet eens in je eigen land iwa ja dan kan je alles gaan boycotten, dus niet alleen cola en mac er zijn meerdere dingen.
maar als jij je er aan kan houden :goedzo:
Je begrijpt t verkeerd. Natuurlijk leven we in t verkeerde land en is t zo dat de meeste dingen wel van de Amerikanen komen, maar het is zo dat je alleen de LUXE dingen moet boycotten....ik bedoel als je brood van een Duivels merk is... dan mag je t gewoon eten....maar als je een andere keuze hebt..JAH dan moet je t vervangen en dat LUKT wel!!!!
gewoon doen en verdraai geen dingen, want dan moet ik weer gaan uitleggen, alsof mensen het niet weten..maar diep in je hart weet je dat het slecht is..en dat het eigenlijk niet hoort en anders kan.... :zwaai:
Origineel gepost door Badis
mijn compliment mimia :goedzo: dat zijn pas echte moslimse vrouwen
ben trots op je :cool:
En jij Badis? hoe is t? probeer jij ook van die merken af te blijven of ben je er al vanaf?
laboudanda
03-04-2003, 23:26
Origineel gepost door mimia
met al die merken die de oorlog sponsoren??
(marlborro, mc Donalds, Nike, Cocacola, Nestle, enz.)
:engel: ikke eindelijk wel! :engel:
KOM OP MENSEN! jullie ook? zo nee..........doe mee! je kan t wel...net als ik...
geloof mij, er is geen grotere cola verslaafde dan ik en toch ben ik nu clean :cool: dus wat ik kan......kan jij ook.....gewoon stukje bij beetje.
DE ANDEREN DIE DE DUIVELSE MERKEN NIET GEBRUIKEN:
een dikke :goedzo:
en help mee om anderen te overtuigen! (ajrak 3and allah)
:zwaai:
Jah ik doe ook mee...
Even mijn MICROSOFT WINDOWS (USA merk) afsluiten...
Ok
Buh bye!
P.s: Ik ga zelf een nieuw OS maken genaamd KEFTASOFT WiNDOOS 3X
Waarom 3X zegt u me? Omdat versie 1X en 2X een flop waren!
tuurlijk stop ik daar niet mee
why??
kom me aub niet vertellen dat jij dat wel doet.
Origineel gepost door Badis
wat denk jij mimia? :(
ik ga je niet zomaar een compliment geven zonder dat ik het vreselijk moeilijk vind om geen gebruik te maken van die bullshit :cool:
groetjes :zwaai:
Ewa.......wat ik wil zeggen is: WAT IK KAN KAN DE REST OOK :engel:
kom op badis....wil je wel stoppen, maar lukt t niet of heb je nog geen poging gedaan?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.