Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar zijn meisjes dol op?

Pagina's : [1] 2

Leviathan
01-04-2003, 19:47

Ik ben wel benieuwd naar het resultaat ;)

slimiatje
01-04-2003, 19:51
iets anders.........

chicamaroquia
01-04-2003, 19:52
Origineel gepost door Leviathan Ik ben wel benieuwd naar het resultaat ;) Ik heb een hekel aan bloemen :( Rozen mogen wel :) Chocola os heerlijk, vooral witte chocolade! :D Yasmina is verslavend! Maar ben er wel dol op! :hihi: Ben dol op mijn ouders en familie en vrienden :blauwkus: Ben vooral dol op mijn liefie :Iluvu: Ben dol op het schrijven van gedichten en verhalen :o Ben dol op goede films en op de bioscoop in het algemeen :stout: Ben dol op een goed boek en zo kan ik nog uren door gaan :)

Leviathan
01-04-2003, 19:52
Origineel gepost door slankiebaby iets anders......... Mooie mannen mischien :D

Meisje
01-04-2003, 19:53

iets anders..............namelijk dol op mijn lieverd rachid :Iluvu: -x-IkRam :zwaai: :zwaai:

slimiatje
01-04-2003, 19:53
Origineel gepost door Leviathan Mooie mannen mischien :D :o ;)

dulce_lamia
01-04-2003, 19:55
Neeeee ik bedoel BLOEMEN!!!! Ik heb op de verkeerde keuze geklikt :hihi: Bloemen zijn prachtig, al is het vies weer dan maken bloemen je huis weer zonnig en het is helemaal leuk als je ze krijgt natuurlijk..... maar tot nu toe koop ik ze nog steeds zelf ;)

Leviathan
01-04-2003, 19:56
Origineel gepost door chica*******a Ik heb een hekel aan bloemen :( Rozen mogen wel :) Chocola os heerlijk, vooral witte chocolade! :D Yasmina is verslavend! Maar ben er wel dol op! :hihi: Ben dol op mijn ouders en familie en vrienden :blauwkus: Ben vooral dol op mijn liefie :Iluvu: Ben dol op het schrijven van gedichten en verhalen :o Ben dol op goede films en op de bioscoop in het algemeen :stout: Ben dol op een goed boek en zo kan ik nog uren door gaan :) Ik ben dol op .. (1 antwoord) *gewetensvraag*

chicamaroquia
01-04-2003, 19:59
Origineel gepost door Leviathan Ik ben dol op .. (1 antwoord) *gewetensvraag* Ik ben besluitloos, heb moeite met het maken van keuzes! Mijn leven is niet voor niets zo een zootje... :verdriet:

Leviathan
01-04-2003, 19:59
Origineel gepost door dulce_lamia Neeeee ik bedoel BLOEMEN!!!! Ik heb op de verkeerde keuze geklikt :hihi: Bloemen zijn prachtig, al is het vies weer dan maken bloemen je huis weer zonnig en het is helemaal leuk als je ze krijgt natuurlijk..... maar tot nu toe koop ik ze nog steeds zelf ;) Volgende keertje krijg jij bloemen van mij voor jou, helemaal gratis en voor niets, omdat je zo dol bent op bloemen. Nog enige voorkeur voor een hyacintje, zonnebloem of een grote bos rozen :)

Leviathan
01-04-2003, 20:02
Origineel gepost door chica*******a Ik ben besluitloos, heb moeite met het maken van keuzes! Mijn leven is niet voor niets zo een zootje... :verdriet: Kom Chica *******a, zo erg kan het niet zijn :( Het is gewoon een kwestie van een keuze maken en of dat nou goed is of iets minder dat maakt niet uit, zolang je maar het gevoel hebt dat het een oprechte keuze is geweest.

chicamaroquia
01-04-2003, 20:03
Origineel gepost door Leviathan Kom Chica *******a, zo erg kan het niet zijn :( Het is gewoon een kwestie van een keuze maken en of dat nou goed is of iets minder dat maakt niet uit, zolang je maar het gevoel hebt dat het een oprechte keuze is geweest. Dan kies ik Allah (swt) :)

Leviathan
01-04-2003, 20:07
Origineel gepost door chica*******a Dan kies ik Allah (swt) :) :goedzo:

Lady_moi
01-04-2003, 20:56
chocolade......

kickboxgirl
01-04-2003, 21:09

:rolleyes: hmm waar ben ik dol op 1e:cola 2e:cola 3e:cola 4e:cola 5e:cola 6e:liefde 7e:liefde 8e:liefde 9e:liefde 10:liefde 11e:algerie 12e:algerie 13e:algerie 14e:algerie 15e:algerie 16e:bioscoop 17e:bioscoop 18e:bioscoop 19e:bioscoop 20e:bioscoop :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :verliefd: and i love .... :jeweetog: :stout: :boogie:

Pagina's : [1] 2