Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : was ik maar DOOD................

Pagina's : [1] 2 3

touzine
01-04-2003, 19:40

Yo peole..............., :hoedaf: wat ik wou weten.............. hebben jullie ook weleens gehad dat je dacht.......... was ik maar DOOD.............. doordat iemand je zzzzzzoooooooo erg diep had gekwetst en geraakt..............:schrik2: vertel en deel je verdriet mij mij............. :verdriet: serieus please!!!!!!!!!!!

Shining_Star
01-04-2003, 19:41
yep heb die gevoel wel eens gehad :verdriet:

touzine
01-04-2003, 19:43
Origineel gepost door real_jeblia yep heb die gevoel wel eens gehad :verdriet: :tranen:Oh Jaaaaaaaaa?????.................... en ??????????????

Fous
01-04-2003, 19:43
Ik ben Allah (swt)dankbaar voor mijn leven nomatter what. Geen enkele tegeslag zal me er anders over laten denken.

asma_tetouania
01-04-2003, 19:44

ik heb ook dat gevoel gehad, maar gelukkig was dat een jaar geleden en ik hoop dat dat gevoel niet meer terug komt :(

touzine
01-04-2003, 19:45
Origineel gepost door flour Ik ben Allah (swt)dankbaar voor mijn leven nomatter what. Geen enkele tegeslag zal me er anders over laten denken. Okee je hebt gelijk.................. maar toch soms dan :traan2:

Leviathan
01-04-2003, 19:46
Nee en zal inschallah nooit gebeuren ook :) Ben blij met mijn geweldige leventje ;)

Shining_Star
Origineel gepost door touzine :tranen:Oh Jaaaaaaaaa?????.................... en ?????????????? was gewoon een ***streek van iemand .......... :huil: what about you??

touzine
Origineel gepost door asma_tetouania ik heb ook dat gevoel gehad, maar gelukkig was dat een jaar geleden en ik hoop dat dat gevoel niet meer terug komt :( Ik begrijp je................ :( dus ik mag niet vragen waardoor????

touzine
01-04-2003, 19:48
Origineel gepost door Leviathan Nee en zal inschallah nooit gebeuren ook :) Ben blij met mijn geweldige leventje ;) Ik geloof er nix van................ za3ma mister purfect :bril:

touzine
01-04-2003, 19:49
Origineel gepost door real_jeblia was gewoon een ***streek van iemand .......... :huil: what about you?? Ik heb het vaker meegemaakt :huil:..................... gewoon te errug om te vertellen...............

asma_tetouania
01-04-2003, 19:49
Origineel gepost door touzine Ik begrijp je................ :( dus ik mag niet vragen waardoor???? je mag het wel weten, alles op dat moment zat me tegen me school en een jongen die me probeerde te flashen maar ik flashte hem eerder, maar toch doet het pijn. :( Maar sindsdien richt ik me alleen op school, bent toch nog te jong om te trouwen. :zwaai:

touzine
01-04-2003, 19:52
Origineel gepost door asma_tetouania je mag het wel weten, alles op dat moment zat me tegen me school en een jongen die me probeerde te flashen maar ik flashte hem eerder, maar toch doet het pijn. :( Maar sindsdien richt ik me alleen op school, bent toch nog te jong om te trouwen. :zwaai: :goedzo:.................. zo is het meid!!!!!!! laat niet over je heen lopen!!!!!!!!!!!! :)

asma_tetouania
01-04-2003, 19:53
Origineel gepost door touzine :goedzo:.................. zo is het meid!!!!!!! laat niet over je heen lopen!!!!!!!!!!!! :) maarre vertel wat is er met jou gebeurt, als je het wilt vertellen aan me?? ;) :)

touzine
01-04-2003, 19:55

Origineel gepost door asma_tetouania maarre vertel wat is er met jou gebeurt, als je het wilt vertellen aan me?? ;) :) Uuuuuuuuuuuuuuh...................... misschien later!!!!!!!! :(

Pagina's : [1] 2 3