Bekijk originele versie : Born Maskerade
Leviathan
01-04-2003, 19:12
Iedere dag acteren we als iemand anders. We durven niet uit te komen voor onze echte mening (smaakt het koekje, sja hm lekker hoor). We zijn dwangmatige leugenaars aan het worden en we hebben het niet eens in de gaten. Wat heb je gedaan (niets hoor, waarom). Het zijn tekenen van teloorgang naar de kelder van ons bewustzijn. We kijken stiekem naar jongens/meisjes die er leuk uitzien en draaien onze blik prompt weg als er contact is (alsof we het zelf niet weten).
STOP
Het is genoeg geweest.
SHOW YOUR TRUE IDENTITY
GEEF EENS een echte MENING of vertel iets waar WAARHEID in zit :zwaai:
lala_fatima
01-04-2003, 19:15
jij bent raar :stout:
( moest waarheid zeggen) :D
Ik heet Amine :)
Durf niet te zeggen dat ik lieg :kwaad:
chicamaroquia
01-04-2003, 19:24
Origineel gepost door EMIEN
Ik heet Amine :)
Durf niet te zeggen dat ik lieg :kwaad:
Je liegt! :boos:
:zweep:
chicamaroquia
01-04-2003, 19:25
Origineel gepost door Leviathan
Iedere dag acteren we als iemand anders. We durven niet uit te komen voor onze echte mening (smaakt het koekje, sja hm lekker hoor). We zijn dwangmatige leugenaars aan het worden en we hebben het niet eens in de gaten. Wat heb je gedaan (niets hoor, waarom). Het zijn tekenen van teloorgang naar de kelder van ons bewustzijn. We kijken stiekem naar jongens/meisjes die er leuk uitzien en draaien onze blik prompt weg als er contact is (alsof we het zelf niet weten).
STOP
Het is genoeg geweest.
SHOW YOUR TRUE IDENTITY
GEEF EENS een echte MENING of vertel iets waar WAARHEID in zit :zwaai:
De waarheid bestaat niet, je kunt alleen maar zo betrouwbaar mogelijk zijn. De enige waarheid is de waarheid van Allah.
Origineel gepost door chica*******a
Je liegt! :boos:
:zweep:
:hihi:
Kom maar op met je bewijs.....:ego::p:D
Leviathan
01-04-2003, 19:26
Origineel gepost door lala_fatima
jij bent raar :stout:
( moest waarheid zeggen) :D
Waarom dan?
Leviathan
01-04-2003, 19:28
De waarheid bestaat niet, je kunt alleen maar zo betrouwbaar mogelijk zijn. De enige waarheid is de waarheid van Allah.
Gelijk heb je :)
Gelijk krijg je :)
Allah ouhlhaelm
chicamaroquia
01-04-2003, 19:31
Gelijk heb je :)
Gelijk krijg je :)
Allah ouhlhaelm
Dank je.
Ik heb toevallig vorige week een gastles over liegen gehad, "de leugen regeert". Het werd verzorgd door de presentator van het gelijknamige programma. Hij had een hele frisse kijk op liegen. Het was een geweldig hoorcollege, maar er kwam dus uit dat de waarheid niet bestond, net zoals objectiviteit alleen in theorie een bestaand begrip is. In de praktijk is objectiviteit niet toe te passen omdat het in de natuur van de mens zit om subjectief te zijn.
chicamaroquia
01-04-2003, 19:32
Origineel gepost door EMIEN
:hihi:
Kom maar op met je bewijs.....:ego::p:D
Dat was een leugen, sorry, je heet wel Amine :D
Leviathan
01-04-2003, 19:34
Dank je.
Ik heb toevallig vorige week een gastles over liegen gehad, "de leugen regeert". Het werd verzorgd door de presentator van het gelijknamige programma. Hij had een hele frisse kijk op liegen. Het was een geweldig hoorcollege, maar er kwam dus uit dat de waarheid niet bestond, net zoals objectiviteit alleen in theorie een bestaand begrip is. In de praktijk is objectiviteit niet toe te passen omdat het in de natuur van de mens zit om subjectief te zijn.
Daar wou ik naartoe ..
You have spoiled it for the rest of the members :kwaad:
Mevrouw Chica *******a U BENT DE STERKSTE SCHAKEL
chicamaroquia
01-04-2003, 19:48
Daar wou ik naartoe ..
You have spoiled it for the rest of the members :kwaad:
Mevrouw Chica *******a U BENT DE STERKSTE SCHAKEL
:lol:
Dank je Chazia Mourali :hihi:
Ik heb nog niet alles verklapt! :( Die vent is keigoed! Hij kan het op zo'n leuke manier vertellen en vooral zijn kijk op de huidige oorlog is een verrassend aangename ervaring! ;)
Leviathan
01-04-2003, 19:51
:lol:
Dank je Chazia Mourali :hihi:
Ik heb nog niet alles verklapt! :( Die vent is keigoed! Hij kan het op zo'n leuke manier vertellen en vooral zijn kijk op de huidige oorlog is een verrassend aangename ervaring! ;)
Volgens mij was jouw kijk op die man een verrassend aangename ervaring :giechel:
Waar, wie en wanneer was het?
chicamaroquia
01-04-2003, 19:55
Volgens mij was jouw kijk op die man een verrassend aangename ervaring :giechel:
Waar, wie en wanneer was het?
Het was een 60 plusser :D
Het was afgelopen vrijdag en alleen bestemd voor studenten Journalistiek op de Faculteit voor Communicatie en Journalistiek te Utrecht (op de Uithof).
Zijn programma komt wekelijks op Ned. 1 of 3, dat weet ik niet meer :o
En waar en wanneer hij gastlessen verzorgd weet ik ook niet...
sorry :o
Hoi,
Ik vind de titel van je topic geheel misplaats. Ik kan je vertellen waarom het zo is. Een mens is niet geboren met een masker, maar heeft zich een omhulsel gecreerd in de loop der jaren voor zn ziel net zoals een Leviathan :)
Het ergste onrecht doet de ziel zich aan wanneer zij zich, voor zover dat dan van haar afhangt, ontwikkelt tot een vreemd element, als het ware een zieke plek in de kosmos. Iets wat gebeurt niet willen aanvaarden, is zich vervreemden van de universele natuur, waarin ieders individuele natuur opgenomen is.
In de tweede plaats doet zij zich onrecht aan wanneer zij zich afkeert van een ander mens, of zelfs tegen hem keert om hem te schaden, zoals men doet in woede. Wanneer zij een handeling of initiatief niet op een bepaald doel richt, maar zonder erbij na te denken lukraak iets doet.
Ten derde wanneer zij zich laat overmeesteren door pijn of genot ... Ten vierde wanneer zij een rol speelt huichelt of onoprecht spreekt.
Ten vijfde, wanneer zij een handeling of initiatief niet op een bepaald doel richt, maar zonder erbij na te denken lukraak iets doet. Want ook de kleinste dingen moeten met het oog op een doel gedaan worden. En het doel van redelijke wezens is: zich voegen naar de orde en de wet van de meest eerbiedwaardige staat en rechtsorde die er is.
DUS mensen die een masker opzetten schaden niet anderen maar enkel ook zichzelf... ze gaan in tegen de universele rechtsorde tegen de structuur van alle dingen
-Y-
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.