Bekijk originele versie : Verlovingsfeest (derb sdak) hoe gaat dat te werk?
leila_tetouania
04-09-2005, 15:07
Voor je trouwdag heb je natuurlijk een verlovingsfeest...kan iemand hier vertellen hoe en wat je zoals op die dag doet?
Wat je draagt? hoe vaak je omkleedt? locatie enzo. enzo. :goedzo:
Freaky_Beauty
04-09-2005, 15:15
Iedereen doet dat op zijn eigen manier. Ik ben deze zomer verloofd ( in Marokko) en heb het best simpel gehouden.
Gewoon een witte (verlovings)taksjita gehuurd en mijn haar/gezicht laten doen. Daarnaast heb ik ook een kroon/oorbellen/riem gehuurd, ook bij de neggafa.
De bruidegom heeft de taart en ringen gehaald. Foto's genomen en gedanst... That's it....
Ik weet niet waar je het gaat houden en hoe groot?
Er zijn mensen die 2/3 keer van kleding wisselen en een zaal huren. Tis maar hoe veel mensen je wilt uitnodigen enzo...
Bruidje22
04-09-2005, 15:30
ik ga het klein houden incha allah,zijn famillie en de mijne en wat vriendinnen.ik gooi alle meubels uit de woonkamer dan hebben we plek voor 40 man,dat is voldoende vind ik.
een jurk heb ik al..kroontje en juwelen moet ik nog kopen,en de rest verloopt zeker tradiotioneel.Hij brengt het eten en de sdak ...
ik geef liever een kleine verloving,anders gaat het net een bruiloft lijken,heb er al zo een paar meegemaakt
laconfiance
04-09-2005, 18:19
Ik wil het ook niet uitgebreid doen. Lekker thuis gezellig met wat familieleden.
En qua kleding wil ik ook niet overdrijven. Ik trek een mooie takshita aan en zorg dat mijn haar gedaan wordt en dat voor mij voldoende.
Een kroontje en sieraden van een negaffa vind ik te overdreven eigenlijk. Maar dat is mijn mening. Iedereen doet het zoals ze het willen doen.
Trouwens ik heb nog een vraagje.....trouwen jullie dan ook op papier of dat nog niet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.