Bekijk originele versie : Het leukste...liefste....gekste cadeau dat je ooit van je man hebt gehad.
OemSoufian
04-09-2005, 11:30
Meiden wat is het leukste gekste mooiste cadeau dat je ooit van je man hebt gehad en wat had de meeste waarde voor je...
Ik begin met mezelf
Mijn man neemt elke keer een roos voor me mee...
Soms hebben die rozen alleen geen steel of een halve steel en toch vind ik het zo lief :kus:
oem_mujahid2
04-09-2005, 11:34
Toen mijn man en ik pas islamitisch getrouwd waren, ( woonde nog even bij me ouders) toen spraken we af op utrecht station en toen had hij een roosje in zijn hand met een kaartje eraan met zo n lieve tekst en een mooie tas met boek gekocht voor mij...dat vond ik zoooooooooooooo lief.....de begin fase in een huwelijk is zooooooooo leuk om nooit te vergeten....toen nam hij me mee naar douglas en kreeg ik van hem allemaal verzorgingsartikelen.....en gingen we wat eten ergens en gezellig kletsen...soooo wat mis ik die tijd..:Iluvu:
OemSoufian
04-09-2005, 11:36
:Iluvu:
aaaaah wat lief ja joh die begintijd is zo mooi.......
Maar nu wordt het wel steeds grappiger en gewoon uberhaupt die fratsen die hij soms uithaalt hahah
oem_mujahid2
04-09-2005, 11:38
Mijn man geeft nogal apparte kadootjes, van een tweedehandse fiets met kinderkar tot
een luxe zonnebank!
ik heb vele kadootjes gehad, maar het allerleukste vond ik de zonnebank die
hij voor mij kocht!
Daar was ik echt heel blij mee!
En verder heeft hij afgelopen moederdag een heel mooie ketting met een groot hart met
blauwe steentjes erin, voor mij gekocht...daar kreeg ik echt tranen van!
Het grappigste kado vond ik dat hij een gele kentekenplaat had laten maken( net als die aso vrachtwagenchauffeurs) met mij naam erop..en dat hij dat achter zijn ruit deed van onze auto en zo ging rijden...dus met die gele plaat achter die ruit MET MIJ NAAM EROP !!!
IK schaamde rot...maar ik heb tranen gelaten van het lachen!
hahahaha grappige man heb jij met dat nummerplaat :hihi:
OemSoufian
04-09-2005, 11:40
Mijn hemel en hoe reageerde je medeweggebruikers?
Hhahaha en de rest van de cadeaus mooi hoor en toch vind ik meestal de nietskostende presentjes de leukste
OemSoufian
04-09-2005, 11:45
ben jij met een clown getrouwd?
:moe: :hadj:
OemSoufian
04-09-2005, 11:46
yep en zijn naam is bassie :lekkerpuh
he Adriaan is toch van jou , Bassie is van mij :banana:
miss_hijab
04-09-2005, 11:47
Mijn hemel en hoe reageerde je medeweggebruikers?
Hhahaha en de rest van de cadeaus mooi hoor en toch vind ik meestal de nietskostende presentjes de leukste
Klopt en soms hoeft het nogneens iets te zijn zoals een roos of een ring of een mooie jurk, ik vind dingen die de waarheid spreken heel erg mooi, dit heb ik gehad en hier was ik helemaal weg van omdat het de waarheid is ;
http://img354.imageshack.us/img354/8495/zon7mx.gif
OemSoufian
04-09-2005, 11:48
Klopt en soms hoeft het nogneens iets te zijn zoals een roos of een ring of een mooie jurk, ik vind dingen die de waarheid spreken heel erg mooi, dit heb ik gehad en hier was ik helemaal weg van omdat het de waarheid is ;
http://img354.imageshack.us/my.php?image=zon7mx.gif
Miss ik zie niks
OemSoufian
04-09-2005, 11:49
jahaa nu wel masha'Allah heel mooi nou dat bedoel ik dus met zoiets kan heel veel waarde hebben
miss_hijab
04-09-2005, 11:51
jahaa nu wel masha'Allah heel mooi nou dat bedoel ik dus met zoiets kan heel veel waarde hebben
Precies, dat is nog op de waarheid gebasseerd ook.
UmmNaasiruddeen
04-09-2005, 11:51
Salaam alaykoem,
Ik krijg regelmatig wel cadeautjes van mijn man en ben er altijd blij mee.....maar als ie met een rode roos aankomt blijfff ik het speciaaaaal vinden ben namelijk gekk op rozen en vooral als het van hem komt :love:
Wasalaam
OemSoufian
04-09-2005, 11:54
Salaam alaykoem,
Ik krijg regelmatig wel cadeautjes van mijn man en ben er altijd blij mee.....maar als ie met een rode roos aankomt blijfff ik het speciaaaaal vinden ben namelijk gekk op rozen en vooral als het van hem komt :love:
Wasalaam
ja rode rozen blijven speciaal he en zijn ook gewoon erg mooi
Dat was toen ik voor het eerst zwanger was.
Ik kwam thuis en heel mijn dressoir was vol met rode rozen :love:
Was echt helemaal vol, ik was sprakeloos en daar tussen zat een doosje ingepakt
Ik dacht dat het een gouden ring was of zo. Maar het bleek een heel mooi disign horloge van een heel duur juwelier hier in de buurt. Nog steeds krijg ik vaak te horen dat het een prachtig horloge is.
Dit had mijn man tussen de middag even snel geregeld. Dus toen ik thuis kwam belde ik hem gelijk op, want hij was ondertussen al weg naar zijn werk.
Toen ging zijn mobiel in de woonkamer af en kon hem niet meer bereiken.
Later zei had dat hij zijn mobiel express thuis, zodat ik hem persoonlijk kon bedanken :hihi:
Nou je kan je wel voorstellen dat het een bijzondere thuiskomst was. :love:
saadia29
04-09-2005, 12:30
Dat was toen ik voor het eerst zwanger was.
Ik kwam thuis en heel mijn dressoir was vol met rode rozen :love:
Was echt helemaal vol, ik was sprakeloos en daar tussen zat een doosje ingepakt
Ik dacht dat het een gouden ring was of zo. Maar het bleek een heel mooi disign horloge van een heel duur juwelier hier in de buurt. Nog steeds krijg ik vaak te horen dat het een prachtig horloge is.
Dit had mijn man tussen de middag even snel geregeld. Dus toen ik thuis kwam belde ik hem gelijk op, want hij was ondertussen al weg naar zijn werk.
Toen ging zijn mobiel in de woonkamer af en kon hem niet meer bereiken.
Later zei had dat hij zijn mobiel express thuis, zodat ik hem persoonlijk kon bedanken :hihi: Nou je kan je wel voorstellen dat het een bijzondere thuiskomst was. :love:
Wat lief :koppel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.