Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dode en gespleten haarpunten

Tesriet
03-09-2005, 17:16

Salaam mo3alikoem beste mensen. Wie heeft er tips/advies voor mij. Ik heb voor de vakantie mijn haren twee keer laten knippen vanwege de dode en gespleten haarpunten, maar het zit er nu nog steeds aan. Ik heb best lang haar. Mijn haren heb ik, de laatste 3 jaar, van voren in laagjes en van achteren rond laten knippen. wat betekent dat de ene laagje haar korter is dan de andere. Mijn gespelten punten lopen steeds uit naar boven en ben bang dat als ik er langer meewacht dat ik geen haar meer over houd. Het is ook zo droog en pluizig daardoor. Ik kan het er wel af laten knippen, alleen wil ik me haar niet kort hebben. Nou heb ik gehoord dat er een chinese kapper is die een speciale spul in je haar doet en die dode punten vallen dan gewoon weg. Hiermee behoud je gewoon de lengte van je haar. Weet iemand hier wat meer over? Of weet iemand wat ik kan doen? Alvast bedankt voor de reactie... Wasalaamoe a3laikoem......

Braezy
03-09-2005, 17:20
Je zou het een olie-behandeling kunnen laten geven, wij doen dit ook in de Salon bij droog/pluizig/weerbarstig haar. Met Kukui Hot Oil:Intensieve kuur voor haar dat extra verzorging nodig heeft.Bouwt het haar op, versterkt het en brengt het vochtgehalte op peil.

Lil_Lady16
03-09-2005, 17:20
Salaamoe Wa3alaikoem, Dit probleem heb ik dus ook, ik dacht dat ik de enige was. Zelf weet ik ook niet wat ik moet doen :( Wasalaamoe Wa3alaikoem..

Shab_Royalty
03-09-2005, 17:21
Salaam mo3alikoem, ik had voor de vakantie ook allemaal gespleten haarpunten en omdat ik laages had was het moeilijk om ze weg te krijgen. Je moet als het ware je haar weer laten knippen in laagjes. Het beste is dat om dat bij de kapper te doen. Het kan natuurlijk dat je de dode punten terug zijn, omdat de zon je haar beschadigt. Kijk ook uit met shampoo..als je je haar teveel wast kan dat ook schade opbrengen. Wasalaamoe a3laikoem

Shab_Royalty
03-09-2005, 17:22

Oh jahh die chinese kruiden..je kunt het aan een chinese kapper vragen.

mselma
03-09-2005, 17:46
gebruik die creme voor gespleten haapunten van henna plus wallah echt een aanrader ook voor droog en beschadigd haar

Tesriet
03-09-2005, 18:12
Je zou het een olie-behandeling kunnen laten geven, wij doen dit ook in de Salon bij droog/pluizig/weerbarstig haar. Met Kukui Hot Oil:Intensieve kuur voor haar dat extra verzorging nodig heeft.Bouwt het haar op, versterkt het en brengt het vochtgehalte op peil. Thanx voor je reactie maar verdwijnt daar de dode punten dan ook van weg?

Tesriet
03-09-2005, 18:13
Oh jahh die chinese kruiden..je kunt het aan een chinese kapper vragen. Weet jij dan misschien een goede chinese kapper?

Shab_Royalty
03-09-2005, 18:14
Alleen in Den Haag...in onze 'China-town' achter de Bijenkorf...daar heb je goede kappers

Tesriet
03-09-2005, 18:19
Alleen in Den Haag...in onze 'China-town' achter de Bijenkorf...daar heb je goede kappers shokran lieffie...ik denk dat ik dan maar gauw naar de china town ga... Weet je misschien of ze een site hebben? telefoonnumer?

Shab_Royalty
03-09-2005, 18:21
Graag gedaan schat, ik zou het egt nie weten...misschien moet je het ff googlen. Succes (K)