Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Fiets gejat,container omgegooid,band lek..

oem_mujahid2
03-09-2005, 12:01

Salaam oe alaikoem, Ik ben 4 maanden geleden verhuist naar een dorpje vlakbij den haag. In die 4 maanden gebeuren er telksen al dingen, Onze fietsbanden zijn al een paar keer lek gestoken Onze container word omgegooid met al het vuil eruit Ik stond vandaag fajr te bidden in de voorkamer (bij de tuin) toen ik wat geritsel in de tuin hoorde maar ik dacht ja ik ben aan het bidden ik ga niet mijn gebed verbreken, zal wel niks zijn. Nou mooi wel dus ...FIETS WEG...toen ik even later keek lette ik er niet op of er een fiets weg was dus zag het vanochtend pas. Toen ik uit het raam keek zag ik een meisje lopen met haar kleren slordig aan en ze keek helemaal om zich heen, heel vaag allemaal... Ook heeft een keer iemand ons vuil in de container van de buur man gezet, en hij dacht dus dat wij het hadden gedaan, woonde hier pas dus schaamde ons rot, terwijl we het niet hadden gedaan... Ik vraag me echt af wie het gedaan zal hebben, het is hier zo n rustig dorp ik heb echt zo n gevoel dat het om iets racistisch gaat. En ik heb echt zin om de andere fiets vannacht tegen het hek aan te zetten en te wachten tot er iemand komt en me man met een knuppel naar buiten te sturen :hihi: Ben blij als we weer gaan verhuizen.. :(

oem_mujahid2
03-09-2005, 12:05
woon je in ypenburg? nee :)

saadia29
03-09-2005, 12:42
Ieuw wat erg.......Lijkt er inderdaad op, alsof jullie getreiterd worden. Heb je geen aangifte gedaan? Merk je het ook als je op straat loopt, dat je wordt aangekeken ofzoiets. Sterkte meid ;)

HoneyBee
03-09-2005, 12:51
Eng hoor! Maar sabr meid als je toch weer gaat verhuizen.

UmmNaasiruddeen
03-09-2005, 12:53

Salaam oe alaikoem, Ik ben 4 maanden geleden verhuist naar een dorpje vlakbij den haag. In die 4 maanden gebeuren er telksen al dingen, Onze fietsbanden zijn al een paar keer lek gestoken Onze container word omgegooid met al het vuil eruit Ik stond vandaag fajr te bidden in de voorkamer (bij de tuin) toen ik wat geritsel in de tuin hoorde maar ik dacht ja ik ben aan het bidden ik ga niet mijn gebed verbreken, zal wel niks zijn. Nou mooi wel dus ...FIETS WEG...toen ik even later keek lette ik er niet op of er een fiets weg was dus zag het vanochtend pas. Toen ik uit het raam keek zag ik een meisje lopen met haar kleren slordig aan en ze keek helemaal om zich heen, heel vaag allemaal... Ook heeft een keer iemand ons vuil in de container van de buur man gezet, en hij dacht dus dat wij het hadden gedaan, woonde hier pas dus schaamde ons rot, terwijl we het niet hadden gedaan... Ik vraag me echt af wie het gedaan zal hebben, het is hier zo n rustig dorp ik heb echt zo n gevoel dat het om iets racistisch gaat. En ik heb echt zin om de andere fiets vannacht tegen het hek aan te zetten en te wachten tot er iemand komt en me man met een knuppel naar buiten te sturen :hihi: Ben blij als we weer gaan verhuizen.. :( Moge Allah ze geven wat ze verdienen..viezerikken...hoop dat je inchALLAH gauw kan verhuizen .. Wasalaam

Goegie
03-09-2005, 12:58
Wel een goeie die knuppel.. :hihi: Zijn die mensen die het huis komen bekijken ook marokkanen? Zoja weten ze dit allemaal? :maf:

Nysha
03-09-2005, 12:59
vermoedelijk een stelletje rscisten jah ...in zo'n dorp kan het haast niet anders

oem_mujahid2
03-09-2005, 13:13
Wel een goeie die knuppel.. :hihi: Zijn die mensen die het huis komen bekijken ook marokkanen? Zoja weten ze dit allemaal? :maf: Nee dat zijn nl, en hier wonen best veel marokanen maar die hebben al die problemen niet.....maarjah mischien omdat wij er niet zo "westers" uitzien :confused: ps: ik ben ook niet marokaans ;)

oem_mujahid2
03-09-2005, 13:15
Barakallahoefiek voor de reacties, nee saaida we hebben geen aangifte gedaan maar ik zal het er straks eens over hebben met mijn man..

Goegie
03-09-2005, 13:16
Nee maar je bent moslim en dat is voor sommige al genoeg he? :hihi: Vonden ze het huis trouwens leuk?

oem_mujahid2
03-09-2005, 15:04
Nee maar je bent moslim en dat is voor sommige al genoeg he? :hihi: Vonden ze het huis trouwens leuk? Ze vonden het wel ok maar zouden er over nadenken na het weekend horen we wat ze ervan vinden. ( maar me man en ik zaten te denken, hij gaat dit jr weer naar school, dus lage inkomen, mischien krijgen we dus dat huis niet eens van de woningbouw :traan1: )