Bekijk originele versie : Goede 1 april grap voor je vader!!!
NaDoR.ZiNa
01-04-2003, 14:21
Ik wil me vader even goed pakken met een 1 april grap!!!
Hij is zelf ook altijd zo ''lollig'' bezig met andere mensen in de maling nemen dus nu pay back time :D
weet iemand een leuke??????
AbaHoeCh
01-04-2003, 14:23
zeg dat je 200 euro uit zijn portefeuile hebt gepakt en dat je het in 1 week tijd het hebt opgedaan :hihi:
Somaya_Riffia
01-04-2003, 14:23
Nee..:( zit zelf ook om een goede grap na te denken :D
:idee: :confused:
NaDoR.ZiNa
01-04-2003, 14:24
Origineel gepost door Alicia_girl
zeg dat je 200 euro uit zijn portefeuile hebt gepakt en dat je het in 1 week tijd het hebt opgedaan :hihi:
Hahahahah ik wil wel graag zonder blauwe plekken van de grap af komen en niet pas bij intensive care zeggen papa was maar een 1 april grap:D
chicamaroquia
01-04-2003, 14:26
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Hahahahah ik wil wel graag zonder blauwe plekken van de grap af komen en niet pas bij intensive care zeggen papa was maar een 1 april grap:D
Zeg dat Bush is aangevallen door Arabieren in Amerika en dat ze hem hebben onthoofd. Dat hoofd hebben ze nu naar Saddam Hussein gestuurd en Saddam zal daar vanavond mee op tv verschijnen. Dan gaat je pa dat aan ieder in de moskee vertellen. Zit iedereen voor de buis en dan....
helemaal niks :D
NaDoR.ZiNa
01-04-2003, 14:28
Origineel gepost door chica*******a
Zeg dat Bush is aangevallen door Arabieren in Amerika en dat ze hem hebben onthoofd. Dat hoofd hebben ze nu naar Saddam Hussein gestuurd en Saddam zal daar vanavond mee op tv verschijnen. Dan gaat je pa dat aan ieder in de moskee vertellen. Zit iedereen voor de buis en dan....
Hahahah mijn vader komt dan wel uit de bergen maar zo dom is ie niet :D
:hihi:
of niet :lol: :lol:
chicamaroquia
01-04-2003, 14:30
Jammer, ik heb verder geen grappen meer... :verdriet:
Trouwens...
Zeg tegen je pa dat met ingang van 1 juni de kinderbijslag wordt afgeschaft :D
NaDoR.ZiNa
01-04-2003, 14:31
Jammer, ik heb verder geen grappen meer... :verdriet:
Trouwens...
Zeg tegen je pa dat met ingang van 1 juni de kinderbijslag wordt afgeschaft :D
Maakt niet uit ik ben de jongste en ik krijg het ook niet meer :(
chicamaroquia
01-04-2003, 14:33
Maakt niet uit ik ben de jongste en ik krijg het ook niet meer :(
Zeg tegen je pa dat reizen naar Marokko voortaan wordt gesubsidieerd door de overheid en dat ie een formulier op kan halen bij de gemeente. Staat ie daar aan de balie subsidie aan te vragen voor zijn zomervakantie :hihi:
NaDoR.ZiNa
01-04-2003, 14:34
Zeg tegen je pa dat reizen naar Marokko voortaan wordt gesubsidieerd door de overheid en dat ie een formulier op kan halen bij de gemeente. Staat ie daar aan de balie subsidie aan te vragen voor zijn zomervakantie :hihi:
Wuhahahahahahahahahaha :giechel: :lol:
chicamaroquia
01-04-2003, 14:35
Wuhahahahahahahahahaha :giechel: :lol:
Safi, dus deze wordt het yek :D:hihi:
_h4T3d_sE7eN
01-04-2003, 14:36
zeg dat je kinderen wilt maar niet wil trouwen....zie m dan flippen :hihi:
chicamaroquia
01-04-2003, 14:37
Origineel gepost door MissOogappeltje
he schat! hoest?
Sorry maar dit helpt niet bij pa! Hij weet alles wat overheid betreft! Dusse ik moet wat naders verzinnen! :(
Had ik maar een analfabete vader :D
Dan moet jij tegen je vader zeggen dat ze het Latijns schrift in Nederland gaan veranderen in het Hebreeuws en dat iedereen verplicht is om het te leren :D
Met mij is ie goed meissie, met jou? :blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.