Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Serieuze hulp nodig

Pagina's : [1] 2

Nysha
03-09-2005, 03:10

hallo dames, Ik kan maar niet slapen en ik zit ergens mee en op de een of andere manier wil ik dit toch met jullie delen. Waarom weet ik niet, maar ik heb het idee dat jullie "ervaring" mij misschien zou kunnen helpen en omdat ik jullie eigenlijk wel erg mag :o . nu hier komt het, het gaat natuurlijk om een jongen, altijd toch met die meiden ;) ...in ieder geval ik ben nog single en hij is dat. hij komt uit een goede en leuke familie en zijn ma is beste vrienden met die van mij, ze kennen elkaar al eeuwen. Hij is een knappe, slimme, respectvolle, goede etc etc man..we studeren samen. Ik ben ook al het bovenstaande :ego: neeh geintje....in ieder geval beide familie willen dat wij samen gaan.... mijn ma zegt altijd ooh hij is zus en zo en zijn ma slijmt ook heel erg bij mij ;). u zul je je afvragen wat het probleem is? het probleem is dat ik bang ben..op de ene of andere manier schrik ik heel erg van verbintenissen..en als het erop aan komt dan dump ik hem en laat ik de relatie gaan. nu zou dit niet kunnen vanwege de vriendschap,m aar ik weet ook niet of hij wel de man is...ik bedoel ik heb geen vlinders in mijn buik of zo maar ik ben wel jaloers bv, laatst was ik bv gaan zwemmen met de familie en hij was daar ook hoorde ik van een vriendin, dus ik wou hem wel effe zien, na 10 minuten kwam hij al bij mij en mijn zus en zwager enzo zitten en wij kletsen en daarna even gaan zwemmen samen, maar als hij niet was gekomen zou ik geirriteerd raken snap je??? uuffft ik snap het zelf niet meer....ik ben weleens verliefd geweest, heel hevig maar ik zag er geen toekomst mee dus met verstand een beslissing nemen. met hem zie ik wel een toekomst en toch heb ik die kriebels niet......hoe weet ik nu wat het juiste is.????echt ik ben de draad kwijt....help mij, zulke beslissingen beinvloeden de rest van je leven en ik ben daar heel voorzichtig mee, vooral met trouwen enzo ben gewoon bang. het is een lang verhaal geworden, maar ik vroeg me gewoon af hoe jij wist dat jouw man de juiste was, had je van die kriebels enzo of helemaal niet .... ik denk meestal met mijn verstand en ben best nuchter in de liefde, maar aantrekkingskracht speelt wel een grote rol toch?? alvast HARTSTIKKE bedankt!! groetjes nysha zo dat was niet makkelijk effe je prive gedoe hierop zetten :moe:

Umm_AbdulRahman
03-09-2005, 08:32
Verricht Salaat Al Istigara .. ;)

Nysha
03-09-2005, 13:24
meer tips dames? :(

UmmHanifa
03-09-2005, 13:36
Meid als je op deze manier gaat wachten op 'de ware' dan blijf je waarschijnlijk eeuwig vrijgezel dus ik zou zeggen: trouwen met die handel ;) Sommige mensen zien het als een nadeel dat beide families bevriend zijn enzo...voor het geval jullie ooit uit elkaar zouden gaan, maar daar geloof ik niet meer in. Huwelijken met 'vreemden' gaan zovaak de mist in dat het me helemaal zo verkeerd niet lijkt om met iemand te trouwen die je familie ook erg ziet zitten en andersom. Jullie moeten het zelf natuurlijk ook zien zitten maar dat weet jij zelf het beste. Succes :)

saadia29
03-09-2005, 13:37

Ja ik weet niet, je geeft wel om hem, maar bent niet verliefd. Het kan ook dat de verliefdheid later komt. Ik weet het, kan niets beters verzinnen :D

Nysha
03-09-2005, 13:42
precies saadia...je hebt het goed omschreven, maar is het een must om verliefd te zijn?? ik weet het het niet meer, en ik zie het absoluut niet als een nadeel dat de families goed bevriedn zijn , maar als iets goed juist, want ik weet dat ik daar goed ontvangen zal worden...nog een voordeel :( groetjes nysh

nederlandse
03-09-2005, 13:42
Nysha, je geeft zelf al aan dat je niet verliefd bent, en bang bent voor verbintenissen. Volgens mij weet je dan diep in je hart dat deze man niet de ware voor je is: immers als je echt verliefd bent, valt je angst ook weg, want dan wil je niets liever dan een verbintenis. Hoe staat hij tegenover jou??

Nysha
03-09-2005, 13:47
hey nederlandse.. hoe hij tegenover mij staat? we hebben het er niet over gehad, maar ik merk wel dat hij toenadering zoekt, we zijn ook gewoon vrienden en studeren samen dus we hebben al veel contact, maar ik merk wel een verandering snap je.... er zit wel wat in wat je zegt, i kzeg namelijk hetzelfde tegen anderen altijd..maar voor mezelf is het zo moeilijk, snap je? groetjes duizelige nysh

Goegie
03-09-2005, 13:51
Ik denk dat het wat zou doen als hij zelf zijn gevoelens zou blootleggen aan jou? Wat denk jij Nysha? Ben je nu ook niet een beetje onzeker over zijn gevoelns voor jou of ben jij daar zeker van?

nederlandse
03-09-2005, 13:54
Je geeft aan dat hij in principe alles mee heeft: leuke familie, aardig, bezig met zijn ontwikkeling, en hij is geinteresserd in jou. En toch....ben je niet verliefd. Wat mist hij dan???

Nysha
03-09-2005, 13:59
Je geeft aan dat hij in principe alles mee heeft: leuke familie, aardig, bezig met zijn ontwikkeling, en hij is geinteresserd in jou. En toch....ben je niet verliefd. Wat mist hij dan??? jah en eerlijk ,hij is nog wel meer dan dat....ik weet niet... :moe: goegie...ik heb het wel door hoe mannen zijn als ze je echt leuk vinden of gewoon als vriendin, er worden veel signalen afgegeven en die vang ik wel op, dus daar ben ik eigenlijk niet onzeker over om eerlijk te zijn maar hoe ging dat bij jullie? waren jullie echt verliefd met kriebels of niet...is dat noodzakelijk? of niet.... :moe: groetjes een vermoeide nysha

houda99
03-09-2005, 14:10
ik denk dat iedereen wel twijfelt als ze gaat trouwen. Ik was ook totaal niet verliefd op mijn man. Maar toen we eenmaal getrouwd waren :koppel:. We waren toen drie jaar onafschijdelijk, niemand kon er tussen komen. Nu na 6 jaar kan ik het nog steeds niet over mij hart krijgen om alleen naar me ouders te gaan. Omdat ze ver wonen blijven we daar altijd slapen. Dus over die verliefdheid moet je je maar geen zorgen maken. Je denkt aan hem en je kan niet slapen door hem. Dus lijkt mij dat dit het begin is van verliefdheid. Ik zou er voor gaan als ik jou was. Je weet tenminste dat je een goede man hebt, dat is het allerbelangrijkste en die gevoelens die komen echt wel.

saadia29
03-09-2005, 14:19
ik denk dat iedereen wel twijfelt als ze gaat trouwen. Ik was ook totaal niet verliefd op mijn man. Maar toen we eenmaal getrouwd waren :koppel:. We waren toen drie jaar onafschijdelijk, niemand kon er tussen komen. Nu na 6 jaar kan ik het nog steeds niet over mij hart krijgen om alleen naar me ouders te gaan. Omdat ze ver wonen blijven we daar altijd slapen. Dus over die verliefdheid moet je je maar geen zorgen maken. Je denkt aan hem en je kan niet slapen door hem. Dus lijkt mij dat dit het begin is van verliefdheid. Ik zou er voor gaan als ik jou was. Je weet tenminste dat je een goede man hebt, dat is het allerbelangrijkste en die gevoelens die komen echt wel. Yep :goedzo: Hier moet je echt veel aan hebben, Nysha ;)

nova
03-09-2005, 21:30
Ik ben van mening, dat alleen jij kan antwoorden op deze vraag. Wat zoek jij in een man?? Is leuk, lief en intelligentie het belangrijkste?? Zoek je ook aantrekkingskracht?? Ga voor jezelf na, of deze er is, want ik denk dat je niet zonder kan.... Wil je wel trouwen?? Denk je vaak aan trouwen? Past het in je leven?? Deze vragen zullen allemaal beantwoord worden, als je je aangetrokken voelt door deze jongen. Succes

Sardina
03-09-2005, 22:02

en ik ben van mening dat je bij twijfel niet zo'n grote stap moet zetten in je leven. het leuke van trouwen is dat je hoteldebotel in het huwelijksbootje stapt. en dat je niet kan wachten totdat jullie samen zijn. waar jij nu doorheen gaat, dat heb ook meegemaakt. precies zoals jou. hij was de perfekte partner in iedereen zijn ogen. goeie man, goeie baan, goeie familie enz. (en ook die lichte jaloerze gevoelens) meisjes stonden voor hem in de rij. maar ik kreeg het niet warm of koud van hem. ik heb lang getwijfeld. was bang dat ik spijt zou krijgen als ik het niet zou doen. op een gegeven moment heb ik ja gezegd. maar ik stond er nog steeds niet helemaal achter. de volgende dag zei ik toch weer nee. EN TOEN WIST IK HET ZEKER. ik was pas van plan om ja tegen iemand te zeggen als ik er voor 200% achter stond. en dat was pas bij mijn huidige mannetje. :D succes en volg je gevoel.

Pagina's : [1] 2