Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weleens...

Pagina's : [1] 2

Endless
01-04-2003, 14:08

Geslagen door je ouders???Nou?? :D En hoe? :(

_h4T3d_sE7eN
01-04-2003, 14:15
nope :bril:

SaMiax
01-04-2003, 14:15
Origineel gepost door temsamni Wat is dit voor domme vraag? JAAAAAAAAAAAH NATUUUUUUUURLIJK!!! WE ZIJN TOCH MAROKKANEN!! :D :D Favourite martelwerktuigen waren: - IJzeren stok - verlengsnoer - houten stok - plastic slippers en voor de rest, alles wat voor de hand lag, een keer kreeg ik een vaas naar mijn hoofd! :D wuahahahahaha ik lach me rot hier whahahaha wallah illa.... als je niet uitkijkt wordt je nog in een coma geslagen :hihi: Mijn broertje werd een keer geslagen door de stok van de stofzuiger :jammer: wajouww ..... ik was blij dat ik niet in zijn schoentjes stond.. :lol: eige schuld dikke bult :hihi:

Endless
01-04-2003, 14:16
Origineel gepost door temsamni Wat is dit voor domme vraag? JAAAAAAAAAAAH NATUUUUUUUURLIJK!!! WE ZIJN TOCH MAROKKANEN!! :D :D Favourite martelwerktuigen waren: - IJzeren stok - verlengsnoer - houten stok - plastic slippers en voor de rest, alles wat voor de hand lag, een keer kreeg ik een vaas naar mijn hoofd! :D Wat dat voor vraag is?Tja er zijn ouders die dat niet doen,al zijn het marokanen.. :) Ikke plastic slippers..die zijn hard :( Me broer gooide ermee,en me vader onder me voet :( :( Was vroeger :D

Endless
01-04-2003, 14:17

Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN nope :bril: Trauma aan over gehouden zeker,vandaar ontkennen :( :D

Hafsat
01-04-2003, 14:18
Origineel gepost door sarahci Geslagen door je ouders???Nou?? :D En hoe? :( Ik niet, deed alsof ik onschuldig was :engel: Mijn broer kreeg altijd de klappen :D

anisa
01-04-2003, 14:19
Origineel gepost door temsamni Wat is dit voor domme vraag? JAAAAAAAAAAAH NATUUUUUUUURLIJK!!! WE ZIJN TOCH MAROKKANEN!! :D :D Favourite martelwerktuigen waren: - IJzeren stok - verlengsnoer - houten stok - plastic slippers en voor de rest, alles wat voor de hand lag, een keer kreeg ik een vaas naar mijn hoofd! :D En vergeet de riem niet!!!! :D :D

Endless
01-04-2003, 14:20
Origineel gepost door anisa En vergeet de riem niet!!!! :D :D Haha ja :D Zo eentje van marokko..echt leer :D

SaMiax
01-04-2003, 14:23
BIJTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAJOUW...... .... RENNEN VOOR JE LEVEN WANT ANDERS BLJIFT HET EEN LITTEKEN DAT JE HELE LEVEN BLIJFT ACHTERVOLGEN

MissChica
01-04-2003, 14:25
Gewoon een shi bounia en sekla en haren trekken kop tegen de muur riem enz hahahahaah maar me moeder slaat me nie !

Hafsat
01-04-2003, 14:27
Origineel gepost door temsamni Geloof het of niet, maar een keer had een vriend van me een GEIT gestolen :giechel: WALLAH. Zijn vader kwam erachter en pakte van die bruce lee stokjes, je weet wel, twee stokken en een touw ertussen. :eek: Hij deed de gordijnen van hun huis open en we konden allemaal naar binnen kijken hoe die gast die stokjes moest ontwijken (al lukte hem dat soms niet helemaal :D ) :hihi:

Somaya_Riffia
01-04-2003, 14:27
Origineel gepost door temsamni Geloof het of niet, maar een keer had een vriend van me een GEIT gestolen :giechel: WALLAH. Zijn vader kwam erachter en pakte van die bruce lee stokjes, je weet wel, twee stokken en een touw ertussen. :eek: Hij deed de gordijnen van hun huis open en we konden allemaal naar binnen kijken hoe die gast die stokjes moest ontwijken (al lukte hem dat soms niet helemaal :D ) :eek: :giechel: heeft ie het nog overleefd? :D :hihi:

Somaya_Riffia
01-04-2003, 14:29
Origineel gepost door temsamni Wat is dit voor domme vraag? JAAAAAAAAAAAH NATUUUUUUUURLIJK!!! WE ZIJN TOCH MAROKKANEN!! :D :D Favourite martelwerktuigen waren: - IJzeren stok - verlengsnoer - houten stok - plastic slippers en voor de rest, alles wat voor de hand lag, een keer kreeg ik een vaas naar mijn hoofd! :D :eek: :eek: :eek: Ik was een engeltje haalde nooit kattekwaad uit :engel: :D

SaMiax
01-04-2003, 14:29
Origineel gepost door temsamni Geloof het of niet, maar een keer had een vriend van me een GEIT gestolen :giechel: WALLAH. Zijn vader kwam erachter en pakte van die bruce lee stokjes, je weet wel, twee stokken en een touw ertussen. :eek: Hij deed de gordijnen van hun huis open en we konden allemaal naar binnen kijken hoe die gast die stokjes moest ontwijken (al lukte hem dat soms niet helemaal :D ) faya:D

_h4T3d_sE7eN
01-04-2003, 14:30

Origineel gepost door sarahci Trauma aan over gehouden zeker,vandaar ontkennen :( :D nee joh echt niet. mijn ouders zijn wreeddadig relaxed en relativeren alles. slaan is daarbij nooit nodig geweest alhamdoulilah.

Pagina's : [1] 2