Bekijk originele versie : Weleens...
Geslagen door je ouders???Nou?? :D
En hoe? :(
_h4T3d_sE7eN
01-04-2003, 14:15
nope :bril:
Origineel gepost door temsamni
Wat is dit voor domme vraag? JAAAAAAAAAAAH NATUUUUUUUURLIJK!!! WE ZIJN TOCH MAROKKANEN!! :D :D
Favourite martelwerktuigen waren:
- IJzeren stok
- verlengsnoer
- houten stok
- plastic slippers
en voor de rest, alles wat voor de hand lag, een keer kreeg ik een vaas naar mijn hoofd! :D
wuahahahahaha ik lach me rot hier whahahaha wallah illa.... als je niet uitkijkt wordt je nog in een coma geslagen :hihi:
Mijn broertje werd een keer geslagen door de stok van de stofzuiger :jammer: wajouww ..... ik was blij dat ik niet in zijn schoentjes stond.. :lol:
eige schuld dikke bult :hihi:
Wat is dit voor domme vraag? JAAAAAAAAAAAH NATUUUUUUUURLIJK!!! WE ZIJN TOCH MAROKKANEN!! :D :D
- IJzeren stok
- verlengsnoer
- houten stok
- plastic slippers
en voor de rest, alles wat voor de hand lag, een keer kreeg ik een vaas naar mijn hoofd! :D
Wat dat voor vraag is?Tja er zijn ouders die dat niet doen,al zijn het marokanen.. :)
Ikke plastic slippers..die zijn hard :(
Me broer gooide ermee,en me vader onder me voet :( :(
Was vroeger :D
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN
nope :bril:
Trauma aan over gehouden zeker,vandaar ontkennen :( :D
Origineel gepost door sarahci
Geslagen door je ouders???Nou?? :D
En hoe? :(
Ik niet, deed alsof ik onschuldig was :engel: Mijn broer kreeg altijd de klappen :D
- IJzeren stok
- verlengsnoer
- houten stok
- plastic slippers
En vergeet de riem niet!!!! :D :D
Origineel gepost door anisa
En vergeet de riem niet!!!! :D :D
Haha ja :D
Zo eentje van marokko..echt leer :D
BIJTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAJOUW...... .... RENNEN VOOR JE LEVEN WANT ANDERS BLJIFT HET EEN LITTEKEN DAT JE HELE LEVEN BLIJFT ACHTERVOLGEN
MissChica
01-04-2003, 14:25
Gewoon een shi bounia en sekla en haren trekken kop tegen de muur riem enz hahahahaah maar me moeder slaat me nie !
Geloof het of niet, maar een keer had een vriend van me een GEIT gestolen :giechel: WALLAH. Zijn vader kwam erachter en pakte van die bruce lee stokjes, je weet wel, twee stokken en een touw ertussen. :eek: Hij deed de gordijnen van hun huis open en we konden allemaal naar binnen kijken hoe die gast die stokjes moest ontwijken (al lukte hem dat soms niet helemaal :D )
:hihi:
Somaya_Riffia
01-04-2003, 14:27
Geloof het of niet, maar een keer had een vriend van me een GEIT gestolen :giechel: WALLAH. Zijn vader kwam erachter en pakte van die bruce lee stokjes, je weet wel, twee stokken en een touw ertussen. :eek: Hij deed de gordijnen van hun huis open en we konden allemaal naar binnen kijken hoe die gast die stokjes moest ontwijken (al lukte hem dat soms niet helemaal :D )
:eek: :giechel: heeft ie het nog overleefd? :D :hihi:
Somaya_Riffia
01-04-2003, 14:29
- IJzeren stok
- verlengsnoer
- houten stok
- plastic slippers
:eek: :eek: :eek:
Ik was een engeltje haalde nooit kattekwaad uit :engel: :D
faya:D
_h4T3d_sE7eN
01-04-2003, 14:30
Origineel gepost door sarahci
Trauma aan over gehouden zeker,vandaar ontkennen :( :D
nee joh echt niet.
mijn ouders zijn wreeddadig relaxed en relativeren alles. slaan is daarbij nooit nodig geweest alhamdoulilah.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.