Bekijk originele versie : Liegen Tegen Je Ouders Dat Je Gaat Werken....
VEEL MEISJES ZEGGEN:
HEE BA.. HEE MA...
IK GA WERKEN OKE.. IK BEN PAS ROND 8/9 UUR KLAAR...
.... Meisje gaat gewoon richting andere steden of naar haar vriendje of weet ik veel waar....
En als ze gepakt wordeN...
LA GEDMA .. LA REDMA....
:jammer:
T-ManiaC
01-04-2003, 13:28
Origineel gepost door OujDaChicK
VEEL MEISJES ZEGGEN:
HEE BA.. HEE MA...
IK GA WERKEN OKE.. IK BEN PAS ROND 8/9 UUR KLAAR...
.... Meisje gaat gewoon richting andere steden of naar haar vriendje of weet ik veel waar....
En als ze gepakt wordeN...
LA GEDMA .. LA REDMA....
:jammer:
:stout:
waarom denk je dat ouders nooit vertrouwen hebben in hun kinderen.....
Origineel gepost door TouriaTetouania
:stout:
waarom denk je dat ouders nooit vertrouwen hebben in hun kinderen.....
:boos: dankzij zulke wijven ja :huil:
Dom dom dom van HUN :jammer:
tatouzient
01-04-2003, 13:30
waarom liegen om weg te gaan? zeg toch gewoon de waarheid...
en er zijn degelijk ouders die vertrouwen hebben in hun kids, alhamdoellillah...
bisous xxx
shirien85
01-04-2003, 13:30
dat zou ik nooit van me leven doen. dat vind ik echt erg.
mischien weten je ouders niet waar je bent maar ALLAH wel.
en stel je voor dat je ouders je voor iets nodig hebben en naar je werk bellen, en dan krijgen ze te horen dat je vrij was. denken ze daar niet aan????? :zwaai:
T-ManiaC
01-04-2003, 13:32
:boos: dankzij zulke wijven ja :huil:
Dom dom dom van HUN :jammer:
:kwaad: JA!!!!!!!!
Origineel gepost door shirien85
dat zou ik nooit van me leven doen. dat vind ik echt erg.
mischien weten je ouders niet waar je bent maar ALLAH wel.
en stel je voor dat je ouders je voor iets nodig hebben en naar je werk bellen, en dan krijgen ze te horen dat je vrij was. denken ze daar niet aan????? :zwaai:
ja mannn!!!! wajouw ik ben echt bang voor dat man.. wajouw als ik dat zou doen mijn ma pakt me gelijk!!! haar kan je echt niet in de maling nemen...
een meisje dat ik ken... ze zei ja pa ik ga werken... wajouw.. haar pa kmam haar zehma ophalen (be niya djelloe) en wat blijkT: Madam is niet gaan werken..
:auw:
ik hoef niet te liegen, ben oud genoeg en als ik ergens naar toe moet, vertelikhet gewoon tegen m'n moeder en als het laat wordt moet ik effe bellen, dat zijn de regels
Origineel gepost door AdamX
ik hoef niet te liegen, ben oud genoeg en als ik ergens naar toe moet, vertelikhet gewoon tegen m'n moeder en als het laat wordt moet ik effe bellen, dat zijn de regels
ja jongens zijn gewoon eerlijk daarover.. maar de meiden niet... die moeten er om heen draaien en erover liegen .... :jammer:
T-ManiaC
01-04-2003, 13:50
ja jongens zijn gewoon eerlijk daarover.. maar de meiden niet... die moeten er om heen draaien en erover liegen .... :jammer:
Wat je nu zegt klopt niet.... Jongens liegen ook tegen hun ouders over waar ze heen gaan... :rolleyes:
chicamaroquia
01-04-2003, 13:50
Mijn ouders hebben wel vertrouwen in hun kinderen. Als ik naar een andere stad wil gaan, zeg ik: Ik ga naar een andere stad! En als ik naar mijn liefie wil gaan zeg ik dat ook! Waarom zou ik erover liegen. Zolang ik het niet als verkeerd zie hoef ik het niet stiekem te doen. Trouwens, je houdt alleen jezelf voor de gek...
chicamaroquia
01-04-2003, 13:53
Origineel gepost door mereyem
seg mensen je kan toch moeilijk gaan zeggen; hey ma ik ga vandaag even naar mijn vriend he.
soms moet je wel liegen,in dit geval ja lieg ik wel voor mijn vriend.
Maar om naar andere steden te gaan vind ik het wel dom om te liegen,dat is geen erge zaak he,zolang je maar normaal doet.
Maar pleaaaaaaaaaaase voor mijn vriend heb ik geen keus,tot de suiker aan de deur komt ,dan hoeft dit niet meer.
Ikken wel meiden die betrapt zijn geweest,nerrie echte rwienna en daarna trouwen met illie neef,kortom je hele leven is dan wel lekker verpest,dus dames opletten met leugens,alleen liegen als je denkt dat het het waard is.
De waarheid achterhaalt je....
btisaaam
01-04-2003, 13:54
hahahha
ik ben dood ben gister gepakt dat ik een vriend heb en dat ik gespijbeld heb van school.wajaow je moest eens weten
ten eerste boos van school
2=waarom vriend?
3=ben je nog maagd?
3=dus uitkijken jullie voordat jullie een stap maken en niet naar schoo,gaan
anders eindigen jullie net als ik met problemen met ouders en familie.
kus btisaaam
BintElmagreb
01-04-2003, 13:54
Klopt!!!
Je hebt helemaal gelijk.
Vind je het gek, dat ie ouders dan geen vertrouwen meer hebben in hun kinderen.
Maar je.....
Origineel gepost door TouriaTetouania
Wat je nu zegt klopt niet.... Jongens liegen ook tegen hun ouders over waar ze heen gaan... :rolleyes:
nee niet altijd... zij zeggen niet... hee ik ga werken ja.. en ondertussen gaan ze er flink op los....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.