Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vrijheid......

Pagina's : [1] 2

SaMiax
01-04-2003, 12:47

heey.... er is me wat opgevallen.... Ness Tetouan/Tanger hebben meer vrijheid dan de Ness Oujda... Berkane en Nador.... (oostkant dus) bijvoorbeeld: * ze vinden het goed als hun dochter naar een rai feest gaan... * het is geen probleem als ze laat thuis komen... (natuurlijk wel de rede vermelden warom..) en nog een paar punten... ik heb vriendinnen uit oujda nador en berkane.. en trust me... die zijn echt niet zo vrij als de meisjes uit tetouan/tanger... Ik heb zelf ook geen makkelijke ouders.. voooral mijn pa niEt :rolleyes: maar hee.... ik vraag me af of het wel zo is of dat ik me vergis... typ er maar op los :D

didi_1
01-04-2003, 12:49
Dus ben je daar trots op bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

SaMiax
01-04-2003, 12:53
Origineel gepost door didi_1 Dus ben je daar trots op bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla TROTS OP WAT??? als je nix zinnings te melden hebt behalve met je bla bla bla.. blijf dan weG..... :rolleyes:

Hafsat
01-04-2003, 12:57
Origineel gepost door OujDaChicK heey.... er is me wat opgevallen.... Ness Tetouan/Tanger hebben meer vrijheid dan de Ness Oujda... Berkane en Nador.... (oostkant dus) bijvoorbeeld: * ze vinden het goed als hun dochter naar een rai feest gaan... * het is geen probleem als ze laat thuis komen... (natuurlijk wel de rede vermelden warom..) en nog een paar punten... ik heb vriendinnen uit oujda nador en berkane.. en trust me... die zijn echt niet zo vrij als de meisjes uit tetouan/tanger... Ik heb zelf ook geen makkelijke ouders.. voooral mijn pa niEt :rolleyes: maar hee.... ik vraag me af of het wel zo is of dat ik me vergis... typ er maar op los :D En dat baseer je op die paar vriendinnen :confused: :D Tuurlijk er zullen er een paar tussen zitten die vrij worden gelaten maar dat is ook bij meiden uit oujda, berkane etc. :)

SaMiax
01-04-2003, 12:58

Origineel gepost door Hafsat En dat baseer je op die paar vriendinnen :confused: :D Tuurlijk er zullen er een paar tussen zitten die vrij worden gelaten maar dat is ook bij meiden uit oujda, berkane etc. :) nee schat dat baseer ik niet op een paar vriendinnen.. dat is me gewoon opgevallen :confused:

didi_1
01-04-2003, 13:00
Origineel gepost door OujDaChicK nee schat dat baseer ik niet op een paar vriendinnen.. dat is me gewoon opgevallen :confused: 100% bushshit

Hafsat
01-04-2003, 13:01
Origineel gepost door OujDaChicK nee schat dat baseer ik niet op een paar vriendinnen.. dat is me gewoon opgevallen :confused: Oh oke dan, ik kom zelf uit Tanger en ik hoef het niet in mijn hoofd te halen om te vragen of ik naar een RAI party mag gaan of laat thuiskomen :D :hammer:

SaMiax
01-04-2003, 13:04
Origineel gepost door didi_1 100% bushshit :zwaai:

Endless
01-04-2003, 13:04
Ik kom zelf uit tetoaun..Haha denk je echt? Pa: mag ik naar schoolfeest? Kijkt ie me aan,net alsof hij me wil vermoorden ofzo..En dit is nog geen eens rai feest of iets dergelijks. Ik vind het best,heb er zelf geen behoefte voor. Elke meisje,kan teveel vrijheid hebben..Of het nou tetoaun,tanger,nador,al hoceima of agadir is..Het ligt aan de ouders..

SaMiax
01-04-2003, 13:09
Origineel gepost door sarahci Ik kom zelf uit tetoaun..Haha denk je echt? Pa: mag ik naar schoolfeest? Kijkt ie me aan,net alsof hij me wil vermoorden ofzo..En dit is nog geen eens rai feest of iets dergelijks. Ik vind het best,heb er zelf geen behoefte voor. Elke meisje,kan teveel vrijheid hebben..Of het nou tetoaun,tanger,nador,al hoceima of agadir is..Het ligt aan de ouders.. ja dat is zo.. het ligt aan je ouders..... :D kijk nu ga ik anders denken door deze topic... zo zie je maar weer dat jullie niet zo vrij zjin als ik d8...

Endless
01-04-2003, 13:13
Origineel gepost door OujDaChicK ja dat is zo.. het ligt aan je ouders..... :D kijk nu ga ik anders denken door deze topic... zo zie je maar weer dat jullie niet zo vrij zjin als ik d8... Haha ja..Geloof me meid..Me vader is al erg..Me broer het dubbele.. Maar ze hebben niets te vrezen,ik doe niets verkeerds :)

tatouzient
01-04-2003, 13:14
vrij zijn is nr een (rai) feest gaan? is laat thuis mogen komen? bisous xxx

SaMiax
01-04-2003, 13:17
Origineel gepost door tatouzient vrij zijn is nr een (rai) feest gaan? is laat thuis mogen komen? bisous xxx wat versta jij onder vrijheid dan....

tatouzient
01-04-2003, 13:20
Origineel gepost door OujDaChicK wat versta jij onder vrijheid dan.... vrijheid is voor mij mezelf kunnen ontplooien... en daarvoor hoef ik ni tot in de late nacht nr buiten te gaan of nr zo'n rai party te gaan... vrijheid is mogen doen wak wil, mn eigen besluiten mogen nemen... bisous xxx

SaMiax
01-04-2003, 13:22

Origineel gepost door tatouzient vrijheid is voor mij mezelf kunnen ontplooien... en daarvoor hoef ik ni tot in de late nacht nr buiten te gaan of nr zo'n rai party te gaan... vrijheid is mogen doen wak wil, mn eigen besluiten mogen nemen... bisous xxx ewa juist.... iedereen heeft zijn eigen opvattingen over vrij zijn...

Pagina's : [1] 2