Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat moet je zeggen om je vader te overtuigen om van school te veranderen?

Pagina's : [1] 2

AbaHoeCh
01-04-2003, 12:43

:verdriet: Wie kan er mij helpen? :(

Oem_Lena
01-04-2003, 12:45
Origineel gepost door Alicia_girl :verdriet: Wie kan er mij helpen? :( :Iluvu: zegen dat er veel jongens verliefd op jou zijn :Iluvu:

AbaHoeCh
01-04-2003, 12:46
Origineel gepost door lala_amira2 :Iluvu: zegen dat er veel jongens verliefd op jou zijn :Iluvu: :eek: Wil je dat hij mijn nek breekt?

SaMiax
01-04-2003, 12:52
Origineel gepost door Alicia_girl :verdriet: Wie kan er mij helpen? :( ahmmm........... wat zou je kunnen zeggen.... krrrrrkrrrrrrrrrkrrrrrrrr (mijn hersenen zijn aan het werk) :idee: je vind je huidige opleiding niet zoleuk... (tenminste daar ga ik van uit omdat je van shcool wilt veranderen) en dat je een opleiding wilt volgen dat goed bij je past en dat je alleen op dat school kan doen waar je op wilt gaan.. :confused: zoiets???? ps: Mijn pa... die zou me nek breken als ik van school zou gaan veranderen.. hij is erg :huil: zegT ie: jammer dan waar waren je hersene toen je je inschreef ... :rolleyes:

SaMiax
01-04-2003, 12:56

Origineel gepost door Alicia_girl :tranen: warom huil je?? hee waarom wil je eigelijk van school veranderen...

didi_1
01-04-2003, 12:57
Je moet zeggen dat ze geen sigarette automaat hebben.

SaMiax
01-04-2003, 12:59
Origineel gepost door didi_1 Je moet zeggen dat ze geen sigarette automaat hebben. :jammer:

tatouzient
01-04-2003, 13:17
je gaat nr hem toe en zegt: pa ik ga van school verandere simpel toch :D bisous xxx

AbaHoeCh
01-04-2003, 13:28
Origineel gepost door OujDaChicK warom huil je?? hee waarom wil je eigelijk van school veranderen... ik ben die school beu geworden, ik zit er al 13 jaar op sinds mijn kleuterklasje :( mijn vader wilt mij gewoon niet met de bus laten gaan :kwaad:

SaMiax
01-04-2003, 13:29
Origineel gepost door Alicia_girl ik ben die school beu geworden, ik zit er al 13 jaar op sinds mijn kleuterklasje :( mijn vader wilt mij gewoon niet met de bus laten gaan :kwaad: wilieeeeeeeeeeeeee en ik d8 dat je de MBO doet ofzo... ewa had shi alleen maar basisschool??

AbaHoeCh
01-04-2003, 13:29
Origineel gepost door didi_1 Je moet zeggen dat ze geen sigarette automaat hebben. nee ik ga zeggen dat ze geen condoom automaat hebben :rolleyes:

AbaHoeCh
01-04-2003, 13:30
Origineel gepost door OujDaChicK wilieeeeeeeeeeeeee en ik d8 dat je de MBO doet ofzo... ewa had shi alleen maar basisschool?? ik zit op de middelbare school

AbaHoeCh
01-04-2003, 13:32
Origineel gepost door tatouzient je gaat nr hem toe en zegt: pa ik ga van school verandere simpel toch :D bisous xxx wilt gij het voor mij vragen? misschien dat hij naar u gaat luisteren :D

SaMiax
01-04-2003, 13:44
Origineel gepost door Alicia_girl ik zit op de middelbare school oohoke :D Heb gewoon geduld.. je zit toch maar op school om te gaan leren en je diploma te halen... voordat je het weet ben je weg vandaar ;)

AbaHoeCh
01-04-2003, 13:45

Origineel gepost door OujDaChicK oohoke :D Heb gewoon geduld.. je zit toch maar op school om te gaan leren en je diploma te halen... voordat je het weet ben je weg vandaar ;) dat zeg ik ook elke dag tegen mijn eigen, maar mijn sbar raakt langzameraan op :(

Pagina's : [1] 2