Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : er zijn in totaal 5000 mensen naar irak gegaan.

shirien85
01-04-2003, 12:22

er zijn in totaal 5000 mensen naar irak gegaan om de jihad te voeren. om eerlijk te zijn ik ben echt trots op ze. het gaat nu echt tussen de moslims en de kafiers. moge Allah hun jihad accepteren. :zwaai:

Noesajbah
01-04-2003, 12:40
Moge Rabbi swt aan hun zijde staan en hen overal bij helpen. La ilaha illa Allah , ik ben jaloers op ze!! Mijn droom is ook om als shahieda dood te gaan! Als Allah dat wil ,d an zal dat zog steeds zo zijn! Noesje

Oem_Lena
01-04-2003, 12:47
Origineel gepost door Noesajbah Moge Rabbi swt aan hun zijde staan en hen overal bij helpen. La ilaha illa Allah , ik ben jaloers op ze!! Mijn droom is ook om als shahieda dood te gaan! Als Allah dat wil ,d an zal dat zog steeds zo zijn! Noesje amien zuster moge allah moslims laten overwinnen

Noesajbah
01-04-2003, 13:07
Origineel gepost door lala_amira2 amien zuster moge allah moslims laten overwinnen Allahoemma ameen Noesje

shirien85
01-04-2003, 13:27

Origineel gepost door Noesajbah Moge Rabbi swt aan hun zijde staan en hen overal bij helpen. La ilaha illa Allah , ik ben jaloers op ze!! Mijn droom is ook om als shahieda dood te gaan! Als Allah dat wil ,d an zal dat zog steeds zo zijn! Noesje Amien

Lady_moi
01-04-2003, 16:35
oh ik ben echt zeeer zeer trots op hen :goedzo: Respect

Bario_Woman
01-04-2003, 17:42
Origineel gepost door shirien85 er zijn in totaal 5000 mensen naar irak gegaan om de jihad te voeren. om eerlijk te zijn ik ben echt trots op ze. het gaat nu echt tussen de moslims en de kafiers. moge Allah hun jihad accepteren. :zwaai: Me 2....moge Allah ze beschermen..... GrandCherokee :zwaai: