Bekijk originele versie : En?
Hoe ist met onze Naimake? Voornamelijk tegen Oegt_Ellen, want zij zal 1 van de eerste zijn die het hoort. :p
Souraida
02-09-2005, 15:41
Moge Allah haar bevalling vergemakkelijken.
Aaaaah meskiena, krijg echt de kriebels joh, ik zal zeker doe'a voor haar doen..
Moet meteen denken aan mijn eigen bevalling, heerlijk seg.
Doe haar de groeten van ons en zeg dat we aan haar denken!
Veel plezier straks!
Kussss
UmmHanifa
02-09-2005, 15:52
Moet meteen denken aan mijn eigen bevalling, heerlijk seg.
hahaha die heb ik nog nooit gehoord
Echt waar, het waren 1 van de mooiste ervaringen van mijn leven, ik heb echt afgezien, mijn weeen begonnen op een zondagnacht en dnsdag middag ben ik pas bevallen, zonder epuderale :D maar ondanks alles, vond ik het echt heerlijk, ik meen het serieus! Alhamdoelilah
UmmHanifa
02-09-2005, 15:57
Echt waar, het waren 1 van de mooiste ervaringen van mijn leven, ik heb echt afgezien, mijn weeen begonnen op een zondagnacht en dnsdag middag ben ik pas bevallen, zonder epuderale :D maar ondanks alles, vond ik het echt heerlijk, ik meen het serieus! Alhamdoelilah
haha leuk toch, laten we hopen dat de schoonzus van ellen het ook zo ervaart insha'Allah :)
haha leuk toch, laten we hopen dat de schoonzus van ellen het ook zo ervaart insha'Allah :)
Amien! :p
Masha Allaaaah! Prachtig.. Ik moest vannacht nog aan haar denken joh, ik hoopte dat alles goed was gegeaan en dat het gedaan was en Alhamdoelilah.
Insha Allah gaat alles goed met haar en kleine AMIN, ze zal enorm gelukkig zijn nu.
Moge Allah swt haar kindje zegenen!
Ben je al geweest bij haar? Zeg maar tegen haar dat we aan haar denken en dat we haar gauw weer hopen te horen.
sihamkleuter
03-09-2005, 12:58
hee waarom blijf jij op deze topic steken.
kom naar de andere topics :banana:
Ons Naimake is bevallen..WAAR BLIJVEN FELICITATIES?
sihamkleuter
03-09-2005, 13:00
:wow:
owwwwww sorry, dat heb ik niet eens gelezen
alf mabrouk :gefeli: :gefeli: :koppel: :hoera: :banana: :nijn: :goedzo:
wie is naimeke :moe:
alf mabrouk!!
mag ze maar heel gelukkig worden met haar zoontje!
groetjes nysha
saadia29
03-09-2005, 13:03
:wow:
owwwwww sorry, dat heb ik niet eens gelezen
alf mabrouk :gefeli: :gefeli: :koppel: :hoera: :banana:
wie is naimeke :moe:
Vroeg ik me ook af :o
Gemenerd :moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.