Bekijk originele versie : !~Dit als beroep~!
Hayat_Kiekeboe
02-09-2005, 13:22
Ik wil graag boeken-schrijfster worden..hoe kan ik dat worden..gewoon boeken schrijven..en legaal publicere.. :(
pm-s zijn welkom ;)
Liefs,
Hayat_Kiekeboe
meknessia86
02-09-2005, 13:25
Misschien kan je beter langs een uitgever gaan en daar je verhaal doen, hij zal je beter op weg kunnen helpen :)
Hayat_Kiekeboe
02-09-2005, 13:27
Misschien kan je beter langs een uitgever gaan en daar je verhaal doen, hij zal je beter op weg kunnen helpen :)
weet je mss wel weke uitgever....en..of ik kans maak..want fantasie heb ik wel :(
meknessia86
02-09-2005, 13:30
weet je mss wel weke uitgever....en..of ik kans maak..want fantasie heb ik wel :(
Hmmm ik heb geen idee eigenlijk :o 1 tip je nederlands moet wel goed zijn :)
Veel succes
Hayat_Kiekeboe
02-09-2005, 13:31
Hmmm ik heb geen idee eigenlijk :o 1 tip je nederlands moet wel goed zijn :)
Veel succes
aha..oke das makkelijk..maar moet je daar specifiek diploma's voor hebben??? :confused:
of gata het gewoon om je fantasie :)
meknessia86
02-09-2005, 13:33
aha..oke das makkelijk..maar moet je daar specifiek diploma's voor hebben??? :confused:
of gata het gewoon om je fantasie :)
Hmm ik denk niet dat alle schrijvers of schrijfsters een bepalad diploma hebben :rolleyes:
Maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
Hayat_Kiekeboe
02-09-2005, 13:37
Hmm ik denk niet dat alle schrijvers of schrijfsters een bepalad diploma hebben :rolleyes:
Maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
oke..ik zal een uitgever opbellen..als ik mijn eerste verhaal heb geschreven.. :)
ps: ik heb je net een mooie glimmende groene puntje gegeven ;) omdat ej mij zo geholpen hebt :D
Liefs,
Hayat_Kiekeboe
meknessia86
02-09-2005, 13:40
oke..ik zal een uitgever opbellen..als ik mijn eerste verhaal heb geschreven.. :)
ps: ik heb je net een mooie glimmende groene puntje gegeven ;) omdat ej mij zo geholpen hebt :D
Liefs,
Hayat_Kiekeboe
Ahhhhhh shokran meid, maar het was een kleine moeite.
Trouwens mag ik dan ook je verhaal lezen :D misschien dat ik opbouwende kritiek kan geven
:banana:
Hayat_Kiekeboe
02-09-2005, 13:42
Ahhhhhh shokran meid, maar het was een kleine moeite.
Trouwens mag ik dan ook je verhaal lezen :D misschien dat ik opbouwende kritiek kan geven
:banana:
euh...ik hoop dat ik het mag publiceren..denk dat ik afgekeurd word?? :( :confused:
meknessia86
02-09-2005, 13:43
euh...ik hoop dat ik het mag publiceren..denk dat ik afgekeurd word?? :( :confused:
Zo moet je niet denken joh, probeer het gewoon en dan zie je wel. Wel positief blijven en onderschat jezelf niet!!!
Hayat_Kiekeboe
02-09-2005, 13:44
Zo moet je niet denken joh, probeer het gewoon en dan zie je wel. Wel positief blijven en onderschat jezelf niet!!!
ik zal me best doen meis ;)
meknessia86
02-09-2005, 13:49
ik zal me best doen meis ;)
Oke dan :D
Hayat_Kiekeboe
02-09-2005, 14:03
Oke dan :D
nog bedankt he ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.