Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : !~Dit als beroep~!

Hayat_Kiekeboe
02-09-2005, 13:22

Ik wil graag boeken-schrijfster worden..hoe kan ik dat worden..gewoon boeken schrijven..en legaal publicere.. :( pm-s zijn welkom ;) Liefs, Hayat_Kiekeboe

meknessia86
02-09-2005, 13:25
Misschien kan je beter langs een uitgever gaan en daar je verhaal doen, hij zal je beter op weg kunnen helpen :)

Hayat_Kiekeboe
02-09-2005, 13:27
Misschien kan je beter langs een uitgever gaan en daar je verhaal doen, hij zal je beter op weg kunnen helpen :) weet je mss wel weke uitgever....en..of ik kans maak..want fantasie heb ik wel :(

meknessia86
02-09-2005, 13:30
weet je mss wel weke uitgever....en..of ik kans maak..want fantasie heb ik wel :( Hmmm ik heb geen idee eigenlijk :o 1 tip je nederlands moet wel goed zijn :) Veel succes

Hayat_Kiekeboe
02-09-2005, 13:31

Hmmm ik heb geen idee eigenlijk :o 1 tip je nederlands moet wel goed zijn :) Veel succes aha..oke das makkelijk..maar moet je daar specifiek diploma's voor hebben??? :confused: of gata het gewoon om je fantasie :)

meknessia86
02-09-2005, 13:33
aha..oke das makkelijk..maar moet je daar specifiek diploma's voor hebben??? :confused: of gata het gewoon om je fantasie :) Hmm ik denk niet dat alle schrijvers of schrijfsters een bepalad diploma hebben :rolleyes: Maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.

Hayat_Kiekeboe
02-09-2005, 13:37
Hmm ik denk niet dat alle schrijvers of schrijfsters een bepalad diploma hebben :rolleyes: Maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. oke..ik zal een uitgever opbellen..als ik mijn eerste verhaal heb geschreven.. :) ps: ik heb je net een mooie glimmende groene puntje gegeven ;) omdat ej mij zo geholpen hebt :D Liefs, Hayat_Kiekeboe

meknessia86
02-09-2005, 13:40
oke..ik zal een uitgever opbellen..als ik mijn eerste verhaal heb geschreven.. :) ps: ik heb je net een mooie glimmende groene puntje gegeven ;) omdat ej mij zo geholpen hebt :D Liefs, Hayat_Kiekeboe Ahhhhhh shokran meid, maar het was een kleine moeite. Trouwens mag ik dan ook je verhaal lezen :D misschien dat ik opbouwende kritiek kan geven :banana:

Hayat_Kiekeboe
02-09-2005, 13:42
Ahhhhhh shokran meid, maar het was een kleine moeite. Trouwens mag ik dan ook je verhaal lezen :D misschien dat ik opbouwende kritiek kan geven :banana: euh...ik hoop dat ik het mag publiceren..denk dat ik afgekeurd word?? :( :confused:

meknessia86
02-09-2005, 13:43
euh...ik hoop dat ik het mag publiceren..denk dat ik afgekeurd word?? :( :confused: Zo moet je niet denken joh, probeer het gewoon en dan zie je wel. Wel positief blijven en onderschat jezelf niet!!!

Hayat_Kiekeboe
02-09-2005, 13:44
Zo moet je niet denken joh, probeer het gewoon en dan zie je wel. Wel positief blijven en onderschat jezelf niet!!! ik zal me best doen meis ;)

meknessia86
02-09-2005, 13:49
ik zal me best doen meis ;) Oke dan :D

Hayat_Kiekeboe
02-09-2005, 14:03
Oke dan :D nog bedankt he ;)