Bekijk originele versie : dit zijn de dingen die ik zelf ga betalen
pabochick
02-09-2005, 12:49
hoi,
mijn bruiloft is in aantocht en nou wil ik een aantal dingen zelf regelen en betalen. de volgende dingen ga ik zelf betalen:
-zaaldecoratie
-vrouwelijke dj
-negaffa
cameraman/fotograaf
nou heb ik wel gespaard maar hoeveel denken jullie ongeveer dat dit bij elkaar gaat kosten. zelf dacht ik zo rond de 5000 euro??of zit ik er ver naast.
alvast bedankt
najima_i
02-09-2005, 12:58
nee joh ben je gek
zaaldecoratie : 1200
dj : 450
negeffa: hoogstens: 1500
fotograaf: 600
dat maakt een totaal van 3750 euro :)
SweetRose
02-09-2005, 13:15
Neggafa: ik schat op iets minder dan 1000 euro
bruidsstoelen: 125 euro
DJ: 300 euro
Cameravrouw: 300 euro
zaaldecoratie delen we door twee: is dus ieder 350 euro
Bruidsjurk: 250 euro
prullekes (voor bv. henna, bruidsboeket, accessoires enzo): 500 euro
= € 2825, 00
tatouzient
02-09-2005, 13:16
Neggafa: ik schat op iets minder dan 1000 euro
bruidsstoelen: 125 euro
DJ: 300 euro
Cameravrouw: 300 euro
zaaldecoratie delen we door twee: is dus ieder 350 euro
Bruidsjurk: 250 euro
prullekes (voor bv. henna, bruidsboeket, accessoires enzo): 500 euro
= € 2825, 00
en het eten?
Sneeuwwitje83
02-09-2005, 15:50
je bent een aantal dingen vergeten
zoals corsages en eten drinken bruidstaart
gastenboekje als je die eventueel bij wilt hebben lijkt me wel leuk dan kun je alles terug lezen :D
Je zou ook mij kunnen inhuren als kapster en visagist,
ben je veel goedkoper kwijt...je moet alleen voor je sieraden en jurken zelf regelen..
maar het scheelt heel veel geld..
dan kan je je geld aan andere dingen besteden...
5000 euro??
je kan het zelf zo duur maken als dat JIJ wilt.. :D
Oftewel ze moet en jouw inhuren en een negeffa nemen dan is ze nog duurder uit en ja zelf jurken zoeken en sieraden daar heeft niet iedereen zin in.
imaane911
02-09-2005, 17:38
Neej..neej ze moet niks...
wat zij wil..
Als zij zelf aan jurken en sieraden kan komen,
dan heeft ze inprincipe geen neggafa nodig om haar aan tekleden.
dan alleen maar haar en make up..iedere kapster/visagist die ZIJ wil.
zo doen de meisjes t die het iets minder breed hebben dan de andere. dat scheelt in prijzen..
Ze hoeft mij niet perse te nemen hoor..
ik gaf alleen een voorbeeld ;)
:goedzo:
rachida28
02-09-2005, 18:15
ik ben het helemaal mee eens met die visagist/kapster ik kan je wel helpen bij kleding en een bruidsjurk ik verhuur mijn spullen niet duur dus kijk maar als je in de omgeving van den haag woont zou ik zeggen pm me en dan hoor je van me dan ben je in principe goedkoper voor wat betreft de bedankjes als je die van plan bent om te doen pm me maar dan geef ik meer informatie hierover
groetjes
Sneeuwwitje83
02-09-2005, 18:47
ik ben het helemaal mee eens met die visagist/kapster ik kan je wel helpen bij kleding en een bruidsjurk ik verhuur mijn spullen niet duur dus kijk maar als je in de omgeving van den haag woont zou ik zeggen pm me en dan hoor je van me dan ben je in principe goedkoper voor wat betreft de bedankjes als je die van plan bent om te doen pm me maar dan geef ik meer informatie hierover
groetjes
hey rachida
kan je mij ook helpen heb namelijk binnekort ook een jurk nodig
___s0umaya___
03-09-2005, 23:23
wij hebben dit allemaal voor een mooie prijsje gehad
dj-375
decoratie-500
fotografe/filmen -600
negeffa-500
totaal:1975 mooie prijsje he :D
SweetRose
03-09-2005, 23:59
en het eten?
Dat betaald de man hé;)
Wij hebben een traiteur genomen en datis niet echt goedkoop.
Daarom dat ik de meeste dingeskes op mijn rekening heb genomen.
Ik wou persé die traiteur en die betaald hij.
Naast de traiteur zijn er nog een aantal dingskes die hij betaald, maar niet echt veel en duur.
tatouzient
04-09-2005, 12:31
Dat betaald de man hé;)
Wij hebben een traiteur genomen en datis niet echt goedkoop.
Daarom dat ik de meeste dingeskes op mijn rekening heb genomen.
Ik wou persé die traiteur en die betaald hij.
Naast de traiteur zijn er nog een aantal dingskes die hij betaald, maar niet echt veel en duur.
ah ok ;)
hoi,
mijn bruiloft is in aantocht en nou wil ik een aantal dingen zelf regelen en betalen. de volgende dingen ga ik zelf betalen:
-zaaldecoratie
-vrouwelijke dj
-neggafa
cameraman/fotograaf
nou heb ik wel gespaard maar hoeveel denken jullie ongeveer dat dit bij elkaar gaat kosten. zelf dacht ik zo rond de 5000 euro??of zit ik er ver naast.
alvast bedankt
Vind je het niet zonde om jouw bij elkaar gespaarde geld te verschillen aan een haram-DJ en al die andere onzin? Laat je huwelijk zegenen door Allah, nodig Sjataan dus niet uit op deze dag. En wat vindt jouw man ervan?
marocina
04-09-2005, 12:46
Vind je het niet zonde om jouw bij elkaar gespaarde geld te verschillen aan een haram-DJ en al die andere onzin? Laat je huwelijk zegenen door Allah, nodig Sjataan dus niet uit op deze dag. En wat vindt jouw man ervan?
er zijn nu ook anasheed dj's, dus dat zij een dj neemt betekent niet dat ze gelijk haram bezig is. Er is een vrouwelijke dj in amsterdam die anasheed draait de hele avond
er zijn nu ook anasheed dj's, dus dat zij een dj neemt betekent niet dat ze gelijk haram bezig is. Er is een vrouwelijke dj in amsterdam die anasheed draait de hele avond
Als het om anacheed gaat, dan had ze dat er heus wel bijgezet.
Ik snap wel dat je haar probeert te verdedigen, maar het gaat hier duidelijk om een DJ die harammuziek draait.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.